-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка локомотивна
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Торги не відбулися
2 693 100.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 26 931.00 UAH
мін. крок: 1% або 26 931.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 11:55 - 17.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Номер:
e0ad0649590144ccbf748cfd4ec92e00
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000772-a.c3
Назва:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Скарга:
Дискримінаційні умови для потенційних учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ-ЛЗ-м по процедурі UA-2020-02-06-000772-a .PDF 12.02.2020 23:35
- Платіжне доручення №3155 від 12.02.2020р. з підтвердженням про зарахування коштів до державного бюджету.PDF 12.02.2020 23:35
- Скарга в АМКУ-ЛЗ-м по процедурі UA-2020-02-06-000772-a .docx 12.02.2020 23:35
- ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, Додаток №4. .docx 12.02.2020 23:35
- 9315149188 2379571795 ТД (Колодка локомотивна).docx 12.02.2020 23:35
- Договор НДКТІ-КЛЗ про ІК 12.11.2019 .pdf 12.02.2020 23:35
- Договір ІК БЗ Трібо на 2019р від 23.11.2018.pdf 12.02.2020 23:35
- Лист до НДКТІ 27.01.2020.pdf 12.02.2020 23:35
- Рішення від 14.02.2020 №2865+лист замовнику.pdf 17.02.2020 10:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.03.2020 №4085.pdf 04.03.2020 15:23
- Рішення від 03.03.2020 №4085.pdf 06.03.2020 22:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2020 23:35
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.03.2020 22:36
Вимога
Відхилено
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Номер:
718d592c33654a039d6910d37e2f339a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000772-a.c2
Назва:
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
4) З переліку перерахованих документів п. п. 5.6. видалити наступне:
- документів, що підтверджують проведення інспекторського контролю.
В розділі Тендерної документації IV. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця, в п. 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозиції торгів із зазначенням питомої ваги критерію, чітко вказано, з чого складається та що включає Ціна пропозиції. Ні в одному з пунктів переліку не йдеться про затрати на інспекторський контроль.
До речі, у всіх Ваших ТД на закупівлю вищевказаної продукції ясно і зрозуміло написано з чого складається ціна пропозиції і там нічого не йдеться про таку складову як інспекторський контроль. Про вищевикладене ми неодноразово повідомляли Вас своїми листами. Вкотре нагадуємо, що інспекторський контроль проводиться на комерційній основі і якщо дану «Послугу» буде оплачувати Постачальник (Виробник), вартість поставленої по Договору продукції виросте щонайменше на 10%.
Тому не потрібно нав’язувати потенційним учасникам торгів дану послугу, тим більше що в складі ціни пропозиції вона не передбачена.
5) П.п. 6.4.3. викласти в новій редакції: У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право зупинити подальшу поставку Товару, до повної оплати раніше поставленого Товару ПОКУПЦЕМ та достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у 10-ти денний строк. При цьому штрафні санкції до нього не застосовуються.
6) Розділ 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
викладена редакція ставить ПОСТАЧАЛЬНИКА у нерівне становище з ПОКУПЦЕМ та порушує баланс прав та обов’язків Сторін за Договором, тому п.п. 7.6. необхідно викласти в наступній редакції: - Сторони відповідно до частини другої статті 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 20% (двадцять) відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за цим Договором. Тому що, якщо залишити цей пункт без змін то Покупець може рік не платити за отриманий Товар і за це не понесе ніякої відповідальності…, при тому, що Постачальник повинен виконати всі умови Договору.
7) П.п. 7.9. видалити взагалі, так як Постачальник сам зацікавлений в тому, щоб вчасно зареєструвати податкову накладну і не попасти під штрафні санкції ДФС. Покупець при цьому нічого не втрачає. Не отримавши податковий кредит в поточному періоді він його отримає в наступному. Тому про який штраф у розмірі 20% може йти мова, коли Покупець отримує Товар (товарний кредит), не платить за нього вчасно, хоче провести п.п. 7.6. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ де йдеться про відповідальність Покупця, в редакції 0,1 (нуль цілих одна десята) відсотка річних, чим підтверджує те, що вчасно не оплатить поставлений Товар!
