-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
09111100-1 Вугілля
Завершена
670 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 350.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 11:22 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства
Номер:
a2ba04a70e864a70acdb7d53599b6769
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-001004-b.a1
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства
Вимога:
Згідно ч.2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Всупереч ч.2 ст. 19 Конституції України тендерна документація, на нашу думку, містить багату кількість дискримінаційних вимог і положень, які не відповідають діючому законодавству і порушують права потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно з ч.2 ст.16 Цивільного кодексу України до способів захисту цивільних прав та інтересів відноситься, зокрема, - припинення дії, яка порушує право. Тому, керуючись п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні Закупівлі», звертаємося до Замовника з вимогою усунути наявні порушення процедури закупівлі, а саме порушення норм діючого законодавства, які містяться в тендерній документації Замовника.
Згідно тендерної документації замовником запланована закупівля кам’яного вугілля ДГ 0-200.
Законодавчим актом, який регулює виробництво і продаж вугільної продукції є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Дотримання норм вказаного ДСТУ згідно його п.1. є обов’язковим для всіх учасників (виробників, продавців, покупців) ринку вугільної продукції. У вищевказаному ДСТУ 7146:2010 відсутнє таке вугілля, як ДГ 0-200 з показниками якості, наведеними у Додатку 3 до тендерної документації.
Тому, вимагаємо пояснити на підставі яких нормативно-правових актів (реквізити, назва, стаття, пункт, підпункт нормативно-правового акту) замовником обраний такий предмет закупівлі – вугілля ДГ 0-200 і на підставі яких нормативно-правових актів замовником визначені якісні характеристики предмету закупівлі (зольність, вологість, теплота згорання).
Згідно п.3) ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На підставі вищенаведеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – доповнити пункти тендерної документації, які містять назву товару, виразом «або еквівалент».
Згідно п.7 розділу 1 тендерної документації «Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.
У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути автентично перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально.».
Зазвичай деякі документи, які не складаються безпосередньо учасником тендеру і стосуються підтвердження якісних і технічних характеристик вугілля, складаються російською мовою (наприклад, посвідчення якості, яке складається виробником на відвантажену партію вугільної продукції). Крім того, згідно ч.2 ст. 10 Конституції України, яка є вищим законодавчим актом прямої дії, в Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської мови. Крім того, деякі вітчизняні виробники обладнання надають техпаспорти і настанови з експлуатації російською мовою.
На підставі вищевикладеного вимагаємо пояснити, на якій підставі замовник вимагає від учасників надання всіх документів тендерної пропозиції українською мовою, а в разі наявності документа не на українській мові, вимагає надання нотаріально посвідченого перекладу на українську мову? Чому замовника не задовольняє переклад документа на українську мову засвідчений учасником?
Також вимагаємо переформулювати п.7 розділу 1 тендерної документації таким чином, щоб не вимагати від учасників перекладу на українську мову документів, які не складені безпосередньо учасником і складені російською мовою.
Згідно п.1 розділу 3 тендерної документації від учасника вимагається надати «копія паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI, зі змінами.»
Вимагаємо пояснити, згідно яких положень якого нормативно-правового акту замовник вимагає надання паспорту чи іншого документу уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи?
Згідно п.4 розділу 3 тендерної документації «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій … У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист про строк дії його тендерної пропозиції.». В той же час у п. 2. Додатку 1 до тендерної документації «Форма Тендерна пропозиція» вказано, що «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами.»
Вимагаємо пояснити, з якою метою і на якій підставі замовник вимагає від учасників надання двох документів на підтвердження одного й того ж факту (терміну дії тендерної пропозиції)? Чи це зроблено навмисне, щоб заплутати потенційних учасників і мати додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції «непотрібного» учасника?
Згідно п.5 розділу 3 тендерної документації «Відповідно до статті 16 Закону для участі у закупівлі замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
В той же час у п.4.1. Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагається надати «Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічного договору ( не менше, ніж три договори).».
Тобто, тендерна документація містить протиріччя: зі змісту п.5 розділу 3 тендерної документації випливає, що треба надати документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору (оскільки слово «договір» вжито в однині), а далі в п.4.1. Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає надати документи щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання мінімум трьох аналогічних договорів.
В ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено, що замовник може встановити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Саме одного договору, ні два, ні три або більше!!!
На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» і встановити вимогу щодо надання підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання одного аналогічного договору.
