-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Продукція для чищення. Миючі засоби для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Продукція для чищення. Миючі засоби для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Торги не відбулися
788 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 11:53 - 23.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
5486dcacecc841f3b529b46f89fd8774
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга, платіжне доручення
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення 2143 від 19.02.2020.pdf 19.02.2020 17:16
- Cкарга 0783-a.pdf 19.02.2020 17:16
- рішення від 21.02.2020 № 3334 + лист Замовнику.pdf 21.02.2020 18:36
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 19.02.2020 № UA-2020-02-06-000783-a.b6.pdf 06.03.2020 22:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2020 № 4639.pdf 12.03.2020 17:04
- рішення від 11.03.2020 № 4639.pdf 16.03.2020 19:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2020 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.03.2020 19:44
Дата виконання рішення Замовником:
19.03.2020 10:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відповідно до рішення колегії антимонопольного комітету №4639-р/пк-пз від 11.03.2020 тендерним комітетом внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
. Вимагаємо щоб якість та відповідність всіх технічних характеристик ВИРОБНИК ЧИСТОЛАЙН ТА ІНША БАЖАНА ПРОДУКЦІЯ Замовника ТАК САМО повинна бути підтверджена, Чомусь не зрозуміло чому УСІ мають надати протоколи а вони ні ? Інші учасники хочуть побачити як виконується усі вимоги якості саме прописаних торгових марок.
Номер:
f5e52f163f834fa1a63866d2c11f9cf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.c5
Назва:
. Вимагаємо щоб якість та відповідність всіх технічних характеристик ВИРОБНИК ЧИСТОЛАЙН ТА ІНША БАЖАНА ПРОДУКЦІЯ Замовника ТАК САМО повинна бути підтверджена,
Чомусь не зрозуміло чому УСІ мають надати протоколи а вони ні ? Інші учасники хочуть побачити як виконується усі вимоги якості саме прописаних торгових марок.
Вимога:
Вважаємо що Замовник порушиє наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
3. недискримінація учасників.
Вважаємо, що Замовник порушує наше право на добросовісну конкуренцію.
. Також замовник допустив дискримінаційний підхід коли встановлював вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- якість контроля по тендеру.docx 13.02.2020 17:24
Дата подачі:
13.02.2020 17:24
Вирішення:
Щодо порушення принципів закупівель
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
16.02.2020 23:31
Підтвердження вирішення:
Шановний учасник. На Ваше звернення повідомляємо наступне.
У відповіді на запит 178/2016 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зазначило (http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=fcdab1ec-d0d4-4410-828f-c60578842a4e&lang=uk-UA):
“Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.”
Згідно з ч.9 ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі” орган оскарження встановлює наявність або відсутність порушення процедури закупівлі, зокрема, наявність або відсутність дискримінаційних умов.
АМКУ, як орган оскарження, у схожій ситуації не встановив порушення процедури закупівлі у вигляді встановлення дискримінаційних умов. Докладніше див. п.2 рішення АМКУ №11678-р/пк-пз від 21.08.2019 — https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-07-24-000564-b.
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
3087976fb4d745ce9abd4ffb2a659f6d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
1. Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Згідно абз.2 п.1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Натомість, Замовник вказавши один код товару 39830000-9 - Продукція для чищення
в тендерній документації (Додаток 3 (Технічні вимоги) до ТД) зазначив товари з різних класів.
Так, зокрема, у Додатку 3 Замовник зазначив 2 найменування товарів, що відносяться до класу 33631600-8 (Антисептичні та дезінфекційні засоби):
№ 7) Дезінфекційний засіб у вигляді таблеток Саніліт СТ або еквівалент;
№ 8) Дезінфекційний засіб у вигляді гранул, «Еконормdez Хлор» або еквівалент;
Таким чином, при визначенні предмету закупівлі Замовник об’єднав в один предмет закупівлі 2 різні класи товарів, тоді як згідно закону предмет закупівлі повинен і може визначатись виключно за показником четвертої цифри (класу) Єдиного закупівельного словника: один клас – один предмет закупівлі.
Цим самим Замовник в порушення принципів максимальної економії та ефективності штучно обмежує участь в закупівлі тих учасників, які не мають можливості постачати всі безпідставно об’єднанні в предметі товари різних класів, тоді як у разі належного визначення окремих предметів закупівлі Замовник об’єктивно міг отримати більш вигідні пропозиції (в .ч. безпосередніх виробників, що здійснюють поставки товарів одного класу).
2. У Додатку 3 (Технічні вимоги) до ТД по кожному виду продукції Замовник вимагає надання сертифікатів ISO 22000.
