-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо (в талонах та/або скретч картках)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2020 17:01 - 16.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на дії та рішення Замовника
Номер:
e73fb0a00abc4115a34314c5956ddf3d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-003952-b.b2
Назва:
Скарга на дії та рішення Замовника
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визначенням переможцем Процедури закупівлі ПП "ОККО КОНТРАКТ" та про намір укласти договір з ПП "ОККО КОНТРАКТ" за результатами відкритих торгів відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (детальний опис прикріплено у вкладенні)
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток до Скарги - рішення 09.01.2020 № 378.pdf 05.03.2020 11:50
- Скарга на рішення та дії Замовника.pdf 05.03.2020 11:50
- Доказ оплати за подання скарги 04.03.2020р.pdf 05.03.2020 11:50
- Письмові пояснення до Скарги на закуп UA-2020-02-05-003952-b.pdf 25.03.2020 09:37
- рішення від 10.03.2020 № 4476 + лист Замовнику.pdf 10.03.2020 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2020 № 5820.pdf 27.03.2020 14:56
- рішення від 26.03.2020 № 5820.pdf 31.03.2020 21:16
- 2020.04.01 Пр..л№38.PDF 01.04.2020 13:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.03.2020 11:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2020 21:16
Дата виконання рішення Замовником:
01.04.2020 13:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Умови виправлено
Вимога
Є відповідь
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Номер:
0aa0eea2815f47c0996054b1c1e2d4f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-003952-b.c1
Назва:
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Благоустрій» Вараської міської ради (далі по тексту - Замовник) №20 від 24 лютого 2020 року (далі по тексту - Протокол) переможцем процедури закупівлі визнано ПП "ОККО КОНТРАКТ" та прийняте рішення укласти з ним договір про закупівлю в строки, визначені у статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». У Протоколі зазначено, що пропозиція ПП "ОККО КОНТРАКТ" відповідає всім критеріям та умовам тендерної документації.
Вважаємо, що члени тендерного комітету, розглянувши тендерну пропозицію Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" (ЄДРПОУ- 36248687) (далі - Учасник) не належним чином оцінили пропозицію даного Учасника вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо звернути увагу на наступні порушення Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" та факти невідповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним, технічним, та іншим умовам тендерної документації при проведенні закупівлі UA-2020-02-05-003952-b Комунальним підприємством «Благоустрій» Вараської міської ради:
1. «Довідка щодо мережі АЗС Учасника», подана Учасником, підтверджує, що Учасник, всупереч вимог Замовника, не має власних/орендованих АЗС в м.Вараш для забезпечення заправки автотранспорту Замовника, що є невідповідністю умовам тендерної документації. «Перелік АЗС ОККО на території України» також підтверджує той факт, що Учасник не має власних/орендованих АЗС в м. Вараш, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
2. Подана Учасником «Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази», всупереч вимог пп.1.2. Додатку №3 до тендерної документації, не містить інформації про наявність в Учасника власних/орендованих АЗС, та підтверджує той факт, що в Учасника відсутні власні/орендовані АЗС, що не відповідає умовам тендерної документації. Договір оренди КГНГ № 5577-17 від 14.02.2017 року не підтверджує наявність в Учасника власних/орендованих АЗС, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
3. Договори, надані Учасником у складі своєї пропозиції з ПАТ «Концерн Галнафтогаз», «ОККО-Рітейл», «ОККО-СХІД», ПП «Нафтотермінал», Договори оренди автотранспорту, не підтверджують правові підстави набуття права власності/оренди автозаправними станціями, що є невідповідністю умовам тендерної документації та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Правова природа вищевказаних договорів не передбачає наявність в Учасника права щодо власності/оренди АЗС, як того вимагають умови тендерної документації.
