-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 37466 - Скарифікатор стерильний №200, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12747 - Голка для встановлення підключичного катетера КВ-3, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 37445 - Лезо для скальпелю розміри 15- 24 (№100), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 13492 - Ножиці по Metzenbaum, анатомічні, для розтину м'яких тканин, прямі, гострокінцеві, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32357 - Голка хірургічна з пружинним вушком, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12143 - Лоток ниркоподібний, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47691 - Трубка ендотрахеальна з манжетою розмір 7,0, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47691 - Трубка ендотрахеальна з манжетою розмір 8,0, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35404 - Трубка трахеостомічна з манжетою та асп. портом розмір7,5, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35356 - Катетер аспіраційний розмір Fr 16, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 35212 - Голка для спінальної анестезії розмір 20G, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 15639 - Стрічка діаграмна 50*50, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 15639 - Стрічка діаграмна 80*23, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 15639 - Стрічка діаграмна 57*25, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 1563 - Стрічка діаграмна 110*140*145, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 17701 - Система для вливання інфузійних розчинів, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 38569 - Система для вливання інфузійних розчинів, крові та кровозамінників, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 10678 - Катетер Нелатона (жіночий) розмір Fr 14, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 10678 - Катетер Нелатона (жіночий) розмір Fr 16, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 10678 - Катетер Нелатона (жіночий) розмір Fr 18, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 10678 - Катетер Нелатона розмір Fr 14, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 10678 - Катетер Нелатона розмір Fr 16, 10678 - Катетер Нелатона розмір Fr 18, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60715 - Штатив ШДВ, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 34917 - Катетер Фолея 2-ходовий розмір Fr16, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 34917 - Катетер Фолея 2-ходовий розмір Fr18, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12542 - Ємкість для біологічних зразків 120 мл, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 45918 - Ранорозширювач по Finsen, гострий та тупий 2 і 3 зубці, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 45918 - Ранорозширювач по Finsen, гострий та тупий 3 і 4 зубці, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32853 - Кусачки кісткові по Cleveland, зігнуті, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 13730 - Коробка стерилізаційна з нержавіючої сталі по Schimmelbusch Діаметр 290 мм, висота 145 мм., код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32707 - Рефлектор лобовий, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 58234 - Вата медична нестерильна 100 г, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47172 - Рукавички оглядові латексні (нестерильні, з пудрою) розмір: S,M,L, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60857 - Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) розмір 7,5, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60964 - Смуги індикаторні 120/45 (№1000), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60964 - Смуги індикаторні 132/20 (№1000), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 60964 - Смуги індикаторні 180/60 (№1000), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 63225 - Затискач кровоспинний, по Ochsner-Kocher, одно- і двозубий, зубчатий, прямий № 2, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32850 - Ніж ампутаційний по Langenbeck, великий, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 38501 - Шприц ін`єкційний одноразового використання 1.0 мл з голкою, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017 - Шприц ін`єкційний одноразового використання 2.0 мл з голкою, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017 - Шприц ін`єкційний одноразового використання 5.0 мл з голкою, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017 - Шприц ін`єкційний одноразового використання 10.0 мл з голкою, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 47017 - Шприц ін`єкційний одноразового використання 20.0 мл з голкою код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 61913 - Ланцети персональні 100шт), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32368 - Щіточка цервікальна гінекологічна, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125 - Бинт марлевий медичний нестерильний 5мх10см тип 17, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 48125 - Бинт марлевий медичний нестерильний 7мх14см тип 17, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32207 - Пластир медичний в котушці на нетканій основі 1см х 500см, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 32207 - Пластир медичний в котушці на нетканій основі 2см х 500см, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 33056 - Бинт гіпсовий 15см х 2,7м, код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 13910 - Нитки хірургічні стерильні, які не абсорбуються –шовк USP 2/0 (М3), код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» 12542 - Ємкість для біологічних зразків 90 мл
Завершена
808 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 808.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 808.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2020 10:34 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Номер:
833d105fe0df4ea5bfb46e1a416cff5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000401-a.b2
Назва:
ЛИСТ-ПРОПОЗИЦІЯ
Вимога:
Науково-виробнича організація «Каммед», має честь висловити свою глибоку повагу усім членам Тендерного комітету.
ТОВ НВО «Каммед» - український виробник одноразового медичного інструментарію. Підприємство виготовляє високоякісні дренажі, зонди, катетери, спеціальні медичні голки, та інші види медичної продукції, що широко застосовуються у різних сферах медицини.
Фабрика «Каммед», детально ознайомившись із документацію, просить Вас, виділити окремим лотом нашу пропозицію (пропозиція із переліком медичних виробів НВО «Каммед» додається).
Виділивши в окремий лот медичну продукцію НВО «Каммед», дасть можливість вітчизняному виробнику брати участь у зазначеному тендері, минуючи посередників.
Сподіваємося на ваше розуміння та співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист пропозиція 36.jpg 10.02.2020 15:51
- лист пропозиція 36,1.jpg 10.02.2020 15:51
- лист пропозиція 36,2.jpg 10.02.2020 15:51
Дата подачі:
10.02.2020 15:51
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо розділення лоту
Номер:
1813249a03644465b3bef4baceb89582
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-06-000401-a.b1
Назва:
Вимога щодо розділення лоту
Вимога:
Шановний Замовник прошу вас розділити тендерну закупівлю на окремі лоти, бо ви змішали декілька різних медичних класифікаторів (одноразовий та багаторазовий, стерильний та не стерильний товар), що повністю суперечить Закону України про публічні закупівлі та унеможливлює ефективно використати державні кошти та провести дані торги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2020 10:57
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами «Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.».
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
З метою проведення закупівлі лікарських засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
На думку тендерного комітету Закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за бюджетні кошти, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Не задоволено