Однак, міжнародний сертифікат ISO 22000 пов'язаний з безпекою харчових продуктів і застосовується до організацій в агробізнесі. Отже, вказаний міжнародний стандарт не встановлює жодних вимог власне до продукції, що є предметом цієї закупівлі, оскільки не поширюється на миючі засоби.
Тобто, вказане положення тендерної документації, хоча й розміщується в додатку 3 «Технічні вимоги», однак фактично не стосується продукції, що є предметом закупівлі а відтак, суперечить п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Додаток 3 (Технічні вимоги) до ТД містить такий продукт як «Кисневмісний еко засіб комплексної дії Білизна без хлору «Tortilla» або еквівалент».
Проте, Замовник не присвоїв вказаному продукту порядковий номер, він йде одразу за порядковим номером 13 та перед номером 14.
Водночас, у тому ж додатку Замовник визначив, які документи потрібно надати учасникам у складі тендерної пропозиції. Зокрема, зазначено, які потрібно надати документи у разі подання еквіваленту (крім позицій 13,14).
Відтак, незрозуміло, чи на такий продукт як «Кисневмісний еко засіб комплексної дії Білизна без хлору «Tortilla» або еквівалент» поширюється дія наведеного вище положення.
Відтак, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення та виключити з тендерної документації дискримінаційні положення щодо:
1) закупівлі дезінфекційного засобу у вигляді таблеток Саніліт СТ або еквіваленту та дезінфекційного засобу у вигляді гранул, «Еконормdez Хлор» або еквіваленту;
2) надання сертифікатів ISO 22000 на продукцію, що є предметом закупівлі;
Крім того, вимагаємо усунути порушення тендерної документації шляхом визначення порядкового номеру для продукту «Кисневмісний еко засіб комплексної дії Білизна без хлору «Tortilla» або еквівалент».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2020 17:01
Вирішення:
Щодо виключення з тендерної документації дискримінаційних вимог.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
17.02.2020 01:11
Підтвердження вирішення:
Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Перелік товарів який прописан в тендерній документації можуть постачати багато Учасників. Щодо дезінфекційних засобів, що зазначені в документації повідомляємо наступне: засоби Саніліт СТ та Еконормdez Хлор одночасно мають як дезінфекційні так і мийні властивості. про що зазначено в нормативних документах на засоби. За відсутності належного нормативно-правового врегулювання, під час визначення предмета закупівлі згідно зі ст.8 ЦК України замовники застосовують “аналогію закону”. Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" та Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності регулюють питання класифікації товарів (віднесення їх за певними ознаками до відповідних груп).
У пункті 2 приміток до групи 34 “Мило, поверхнево-активні органічні речовини, мийні засоби, мастильні матеріали, воски штучні та готові, суміші для чищення або полірування, свічки та аналогічні вироби, пасти для ліплення, пластилін, “стоматологічний віск” і суміші на основі гіпсу для стоматології” розділу VI УКТЗЕД (набрала чинності 01.01.2014 разом із Законом України "Про Митний тариф України" від 19 вересня 2013 р. №584-VІІ) зазначено:
“Мило та інші продукти товарної позиції 3401 можуть мати добавки інших речовин (наприклад засобів для дезінфекції, абразивних порошків, наповнювачів або лікарських препаратів).”
Враховуючи вищенаведене, засоби Саніліт СТ та Еконормdez Хлор класифіковані як мийні засоби.
Щодо сертифіката ISO 22000 повідомляємо наступне. Враховуючи обов'язковість запровадження НАССР у закладах освіти засоби, що закуповуються, повинні відповідати не тільки вимогам Технічного регламенту та іншим нормативним документам, а також вимогам НАССР.
Таким чином, наявність у виробника мийних та дезінфікувальних засобів сертифіката ISO 22000 є підтвердженням того, що його мийні та дезінфекційні засоби є ефективними для застосування у визначених специфічних умовах відповідної ланки харчового ланцюгу (харчоблок), та не становлять загрозу безпечності харчових продуктів.
Технічна помилка у нумерації у Додатку 3 буде виправлена шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимога
Залишено без розгляду
Вважаю Дискримінаційними вимогами тендера щодо надання сертифікатів ISO14001 та 22000
Номер:
0d3ef67d98cf4f0986a5f66b09ad5a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.b3
Назва:
Вважаю Дискримінаційними вимогами тендера щодо надання сертифікатів ISO14001 та 22000
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Звертаємось до вас з вимогою про внесення змін у ТД , Хочу зазначити що виробник повинен надати документи якості на продукції відповідно до вимог Технічного регламенту мийних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 20.08.2008 року № 717 із внесеними змінами ПКМУ від 12.06.2013 року № 408.
Пов'язані документи:
Учасник
- якість контроля по тендеру.docx 13.02.2020 15:07
Дата подачі:
13.02.2020 15:07
Вирішення:
Щодо дискримінаційних вимог
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.02.2020 15:50
Підтвердження вирішення:
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Тендерна документація повинна містити:….інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). … Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля».
