• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Путівки для дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку

Завершена

18 835 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 17:18 - 06.03.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Відсутня повна інформація про відхилення.

Номер: 9140a3fd3dfe4b109397b5470f20769b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001169-c.b3
Назва: Відсутня повна інформація про відхилення.
Вимога:
Просимо оприлюднити (надати) протокол розгляду тендерних пропозицій , згідно якого було прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «МЕОТІДА ЛТД»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу задоволено, протокол розгляду пропозицій опубліковано
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

уточнення тендерної документації

Номер: 81bedde7ea60437d97c561c284cb75cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001169-c.a2
Назва: уточнення тендерної документації
Вимога:
В Тендерній документації , в розділі «Кваліфікаційні критерії до учасників» наведені таки вимоги: - довідка у довільній формі щодо перебування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку у Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, як такого, що пройшов верифікацію; Закон «Про публічні закупівлі» передбачає : 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відомості про верифікацію Законом серед кваліфікаційних критеріїв не передбачені. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 26 червня 2019 р. № 580 затвердив Порядок ведення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей ( далі – Порядок ) та установив, що до 1 листопада 2019 р. Державний реєстр майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей формується відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики. Згідно затвердженому Порядку, внесення до Реєстру відомості про майнові об’єкти здійснюється у строки, встановлені Законом України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”, але в Законі таких даних не знаходиться. . Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей, збереження мережі дитячих оздоровчих закладів,встановлює: «до 1 квітня 2018 року забезпечити технічну можливість для внесення відомостей до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей. 3. Керівникам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до 1 липня 2018 року подати відомості про майнові об’єкти оздоровлення та відпочинку дітей, якими користуються такі заклади, до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, для внесення до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей.» Але , як вже було наведе вище порядок ведення реєстру КМУ своєю постановою встановив тільки 26.06.2019, установивши п.2 , що до 1 листопада 2019 р. Державний реєстр майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей формується відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики.(таким чином робота реєстру фактично розпочта з 01.11.2019), що анулює вимоги Закону «Про внесення змін до…», новий строк подання відомостей до реєстру не встановлено. До 01.11.20119 дані про всі діючи дитячі заклади оздоровлення та відпочинку в державний реєстр , відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики, включено. В зв’язку з тим, що порядок подачі та розгляду документів має багато неповностей та взагалі ускладнений , комісія проводить засідання рідко, виконання на дату подачі документації вимоги про підтверджену верифікацію може бути виконана не всіма, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 4. статі 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Крім того, внесення такої вимоги протиречить п.3 ст.22 Закону про публічні закупівлі. З огляду на вищенаведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключивши з п.1 , ч.5 вимогу про надання довідки про перебування дитячого закладу в Державному реєстрі як такого, що пройшов верифікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.1 ст.15 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», дитячі заклади оздоровлення та відпочинку незалежно від форми власності, що діють як юридичні особи або не мають статусу юридичної особи і перебувають у складі підприємств, установ та організацій як їхні філіали чи структурні підрозділи, обов’язково включаються до складу мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Майнові об’єкти оздоровлення та відпочинку дітей обов’язково вносяться до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей (далі – Реєстр). Відомості про майнові об’єкти оздоровлення та відпочинку дітей, якими користується дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, керівник такого закладу подає до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, для внесення до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей протягом одного місяця з дня отримання документів на право власності на зазначені майнові об’єкти відповідно до порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України. Відповідний Порядок затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2019 № 580. Отже, вимоги щодо перебування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку у Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку, встановлені чинним законодавством України, не є дискримінаційними і цілком узгоджуються з ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Окрім викладеного, слід зауважити, що відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Отже вважаємо, що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Про виключення з тендерної документації вимоги про надання довідки, що не передбачена Законом.

Номер: 7cbe0eb3bf71423584d3eb189aa68b41
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001169-c.a1
Назва: Про виключення з тендерної документації вимоги про надання довідки, що не передбачена Законом.
Вимога:
В Тендерній документації , в розділі «Кваліфікаційні критерії до учасників» наведені таки вимоги: - довідка у довільній формі щодо перебування дитячого закладу оздоровлення та відпочинку у Державному реєстрі майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, як такого, що пройшов верифікацію; Закон «Про публічні закупівлі» передбачає : 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відомості про верифікацію Законом серед кваліфікаційних критеріїв не передбачені. КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ своєю постановою від 26 червня 2019 р. № 580 затвердив Порядок ведення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей ( далі – Порядок ) та установив, що до 1 листопада 2019 р. Державний реєстр майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей формується відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики. Також уряд доручив обласним, Київській міській державним адміністраціям забезпечити утворення і функціонування комісії з питань обліку майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей, а також персональне визначення реєстраторів. Згідно затвердженому Порядку, внесення до Реєстру відомості про майнові об’єкти здійснюється у строки, встановлені Законом України “Про оздоровлення та відпочинок дітей”, але в Законі таких даних не знаходиться. . Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей, збереження мережі дитячих оздоровчих закладів,встановлює: «до 1 квітня 2018 року забезпечити технічну можливість для внесення відомостей до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей. 3. Керівникам дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до 1 липня 2018 року подати відомості про майнові об’єкти оздоровлення та відпочинку дітей, якими користуються такі заклади, до центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, для внесення до Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей.» Але , як вже було наведе вище порядок ведення реєстру КМУ своєю постановою встановив тільки 26.06.2019, установивши п.2 , що до 1 листопада 2019 р. Державний реєстр майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей формується відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики.(таким чином робота реєстру фактично розпочта з 01.11.2019), що анулює вимоги Закону «Про внесення змін до…», новий строк подання відомостей до реєстру не встановлено. До 01.11.20119 дані про ДЗОВ «МЕОТІДА» в державний реєстр , відповідно до порядку, встановленого Міністерством соціальної політики, включено. В зв’язку з тим, що інформації про роботу комісії та реєстратора на обласному рівні відсутня, порядок подачі та розгляду документів має багато неповностей та взагалі ускладнений , єдина сформована комісія перевантажена, та проводить засідання рідко, виконання на дату подачі документації вимоги про підтверджену верифікацію може бути виконана не всіма, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», а саме п. 4. статі 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» Крім того, внесення такої вимоги протиречить п.3 ст.22 Закону про публічні закупівлі. З огляду на вищенаведене, просимо внести зміни до Тендерної документації, виключивши з п.1 , ч.5 вимогу про надання довідки про перебування дитячого закладу в Державному реєстрі як такого, що пройшов верифікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Уточнення вимоги
Дата скасування: 17.02.2020 16:50