4. У додатку №5 до тендерної документації зазначено, що «Учасник торгів повинен мати розвинену мережу власних/орендованих АЗС в м. Вараш для забезпечення заправки транспорту Замовника (обов’язкове надання переліку АЗС). У разі оренди до договору надати письмове підтвердження іншої сторони, з якою укладені договори оренди, щодо дійсності наявності відносин, а також документальне підтвердження їх права власності на АЗС». Учасником, всупереч вимог Додатку 5 до тендерної документації, не подано жодного документу, який підтверджує набуття права власності або оренди на АЗС у м.Вараш, та не надано інформації про наявність таких АЗС, що є невідповідністю основній вимозі Замовника про наявність власних/орендованих АЗС, що є невідповідністю технічним вимогам тендерної документації та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і є підставою для відхилення пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ", відповідно до умов додатку №5 до тендерної документації. Замовник мав би відхилити пропозиції Учасника, як таку що не відповідає технічним вимогам додатку №5 до тендерної документації, де зазначено «Якщо пропозиція торгів учасника не відповідає технічним вимогам документації торгів, то пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам документації торгів». Тому просимо Замовника звернути увагу на вказані порушення Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" технічних вимог, та відхили пропозицію такого Учасника.
5. Згідно з вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а відпуск палива для автотранспорту Замовника здійснюється через АЗС, отже матеріально-технічною базою у даній закупівлі є, згідно з умовами додатку №2 до тендерної документації, наявність власних/орендованих АЗС. Оскільки Учасник не підтвердив наявність власних/орендованих АЗС, отже Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, умов додатку №5 до тендерної документації, просимо тендерний комітет Замовника прийняти до уваги невідповідність пропозиції Учасника ПП "ОККО КОНТРАКТ" технічним вимогам та іншим умовам тендерної документації, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», та відхилити пропозицію Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ".
Додатково повідомляємо, що, враховуючи здійснені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі Учасника торгів ПП "ОККО КОНТРАКТ", у разі якщо Замовником не будуть прийняті до уваги вказані нами невідповідності пропозиції ПП "ОККО КОНТРАКТ" умовам тендерної документації, ми обов’язково звернемося до Органу оскарження - Антимонопольного Koмітету України, зі скаргою на порушення законодавства у сфері публічних закупівель, прийняття неправомірних рішень Замовника, та зобов’язання Замовника скасувати свої рішення.
Також інформуємо Замовника, що при оскарженні рішень Замовника у Антимонопольному Koмітеті України у відповідності до ст. 7 та ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», на уповноважених осіб Замовника буде накладено штрафи на підставі та у розмірах, визначених ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення
Пов'язані документи:
Замовник
- 2020-02-27 Пр..л №25.pdf 27.02.2020 16:43
Дата подачі:
25.02.2020 16:45
Вирішення:
При кваліфікації Переможця тендерним комітетом КП «Благоустрій» ВМР враховано надану інформацію ПП "ОККО КОНТРАКТ" стосовно наявності власних/орендованих/ АЗС, а саме Договір №ОК/2-2-19/5 від 07.08.2019 року (далі-Договір), про що Учасник зазначив у довідці відповідно до Додатку 5 до тендерної документації Замовника. Згідно даного договору між ТОВ «ОККО- Рітейл» та ПП "ОККО КОНТРАКТ" п. 2.1.2 « В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов'язується за плату (грошову винагороду) надавати Замовникові наступні послуги, що стосуються забезпечення належного обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам Замовника». Також згідно розділу 5 Договору «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН», а саме згідно п. 5.4. ПП "ОККО КОНТРАКТ" має право на повний та безперешкодний доступ до інфраструктури АЗС Виконавця, так п. 1.1. Договору вказує про передачу у користування «..сукупність будівель, споруд, паливо-роздавального, іншого обладнання та інших об’єктів, розташованих на території АЗС та/або на території, прилеглій до території АЗС Виконавця, що забезпечують поточну діяльність АЗС.». Так Замовник при кваліфікації переможця врахував норми ч. 1 ст. 283 ГКУ , «За договором оренди одна сторона (орендодавець) передає другій стороні (орендареві) за плату на певний строк у користування майно для здійснення господарської діяльності.» (далі-Закон).
Тому із договірних відносин між ПП "ОККО КОНТРАКТ" та ТОВ «ОККО- Рітейл» вбачається користування майном для обслуговування та організації відпуску нафтопродуктів клієнтам, що повністю задовільняє вимоги тендерної документації Замовника.
Зважаючи на вищевикладене, слід вважати, що Учасник ПП "ОККО КОНТРАКТ" надав інформацію згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» тому КП «Благоустрій» ВМР не задовільняє вимогу Учасника ТОВ "ЗАХІДЕНЕРГОПОСТАЧ".
Статус вимоги:
Не задоволено