Згідно положень ISO 14001 встановлено, що організація повинна визначати і забезпечувати ресурсами, необхідними для розробки, впровадження, функціонування та постійного поліпшення системи екологічного менеджменту. Організація повинна визначати необхідний рівень компетентності особи (осіб), що виконує під своїм контролем роботу, яка впливає на його показники екологічної діяльності та його здатність виконувати обов'язкові вимоги, визначати потреби в навчанні, пов'язані з її екологічними аспектами і її системою екологічного менеджменту, там, де це можливо, вживати заходів для забезпечення необхідної компетентності та оцінювати результативність вжитих заходів, а також гарантувати, що ці особи компетентні в силу відповідної освіти, підготовки або досвіду.
Враховуючи наведене, сертифікат ISO 14001 – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм. Також він підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкіллю та безпосередньо в закладах освіти.
2. Відповідно до ст.20 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» оператори ринку зобов’язані, зокрема, розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР). Виходячи з визначень термінів «виробництво», «обіг», «оператор ринку харчових продуктів», «потужності» діяльність закладів освіти з утримання харчоблоків відносить їх до операторів ринку.
ДСТУ ISO 22000:2007 має таку повну назву “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга”.
У цьому стандарті підприємства громадського харчування та виробники мийних та дезінфікувальних засобів зазначені як учасники харчового ланцюгу (див. Рисунок 1 — Приклад обміну інформацією в межах харчового ланцюга, що наведений у вступі до цього стандарту). Згідно з п. 2.9.3. Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених Міністерства аграрної політики та продовольства України 01.10.2012 №590, мийні та дезінфекційні засоби повинні бути ефективними для застосування у визначених специфічних умовах, але не повинні становити загрозу безпечності харчових продуктів за умови їх належного використання.
Таким чином, наявність у виробника мийних та дезінфікувальних засобів сертифіката ISO 22000 є підтвердженням того, що його мийні та дезінфекційні засоби є ефективними для застосування у визначених специфічних умовах відповідної ланки харчового ланцюгу (харчоблок), та не становлять загрозу безпечності харчових продуктів.
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
90477df87421464cb9a239eb42e16d4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до пп.3 п.1 розд.3 тендерної документації від учасника вимагається інформацією та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку № 3 до ТД/
Згідно додатку 3 тендерної документації Замовник проводить закупівлю 15 найменувань продукції.
При цьому, щодо вимог до учасника в додатку 3, серед інших, вказано вимогу:
«Поставка повинна виконуватись транспортом, який має санітарний паспорт, водій повинен мати санітарну книжку. Замовник має право та повинен перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарну книжку водія.»
Однак, наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарна книжка водія не передбачена чинним законодавством України для транспортування продукції для чищення, що є предметом закупівлі. На рівні закону взагалі не визначено можливості застосування санітарного паспорту на транспорт та санітарної книжки водія. На підзаконному рівні такі документи згадуються виключно щодо транспортування харчових продуктів.
Скасування застосування санітарних паспортів на транспорт підтверджується також і численними офіційними публікаціями органів Держпродспоживслужби, що є правонаступником ліквідованої Державної санітарно-епідеміологічної служби, до компетенція якої раніше належала видача таких паспортів.
Відтак, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення та виключити з тендерної документації дискримінаційні положення щодо наявності санітарного паспорту на транспорт та санітарної книжки водія.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 15:01
Вирішення:
Щодо усунення порушень та виключення їх з тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2020 06:10
Підтвердження вирішення:
Будуть внесені зміни до тендерної документації
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d790583d233d41328403d2e5c85d788d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000783-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до пп.3 п.1 розд.3 тендерної документації від учасника вимагається інформацією та документи про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку № 3 до ТД.
Згідно додатку 3 тендерної документації Замовник проводить закупівлю 15 найменувань продукції.
При цьому, щодо якісних характеристик товару в додатку 3, серед інших, вказано вимогу:
«Якість товару, що постачається, відповідає діючому законодавству, стандартам, технічним умовам даного виду товару, підтверджується сертифікатом якості виробника, має реєстраційні посвідчення».
Відтак, керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Надати роз’яснення, який саме документ вимагає Замовник у формулювання «реєстраційні посвідчення», зазначивши повну та точну назву документа, передбаченого чинним законодавством України
2. Навести вичерпний перелік щодо яких саме найменувань продукції у додатку 3 Замовником вимагається надати зазначені вище «реєстраційні посвідчення» ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 15:00
Вирішення:
Щодо надання роз'яснень вимог тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2020 06:01
Підтвердження вирішення:
Будуть внесені зміни до тендерної документації