-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
79710000-4 – охоронні послуги (послуги з охорони)
Торги не відбулися
486 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 48.60 UAH
мін. крок: 0% або 48.60 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 11:27 - 20.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
скарга
Номер:
7b2b8a99e2d1435cb2738cbc184ae98c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000631-a.b1
Назва:
скарга
Вимога:
За результатами проведених 25.02.2020р. Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області тендерних закупівель послуг з охорони на 2020 рік, ТОВ ОФ «КГБ-капитал» стало переможцем за критерієм «найнижча запропонована учасниками ціна».
Тендерну пропозицію учасника ТОВ ОФ «КГБ-капитал» було підготовлено з урахуванням і дотриманням всіх вимог тендерної документації і чинного законодавства. В пропозиції наявні всі додатки тендерної документації, установчі документи, накази, довідки з державних установ на підтвердження відповідності учасника, довідки в довільній формі, та інші документи, які навіть не вимагались замовником.
Забезпечення тендерної пропозиції у сумі 14580,00 грн. було нами надано у вигляді банківської гарантії, підтвердженої цифровим електронним підписом, дійсної протягом 120 днів. Умови Замовника щодо оформлення і змісту тендерної пропозиції Учасника нами було виконано в повному обсязі.
Але не зважаючи на повну відповідність нашої тендерної пропозиції, Замовник відхилив її.
Вважаємо таке рішення тендерного комітету Служби автомобільних доріг в Дніпропетровській області незаконним, заангажованим та безпідставним.
Згідно П.2 тендерної документації «Інша інформація»:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме
- відсутність вихідного номера на довідках, що подаються учасником у довільній формі;
- надання у складі тендерної пропозиції на етапі підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним критеріям тендерної документації замість документів у довільній формі - документів, виданих відповідними державними органами;
- надання кількох довідок у довільній формі на одному аркуші; технічні помилки та описки (окрім: зміни строку виконання зобов’язань, строку та форми оплати, не правильного зазначення предмету закупівлі, в тому числі по лотах, невідповідності технічних характеристик товару або переліку (обсягу) робіт чи послуг, зазначених в пропозиції учасника, технічним вимогам тендерної документації, невідповідність зазначеної загальної вартості пропозиції прописом зазначеній загальній вартості пропозиції цифрами.) - - зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, у разі якщо відбулася зміна назв відповідно до законодавчих, нормативно-правових актів та рішень державних органів.
- Відсутність підпису на окремих документах (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації);
- помилка в написаному (надрукованому) тексті, зумовлена неправильним написанням слів, яка не спотворює текст та не призводить до викривлення змісту речення;
- надання довідки, яка за змістом відповідає вимогам, встановленим тендерною документацією, але не відповідає їм за своєю формою (виключенням є «ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ», який надається Учасником згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації);
- неправильна назва документа, у разі якщо його зміст повністю відповідає вимогам тендерної документації;
Враховуючи вимоги статті 3 Закону щодо принципів здійснення закупівель, за рішенням тендерного комітету формальними (несуттєвими) вважаються інші помилки в тендерній пропозиції Учасника, якщо вони не впливають на прийняття рішення щодо:
- відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям;
- відсутності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
- відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації.
Допущення формальних помилок не призведе до відхилення тендерної пропозиції.»;
Згідно П. 3 тендерної документації «Відхилення пропозицій»:
«Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо:
1. учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та у тендерній документації;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2. переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3. наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону:
1) замовник має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
2) відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
3) службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення анти конкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);
5) фізична особа, яка є учасником, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
6) службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
7) тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;
8) учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань";
10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
4. тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Замовник на підставі частини другої статті 6 Закону України «Про санкції» та з урахуванням листа Мінекономрозвитку України «Щодо застосування санкцій» від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 при здійсненні цієї закупівлі враховує вимоги Закону України «Про санкції» та Указу Президента від 21.06.2018 №176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
У разі, якщо за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника Замовником буде встановлено, що згідно з чинним законодавством України до Учасника застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), його тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель»,
Згідно додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції:
«1.2.Довідка за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі її використання) щодо наявності та відповідності охоронників вимогам, які визначені статтею 11 Закону України «Про охоронну діяльність», наявності у персоналу охорони посвідчень, оформлених відповідним чином, ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності.
