-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи міста Краматорськ та територій в межах Краматорської міської ради (оновлення планово-картографічних матеріалів)
Завершена
9 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 47 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 47 500.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2020 17:38 - 31.03.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині оцінки тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації учасників
Номер:
6197bd6ad8d14281b5eb711876979e25
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-004152-b.b5
Назва:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині оцінки тендерних пропозицій на етапі прекваліфікації учасників
Скарга:
05 лютого 2020 року Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи міста Краматорськ та територій в межах Краматорської міської ради (оновлення планово-картографічних матеріалів)», ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-05-004152-b. (надалі – Предмет закупівлі).
Строк подання пропозицій, встановлений на веб-порталі Уповноваженого органу - до 04.04.2020 12:00, прекваліфікація учасників - від 06.04.2020 09:13 до 13.04.2020 00:00.
Відповідно до інформації, що розміщена веб-порталі Уповноваженого органу, тендерні пропозиції з Предмету закупівлі подали наступні компанії:
1. ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" (Скаржник)
2. ПП Кайлас-К
3. ТОВ "АРХІЗЕМ"
07.04.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено інформацію, про результати прекваліфікації , в результаті якої, тендерну пропозицію ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" було дискваліфіковано, як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, тендерні пропозиції ПП Кайлас-К та ТОВ "АРХІЗЕМ" допущено до аукціону.
Результат прекваліфікації Замовником тендерних пропозицій учасників, на нашу думку, є таким, що суперечить принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та упереджена оцінка тендерних пропозицій, суперечать чинному законодавству України, та, відповідно, обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушено законні інтереси нашого підприємства.
Підтвердження відповідності тендерної пропозиції ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР" вимогам тендерної документації, а також факти, що підтверджують невідповідність тендерних пропозицій ПП Кайлас-К та ТОВ "АРХІЗЕМ" вимогам тендерної документації, з наданням відповідного обґрунтування наводяться в документі "Скарга, щодо порушення процедури закупівлі UA-2020-02-05-004152-b від 10.04.2020" що додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- Виробники авіаційної техніки – Державна авіаційна служба України.pdf 10.04.2020 19:01
- Розробники авіаційної техніки – Державна авіаційна служба України.pdf 10.04.2020 19:01
- Витяг з Повітряного кодексу України.pdf 10.04.2020 19:01
- Визначення інерційної навігаційної системи.pdf 10.04.2020 19:01
- Про затвердження переліку категорій засобів вимірювальної техніки що підлягають повірці від 04062015 № 374.pdf 10.04.2020 19:01
- Інформація з сайту виробника інерційної навігаційної системи AEROcontrol - IGI.pdf 10.04.2020 19:01
- Витяг з Закону України Про державну таємницю.pdf 10.04.2020 19:01
- Витяг зі Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.pdf 10.04.2020 19:01
- Витяг з Основные положения по аэрофотосъемке, ГКИНП-80.pdf 10.04.2020 19:01
- Витяг з Закону України Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.pdf 10.04.2020 19:01
- Інформація з сайту виробника інерційної навігаційної системи NovAtel.pdf 10.04.2020 19:01
- Скарга, щодо порушення процедури закупівлі UA-2020-02-05-004152-b від 10.04.2020.pdf 10.04.2020 19:01
- Платіжне доручення №32 від 08.04.2020.pdf 10.04.2020 19:01
- Додатково до скарги щодо закупівлі UA-2020-02-05-004152-b.pdf 30.04.2020 19:22
- Додатково до скарги щодо закупівлі UA-2020-02-05-004152-b.docx 30.04.2020 19:23
- Рішення від 14.04.2020 № 7144 +лист Замовнику .pdf 15.04.2020 14:30
- Про перенесення розгляду Скарги UA-2020-02-05-004152-b.b5.pdf 04.05.2020 21:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.05.2020 № 8711.pdf 06.05.2020 16:28
- рішення від 05.05.2020 № 8711.pdf 08.05.2020 18:35