Згідно п.5 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати «…лист про згоду з умовами закупівлі, визначеними в цій документації та оголошенні про проведення відкритих торгів, в тому числі з положеннями щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі».
Вимагаємо пояснити навіщо і на якій підставі замовник вимагає надання вищевказаного листа, адже подання учасником документів тендерної пропозиції до участі в тендері апріорі означає згоду учасника з усіма вимогами і умовами тендеру. Чи це зроблено навмисне, щоб заплутати потенційних учасників і мати додаткові підстави для відхилення тендерної пропозиції «непотрібного» учасника?
Згідно п.1 розділу 5 тендерної документації учасник повинен надати «… оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації».
Згідно листа Мінекономіки України № 3304-01/2361 від 16.01.2020 р., який складено і оприлюднено відповідно до вимог абзацу четвертого частини третьої ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», всі Єдині державні реєстри, в яких міститься інформація про учасника тендеру стосовно відсутності/наявності підстав, перелічених у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», є відкритими і мають вільний доступ. Крім того, згідно ч.3 ст. 17, ч.2) п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
З огляду на вищенаведене, вимога замовника щодо надання довіреності є абсолютно безпідставною і такою, яку не можна виконати. Неможливість виконати вимогу щодо надання довіреності грунтується на наступному факті.
Відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, повинна бути оформлена нотаріально і містити персональні дані цієї посадової особи замовника (ПІБ, дані документа, який посвідчує особу, дані про її місце реєстрації.)
На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання довіреності на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації.
В разі, якщо замовнику вдасться знайти законодавчі підстави щодо легітимності вимоги надання такої довіреності, то вимагаємо надати в складі тендерної документації всі необхідні документи на уповноважену посадову особу замовника (паспорт, РНОКПП) для складання цієї довіреності. Такі документи повинні бути надані з обов’язковим урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати:
«5.2. Скан-копію повного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань із зазначенням відповідних відомостей.
5.3. Скан-копію документа учасника про призначення на посаду керівника.
5.4. Скан-копію розширених відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).
5.5. Скан-копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку).» Всі вищеперелічені документи відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації «…повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.»
Повідомляємо, що згідно листа Мінекономіки України № 3304-01/2361 від 16.01.2020 р. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань є відкритим реєстром з вільним доступом. Отже, замовник повинен керуватись ч.3 ст.17 і ч.2) п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» і не вимагати документи, вказані в пп.5.2, 5.4. Додатку 2 до тендерної документації.
Крім того, згідно п.5.4. Додатку 2 до тендерної документації замовник вимагає від учасників надати «Скан-копію розширених відомостей з ЄДРПОУ (для юридичних осіб).» Вимагаємо пояснити з посиланням на діючі нормативно-правові акти, що це за документ - розширені відомості з ЄДРПОУ (не просто відомості з ЄДРПОУ, а саме – розширені відомості з ЄДРПОУ)? Який державний орган його видає, і яку форму має цей документ? Органи державної статистики видають документ, який називається «Відомості з ЄДРПОУ» (просто «відомості», а не «розширені відомості».) Також вимагаємо пояснити, чому надання цього неіснуючого документу вимагається лише від юридичних осіб?
Згідно діючого законодавства витяг з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або витяг з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) надається одноразово при реєстрації платником відповідного податку. Поясніть, навіщо вимагати від учасників надання скан-копій відповідних витягів з реєстрів, неодмінно датованих не раніше дати виходу оголошення про ці торги. Крім того, дана вимога порушує положення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» і Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки позбавляє від участі в закупівлі тих потенційних учасників, які мають не витяги з реєстрів платників ПДВ чи єдиного податку, а свідоцтва про реєстрацію платником ПДВ чи єдиного податку.
На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити з тендерної документації, а саме з Додатку 2 до тендерної документації, вимоги щодо надання документів, вказаних в п.5.2,5.4., а п.5.5. доповнити можливістю надання не тільки витягу з реєстру платників відповідного податку, а й наданням свідоцтва про реєстрацію платником відповідного податку. Також вимагаємо переглянути положення п.2 розділу 5 тендерної документації стосовно дати видачі документів тендерної пропозиції: встановити вимогу, що всі документи повинні бути дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій.