Копії документів, що засвідчують працевлаштування (службу) осіб, які будуть здійснювати охорону об’єктів Замовника (копії трудових книжок, наказів на призначення, наказів про сумісництво,тощо).»,
Учасник ТОВ «КГБ-капитал» не порушив жоден з наведених вище пунктів вимог тендерної документації, довів свою відповідність та підтвердив наявність кваліфікації, досвіду, працівників в достатній кількості.
Той факт, що нами не було надано всі сторінки копій трудових книжок працівників, які є в штаті учасника і будуть залучені до виконання умов Договору із замовником, не може бути зарахованим як невідповідність учасника за пп. 4 п.1 ст 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» хоча б тому, що в тендерній документації замовником не вимагалось надати ВСІ сторінки трудових книжок працівників учасника. Наданої нами в складі тендерної пропозиції інформації достатньо для ідентифікації осіб, які працюють в штаті нашого підприємства. Також ми надали витяги з наказів про прийом даних працівників в штат ТОВ ОФ «КГБ-капитал». В разі наявності бажання замовника більш прискіпливо познайомитись з працівниками учасника, існує формат підтвердження отриманої інформації шляхом подання запиту, персонального знайомства, виїзду членів тендерного комітету до офісу учасника, та інше.
Щодо допущеної нами технічної помилки при заповненні додатку 1.1. (строка 10) Банківськи реквізити: оскільки додаток є наявним в нашій тендерній пропозиції і відповідає формі, запропонованій замовником, то замовник, якій зацікавлений в економії бюджетних коштів, має змогу звернутися до учасника за уточненням недостатньої в додатку інформації, кваліфікувавши таку помилку як не суттєву. Повні банківські реквізити, які були б використані нами для укладання договору із замовником, вказані нами в главі б/н «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» додатку № 5 тендерної документації «Проект Договору».
На підставі наведеної нами інформації, та фактів, які свідчать про упередженість та незаконність рішення тендерного комітету,
ВИМАГАЄМО:
Тендерному комітету Служби автомобільних доріг в Дніпропетровській області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ОФ «КГБ-капитал» (Протокол № 5 від 26.02.2020р.) і визначити учасника ТОВ ОФ «КГБ-капитал» переможцем проведеної 25.02.2020 р. закупівлі.
Ми впевнені у відсутності об’єктивних і законних обставин і фактів щодо нашої тендерної пропозиції, якими керувався тендерний комітет замовника при її відхиленні.
В разі ігнорування нашої вимоги, ми звернемося встановленим порядком до АМКУ, а також при необхідності до установи суду для вирішення питання щодо незаконності прийнятого тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.03.2020 11:33
Вирішення:
Ваша тендерна пропозиція розглянута на засіданні тендерного комітету 26.02.2020р. (протокол №5 від 26.02.21020р.) За результатами розгляду визначено, що в відомостях про учасника не вказані реквізити для укладання договору (строка 10 Додатку 1.1.). Форма «Відомості про учасника» (Додаток 1.1.) не заповнена в повному обсязі, як було зазначено умовами тендерної документації. У відповідності до п.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних помилок. Згідно умов тендерної документації формальні помилки визначені п.2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій».. Формальними помилки визнаються за рішенням тендерного комітету. Дана помилка не визнана тендерним комітетом формальною і це його право. Окрім того, умовами тендерної документації, п.1.2. додатку №2, було передбачено надання копій трудових книжок, а не окремі сторінки даного документу. Учасником, Товариством з обмеженою відповідальністю охоронна фірма «КГБ-капітал», копії трудових книжок Бакум В.М., Огієнко Т.Г., Ренгевич В.П. надані не в повному обсязі.
Слід зауважити, що пропозиції інших учасників закупівлі також були відхилені, в тому числі і на підставі неподання копій трудових книжок в повному обсязі. Закупівля відмінена відповідно до абз. 7 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) - відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом
Статус вимоги:
Відхилено