- Пояснення по суті Скарги _UA-2020-02-05-004152-b.b5.pdf 22.04.2020 16:03
- Пояснення до скарги_.docx 22.04.2020 16:03
- 2. Додаток 1 - Запит від 06.04.2020 _2-18.7728.PDF 22.04.2020 16:03
- 3. Додаток 2 - Відповідь від 07.04.2020 _07.04-20-1 (1).pdf 22.04.2020 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.04.2020 19:01
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.04.2020 14:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.05.2020 18:35
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Номер:
9312a2d48e674a13a024903b78402b5a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-004152-b.a4
Назва:
СКАРГА щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Скарга:
05 лютого 2020 року Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи міста Краматорськ та територій в межах Краматорської міської ради (оновлення планово-картографічних матеріалів)», ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-05-004152-b. (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; суперечать чинному законодавству України, та, відповідно, обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушено законні інтереси нашого підприємства.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг з Авіаційних правил України, Частина 47.pdf 28.02.2020 20:04
- Витяг з Інструкції з топографічного знімання.pdf 28.02.2020 20:04
- Витяг з Повітряного кодексу України.pdf 28.02.2020 20:04
- Витяг з Цивільного кодексу України.pdf 28.02.2020 20:04
- Витяг з Порядку затвердження конструкції транспортних засобів.pdf 28.02.2020 20:04
- Витяг із Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність».pdf 28.02.2020 20:04
- Щодо схвалення повітряних суден типу King Air C90A для експлуатації в ЦА України.pdf 28.02.2020 20:04
- Скарга щодо встановлення дискримінаційних вимог замовником.pdf 28.02.2020 20:04
- Платіжне доручення.pdf 28.02.2020 20:04
- Рішення від 04.03.2020 № 4134.pdf + лист Замовнику.pdf 04.03.2020 17:48
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.02.2020 № UA-2020-02-05-004152-b.a4 .pdf 19.03.2020 22:46
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 28.02.2020 № UA-2020-02-05-004152-b.a4 .pdf 20.03.2020 18:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2020 №5476.pdf 24.03.2020 15:54
- Рішення від 23.03.2020 № 5476.pdf 26.03.2020 19:45
- Надання пояснень.docx 17.03.2020 15:21
- Про надання пояснень.pdf 17.03.2020 15:21
- Пояснення до скарги.PDF 20.03.2020 09:27
- Додатки до пояснення.zip 20.03.2020 09:27
- Пояснення до Скарги АРЦ.docx 20.03.2020 09:41
- Додаткові пояснення.docx 23.03.2020 13:23
- Додаткові пояснення.pdf 23.03.2020 13:23
- Рішення _ 7257.pdf 23.03.2020 13:23
- Рішення _ 12225.pdf 23.03.2020 13:23
- Рішення _ 12228.pdf 23.03.2020 13:23
- Рішення _ 14945.pdf 23.03.2020 13:23
- Протокол 28.pdf 06.04.2020 09:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.02.2020 20:04
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2020 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.03.2020 19:46
Дата виконання рішення Замовником:
06.04.2020 09:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом комунальних ресурсів та самоврядного контролю було виконано рішення АМКУ № 5476-р/пк-пз від 23.03.2020 шляхом внесення змін до тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету № 28 від 27.03.2020), додається.
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо усунення порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Номер:
655ef9b4290245e5964218abbc1683b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-004152-b.c3
Назва:
ВИМОГА
щодо усунення порушення процедури закупівлі
в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
Вимога:
05 лютого 2020 року Відділ комунальних ресурсів та самоврядного контролю Краматорської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи міста Краматорськ та територій в межах Краматорської міської ради (оновлення планово-картографічних матеріалів)», ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-02-05-004152-b. (надалі – Предмет закупівлі).
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуги дотримуючись вимог чинного законодавства України.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться нижче.