8) - Додаток №6 Тендерної документації П. 2., п.п. 2.6. Учасник повинен надати документи… - викласти в наступній редакції:
- для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вказаного договору;
або
в) акт обстеження виробництва фахівцями АТ «Укрзалізниця»;
або
г) копію документу уповноваженої організації АТ «Укрзалізниця», щодо визнання результатів проведення інспекторського контролю уповноваженими органами з інспектування країн-учасниць Співдружності (для продукції, щодо якої інспекторський контроль здійснюється такими органами з інспектування).
Пов'язані документи:
Учасник
- КЛЗ -ЛЗ - текст вимоги на PROZORRO 10.02.2020.docx 10.02.2020 20:35
Дата подачі:
10.02.2020 20:35
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту договору.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Номер:
eebf5d2ac46545b8bd79824810f9cec6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000772-a.a1
Назва:
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
Вимога:
Внесення змін в умови ТД та ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4)
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни в:
1) ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 4), а саме:
- П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, з п.п. 4.1. видалити наступне: - з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства та викласти даний п.п. 4.1. в наступній редакції: - розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом:
Для платників ПДВ:
за наявності підписаного акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної, оплата здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару.
Нагадуємо, що відповідно додатку №4, а саме - П. 1. Предмет ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, п.п. 1.1. Постачальник зобов’язується у 2019 році поставити Покупцеві Товар, ..…., а Покупець - прийняти і оплатити такий Товар.
Не потрібно коригувати Податковий кодекс України, в якому все чітко і ясно прописано. Податкова накладна повинна бути зареєстрована Постачальником в обумовлені Податковим кодексом України строки. Зазначена норма передбачена п. 201.1, п. 201.10 ст. 201 ПКУ та п. 3 «Порядку ведення єдиного реєстру податкових накладних», затвердженого постановою КМУ 29.12.2010 року №1246.
Ви отримуєте Товар без передоплати, з відстрочкою платежу, Товар, яким Ви одразу починаєте користуватись і який з першого дня його використання починає приносити прибуток Вашому підприємству, тому і розрахуйтесь за нього.
В цьому ж ПРОЕКТІ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, для неплатників ПДВ – в П. 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 4.1. Покупець здійснює оплату протягом 10 (десяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі Товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної…
Не дискримінуйте платників ПДВ і неплатників ПДВ. Адже виходячи з тексту Вашого ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ платник ПДВ протягом 10 (десяти) банківських днів не отримає нічого, а неплатник ПДВ отримує кошти без суми ПДВ. Таким чином Ви підтримуєте виробника і економіку іншої країни. Якщо це не навмисно, то ДЕ ЛОГІКА???
2) П.п.5.2.2. видалити зовсім, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, а саме: - п.п. 5.2.1., п.п. 5.2.3., п.п. 5.3., п.п. 5.4., п.п. 5.5., п.п. 5.6., п.п. 5.7., П.6. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН, п.п. 6.1., п.п. 6.1.1., п.п. 6.1.2. (якщо вищевказане узагальнити і конкретизувати, то ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток).
До вище викладеного повідомляємо: - ПОСТАЧАЛЬНИК не наділений повноваженнями перевірки справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, це компетенція зовсім інших органів…!!!
3) Доповнити п.п.5.2.3. і викласти його наступним чином: - Акт приймання-передачі або видаткова накладна та інші первинні документи, що стосуються виконання цього Договору та приймання Продукції, підписуються на протязі двох робочих днів з урахуванням вимог Статуту Покупця щонайменше двома уповноваженими особами:. Далі за текстом.
Пов'язані документи:
Учасник
- КЛЗ -ЛЗ - текст вимоги на PROZORRO 10.02.2020.docx 10.02.2020 20:33
Дата подачі:
10.02.2020 20:33
Вирішення:
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – закон). Відповідно до п.29 ст.1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником. Оскільки не було порушено норм чинного законодавства, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до проекту договору.
Статус вимоги:
Відхилено