Згідно п.2.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен «для документального підтвердження наявності вугільного складу (або майданчика, або площадки) для зберігання вугілля надати скан-копію договору оренди або користування або надання відповідних послуг (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та скан-копію свідоцтва про право власності та/або скан-копію витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник є власником цього майна, то надається лише скан-копія свідоцтва про право власності та/або скан-копія витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Дана вимога порушує положення ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» і Закону України «Про захист економічної конкуренції», оскільки позбавляє від участі в закупівлі тих потенційних учасників, які користуються вугільним складом (або майданчиком, або площадкою) на підставі документів, відмінних від свідоцтва про право власності або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Так, деякі власники користуються вищевказаними об’єктами на підставі Державного акту на право постійного користування землею.
На підставі вищевикладеного вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність з нормами діючого законодавства і передбачити у п.2.2. Додатку 2 до тендерної документації можливість надання на підтвердження законного користування вугільним складом (площадкою, майданчиком) документів, які передбачені законодавством і відмінні від свідоцтва про право власності або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
Також згідно п.2.2 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен «для документального підтвердження наявності вагового обладнання надати довідку в довільній формі про наявність вагового обладнання, яке може бути використане за місцем поставки вугілля кам'яного, а також надати скан-копію договору оренди (або користування або надання послуг зі зважування) (якщо учасник користується ним на договірних засадах) та документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Якщо учасник є власником цього вагового обладнання, то надається лише скан-копія документу підтверджуючого наявність вагового обладнання (договір купівлі-продажу або свідоцтво або інший документ про право власності). Також учасники повинні надати копію документу з результатами повірки даного вагового обладнання в 2019 році».
Вимога про наявність вагового обладнання, яке може бути використане саме за місцем поставки вугілля кам'яного є дискримінаційною, оскільки допускає до участі в тендері лише тих учасників, які мають мобільні/пересувні ваги. Крім того, зміст вищенаведеної цитати звужує коло учасників лише до тих учасників, які мають повірені у 2019 році ваги. Учасники, які мають ваги, що повірені у 2020 році, не можуть прийняти участь в тендері.
На підставі вищевикладеного вимагаємо привести вимоги щодо наявності вагового обладнання у відповідність з діючим законодавством, позбавивши їх дискримінаційних і антиконкурентних складових.
Згідно з п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання вугілля кам'яного, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою/цивільно-правовим договором).»
Згідно норм Закону України «Про захист персональних даних» інформація, яка вимагається у вищевказаній довідці, є персональними даними.
Тому вимагаємо доповнити п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації вимогою складання довідки про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «При постачанні вугілля його якість повинна підтверджуватись копією посвідчення якості (копією протоколу випробувань або копією сертифікату якості тощо) відповідно до діючих державних стандартів»
Законодавчим актом, який регулює виробництво і продаж вугільної продукції є ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови». Дотримання норм вказаного ДСТУ згідно його п.1. є обов’язковим для всіх учасників (виробників, продавців, покупців) ринку вугільної продукції
ДСТУ 7146:2010 встановлює вичерпний перелік документів, які повинні надаватися продавцем вугілля покупцю, і які підтверджують відповідність всіх характеристик вугілля (технічних, якісних, показників безпечності) діючим нормативно-правовим актам України. Згідно пп. 3.6., 7.3. ДСТУ 7146:2010 документами, що підтверджують якісні, технічні показники і показники безпечності продукції і підтверджують відповідність вугілля діючим державним стандартам є: сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик і посвідчення якості.
На підставі вищевикладеного вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання не передбачених законодавством документів (протокол випробувань, сертифікат якості, тощо).
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «учасник торгів повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником вугілля або будь-яким іншим суб’єктом господарювання, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля до кінця 2018 року». Вимагаємо пояснити, чим керувався замовник при встановленні вимоги наявності в учасника відносин з виробником вугілля протягом 2018 року, адже закупівля планується протягом 2020 року?
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Якщо учасник торгів у минулому ще не отримував марки вугілля, що є предметом закупівлі, то він повинен надати оригінал протоколу випробувань, виданого незалежною лабораторією на ім'я учасника торгів (не лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах), яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ISO 17025 або іншого стандарту, щодо якісних показників вугілля визначеного в цій документації…»
Вимагаємо пояснити, чому замовник вимагає надання документу, який не передбачений діючими нормативно-правовими актами (протокол випробувань). Чому не передбачено надання зразка посвідчення якості? Чому замовника не задовольняє надання якісних документів на вугілля, які підготовлені лабораторіями на вугледобувних підприємствах та шахтах і які атестовані/акредитовані Національним агентством з акредитації України? Замовник не довіряє Національному агентству з акредитації України?