Пов'язані документи:
Учасник
- 24022020_Оскарження ДКТ_1.pdf 25.02.2020 14:47
- Відповідь на вимогу 27.02.2020 16:39
Дата подачі:
25.02.2020 14:47
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно розглянувши Вашу вимогу UA-2020-02-05-004152-b.c3 щодо внесення змін до тендерної документації UA-2020-02-05-004152-b, повідомляємо наступне (текст відповіді додається у файлі).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.04.2020 09:13
Вимога
Вирішена
Щодо усунення порушень
Номер:
63b45b0831244b0eaa39bf6650705afa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-004152-b.b2
Назва:
Щодо усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник. Відповідно до пункту 5.1.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» Учасник повинен надати чинне/-і свідоцтво/-а реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру.
Хочемо зазначити, що відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1141 “Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України” постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 1998 року № 1075 “Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок” втратила чинність.
На даний час реєстрація апаратури супутникових радіонавігаційних систем не здійснюється. Враховуючи вищезазначене, вимога Замовника надати свідоцтва реєстрації супутникового обладнання GPS в реєстрі Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру суперечить нормам діючого законодавства та є дискримінаційною по відношенню до Учасників, які здійснили купівлю GPS обладнання або підписали договори оренди після втрати чинності постанови КМУ № 1075 від 13.07.1998 р. Просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 12:02
Вирішення:
Шановний Учасник, Тендерним комітетом було уважно розглянуто вашу вимогу та повідомляємо наступне. Тендерною документацією встановлено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Тобто, Учасники, які придбали GPS обладнання або уклали договори оренди після втрати чинності постанови КМУ № 1075 від 13.07.1998 р., можуть вказати про цю обставину у відповідному листі-роз’ясненні. Додатково повідомляємо про те, що зміни до Тендерної документації відносно вказаної вимоги будуть розглянуті на засіданні Тендерного комітету.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Номер:
5874119c1c0249bc9aec07d337659781
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-004152-b.c1
Назва:
Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовник. Розглянувши та проаналізувавши тендерну документацію за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (виготовлення із застосуванням геоінформаційних технологій у цифровій формі актуалізованої картографічної основи міста Краматорськ та територій в межах Краматорської міської ради(оновлення планово-картографічних матеріалів)), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель. Згідно пункту 5.2 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної документації» для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати: «Довідку від Учасника, складену у довільній формі на фірмовому бланку Учасника (за наявності) та завірена печаткою Учасника (за наявності), про наявність працівників відповідної кваліфікації за основним місцем роботи, які мають необхідні знання та досвід, та будуть задіяні у наданні послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність: Сертифікованих інженерів-геодезистів, в кількості не менше 2-х працівників».
Вимога, щодо наявності в Учасника 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів є дискримінаційною. Згідно ст. 5 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. Отже нормами чинного законодавства встановлено вичерпний перелік критеріїв до суб'єктів топографо-геодезичної і картографічної діяльності із зазначенням конкретної кількості сертифікованих працівників (один сертифікований інженер-геодезист). В свою чергу Замовник, встановлюючи вищезазначені кваліфікаційні вимоги, порушує ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип добросовісної конкуренції між учасниками, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також принцип недискримінації учасників. У зв’язку із вищевикладеним, просимо Замовника внести відповідні зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги.
Окрім того, проаналізувавши рішення Антимонопольного комітету України за аналогічними питаннями – звертаємо Вашу увагу на пункт 1 Рішення №АМКУ14945-р/пк-пз від 17.10.2019, яким підтверджується позиція АМК України щодо визнання даних кваліфікаційних вимог (кваліфікаційних вимог, які суперечать вимогам чинного законодавства) такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2020 12:00
Вирішення:
Шановний Учасник, Тендерним комітетом було уважно розглянуто вашу вимогу та повідомляємо наступне.Відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Керуючись пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» також передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до роз'яснення Мінекономрозвитку від 07.02.2017 N3302-06/3812-06 та коментаря до законодавства України про публічні закупівлі в межах проекту «Гармонізація системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС» (грудень 2016), а саме до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Згідно норм ЗУ «Про топографо-геодезичні і картографічну діяльність», в разі наявності в складі суб’єкта господарювання за основним місцем роботи сертифікованого інженера-геодезиста то даному суб’єкту надається право здійснювати діяльність виключно з проведенням топографо-геодезичних робіт (без права виконання робіт із землеустрою).