На підставі вищевикладеного вимагаємо позбавити вищевказані положення тендерної документації антиконкурентних і дискримінаційних норм.
Згідно Додатку 3 до тендерної документації «строк поставки товару – до 30.04.2020 року, … поставка здійснюється не пізніше одного робочого дня з моменту одержання відповідної заявки Замовника»
Згідно п. 5.1. проекту договору «Поставка товару здійснюється окремими партіями протягом дії цього Договору відповідно до виданих Покупцем рознарядок. Термін закінчення дії останньої рознарядки не пізніше 30.03.2020 року».
Згідно п. 5.3. проекту договору «Поставка товару ПРОДАВЦЕМ здійснюється згідно з рознарядками протягом 3 календарних днів з дати отримання рознарядки ПОКУПЦЕМ.»
Вимагаємо пояснити, який же строк поставки товару: до 30.03.2020 р., чи до 30.04.2020 р.?
Який термін поставки з дати отримання заявки: протягом 1 робочого дня, чи протягом 3 календарних днів? Чому замовником встановлено такий короткий термін поставки вугілля? Адміністративно-господарський підрозділ замовника не здатний планувати діяльність з поставки вугілля для своїх потреб більше, ніж на 3 календарних дні?Дана вимога є дискримінаційною і порушує норми ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не дає змогу прийняти участь в закупівлі тим продавцям вугілля, які мають вугільні площадки на певній відстані від замовника і доставка вугілля з яких займе більше часу, ніж один або три дні з дати заявки.
В разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені скористатися ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутися до Органу оскарження і суду.
Пов'язані документи:
Замовник
- вимога вугілля.docx 13.02.2020 13:54
Дата подачі:
11.02.2020 10:22
Вирішення:
Щодо Вашої вимоги повідомляємо, тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами), а саме ст.22 ч.2 та ст.22 ч.3.
Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встанолювати вимоги щодо наявності документального підтверження кваліфікаційних критеріїв Учасника. Замовник не вимагає документів, які не відповідають Законодавству України.
Стосовно марки та якісних показників вугілля повідомляємо, що предмет закупівлі визначає замовник, виходячи із своєї потреби. Кам∙яне вугілля марки ДГ 0-200 на котельнях загальноосвітньої школи-інтернат використовується згідно з технічними характеристиками котлів для опалення , які встановлені на котельнях школи-інтернату.
Стосовно «Зазвичай деякі документи, які не складаються безпосередньо учасником тендеру і стосуються підтвердження якісних і технічних характеристик вугілля, складаються російською мовою (наприклад, посвідчення якості, яке складається виробником на відвантажену партію вугільної продукції)» відповідаємо, що всі виробники вугільної продукції на території України складають посвідчення якості українською мовою. Складається враження, що ви закуповуєте вугілля на окупованій території України, порушуючи в своїй діяльності норми чинного законодавства України, в тому числі Постанову Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно).
Стосовно вимоги щодо аналогічних договорів, в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Мінистерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на офіційному веб-сайті Міністерства http://www.me.gov.ua/InfoRez/Details надає пояснення, що замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів.
Стосовно довіреності на посадову особу Замовника повідомляємо, що Цивільним кодексом України викладено загальні вимоги до її оформлення та змісту. У довіреності повинні обов’язково міститися:
1) дата її видачі (ч. 3 ст. 247 ЦКУ).
2) підпис особи, яка видає довіреність (ч. 2 ст. 207 ЦКУ).
Що стосується паспортних даних, то їх зазначати не обов’язково ( роз’яснення Міністерства юстиції України http://www.minjust.gov.ua/20083).
Стосовно того, що «згідно ч.3 ст. 17, ч.2) п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним», повідомляємо, що Відомості з ЄДРПОУ, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань , витяг з реєстру платників податку на додану вартість не мають відношення до вимог ст.17.
Стосовно вашої вимоги щодо персональних даних повідомляємо, що згідно ч.6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» та ст. 21 ЗУ "Про інформацію" до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження ( ці дані не вимагаються тендерною документацією, вони не містяться ні в наказах, ні в трудових книжках ).
Стосовно вашої вимоги щодо надання сертифікату та протоколу випробувань, ці документи підтверджують якість продукції. Відповідно до Національного стандарту України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010, а саме пп.7.5 визначено: «Зольність на сухий стан палива , загальну вологу на робочий стан палива визначають у кожній партії вугілля».
Голова тендерного комітету Т.О.Калємбєт
Статус вимоги:
Задоволено