Згідно статті 5-1 даного Закону, для отримання відповідного сертифікату інженера-геодезиста складають кваліфікаційний іспит, яким підтверджується професійна компетентність особи, рівень кваліфікації і знань як виконавця топографо-геодезичних робіт.
Сертифіковані відповідно до цього Закону інженери-геодезисти, зобов’язані періодично в установленому порядку підвищувати свою кваліфікацію, для забезпечення якісного проведення топографо-геодезичних робіт.
Також, сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних робіт.
Звертаємо вашу увагу, що даним Законом не обмежено відповідного суб’єкта господарювання щодо наявності в його складі за основним місцем роботи і більшої кількості сертифікованих інженерів-геодезистів для якісного проведення виключно топографо-геодезичних робіт у великих обсягах.
Отже, з огляду на діючі норми законодавства вбачається, що замовник не позбавлений права самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, оскільки замовник має на меті отримання найкращого предмета закупівлі. Викладені у запитанні кваліфікаційні критерії ніяк не обмежують потенційних виконавців та не є дискримінаційними, отже тендерна документація відповідає приписам Закону.
Вважаємо за необхідне також зазначити наступне. Відповідно до Технічного завдання, загальна площа топографо-геодезичних знімань складає 351 км2, при цьому частина під виготовлення топографічної основи в М 1:2 000 складає 106 км2, частина під виготовлення топографічної основи в М 1:5 000 складає 245 км2. Топографічне знімання виконується електронними тахеометрами та/або GPS-приймачами, при тахеометричному зніманні щільність пунктів знімальної основи повинна забезпечувати можливість прокладання тахеометричних ходів, які не суперечать технічним вимогам «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500». При цьому строк виконання всіх робіт – менше 9 місяців, що, на нашу думку, в принципі унеможливлює ситуацію, коли потенційний Виконавець має лише 1 висококваліфікованого та досвідченого спеціаліста з геодезії, яким і є сертифікований інженер-геодезист.Так, відповідно до п. 3, 4 Розділу 3 Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 392 від 28.07.2017, кваліфікаційний іспит є процедурою, під час проведення якої підтверджуються професійна компетентність особи, її рівень кваліфікації і знань як виконавця топографо-геодезичних і картографічних робіт.Кваліфікаційний іспит включає перевірку теоретичної підготовки та практичних навичок щодовиконання топографо-геодезичних і картографічних робіт.
Окрім того, зазначаємо, що Тендерним комітетом було детально проаналізовано умови тендерної документації закупівлі №UA-2019-09-03-002521-b та Рішення №14945-р/пк-пз від 17.10.2019 (на яке Ви посилаєтеся), відносно чого зазначаємо наступне.
Відповідно до вказаної закупівлі, від учасників вимагалось мати за основним місцем 4-хсертифікованих інженерів-геодезистів. Після розгляду Скарги, Замовником будо внесено зміни до ТД, відповідно до змін Учасники повинні були мати за основним місцем 3-х(!) сертифікованих інженерів-геодезистів.
Просимо звернути увагу, що у вказаній Вами закупівлі прийняло участь 5 (п’ять) учасників, які кожен мали за основним місцем роботи 3-х сертифікованих інженерів-геодезистів. Вказане лише підтверджує те, що вказана умова не є дискримінаційною – навіть за наявності кваліфікаційної умови мати не 2-х, а 3-х (!) сертифікованих інженерів-геодезистів, це не було перешкодою для учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.04.2020 09:13