• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція для чищення

Порошок пральний для прання дитячої постільної білизни в кількості 1135 кг., мило господарське 72% тверде в кількості 333 кг., мило господарське 72% рідке в кількості 44 кг., мило «Дитяче» в кількості 221 кг., рідке мило дитяче з дозатором в кількості 649 л., засіб рідкий для миття посуду в кількості 1557 л., засіб (порошковий) для чищення кухонного посуду та умивальників в кількості 397 кг., засіб для чищення унітазів в кількості 1094 л., засіб для миття скла в кількості 271 л., засіб для миття полу в кількості 939 л., засіб для чищення килимів в кількості 10 кг., для використання в в закладах освіти м.Ромни

Завершена

320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 600.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 16:45 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Диагноз подтверждается

Номер: 87748189f98342a4848e996fc83fb40f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.a7
Назва: Диагноз подтверждается
Вимога:
Вас не просили высновок, Вас просили документ который подтверждает что эти средства нельзя использовать в школах и садиках . И где в этом высновке написано что моющее для ковров нельзя использовать в учебных заведениях? Вы уже начинаете пугать своей шизофренией
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у Протоколі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

По сути

Номер: 84aae1e996ca463a8c2c785abfd0c936
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.a6
Назва: По сути
Вимога:
Надаю до відома копію висновка державної санітарно-епідеміалогічної експертизи засобу для чищення килимів ТОВ Фірма "СВ". Сфера застосування : реалізація через оптову та роздрібну торгівлю.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у Протоколі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Пишите по сути

Номер: 385cf1f9d54a4e5d8184b6d7b625403d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.a5
Назва: Пишите по сути
Вимога:
Уважаемый участник , Попова Ирина, чем вы можете подтвердить или возможно у Вас есть какой-то нормативный документ, что моющие средства ТОВ Фирмы СВ, в частности средство для ковров запрещено использовать в школах и садиках?Если ничем, то к сожалению , мы вынуждены констатировать тот факт, что человек который пишет эти записки сумасшедшего на портал , страдает расстройством психической и нервной системы, которое проявляется в желании выдавать желаемое за действительное. Но это, Вы, тогда немного не туда обращаетесь . Такими заболеваниями занимаются не на прозорро , а в местах специализированных и профильных. Обратитесь пожалуйста напрямую к специалисту который лечит такие заболевания . Скорейшего выздоровления!!!!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у Протоколі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі

Номер: 302a1b103c134e3f944edcd060adb041
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.a4
Назва: ВИМОГА про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Вимога:
Категорично не погоджуюсь з відповіддю Замовника стосовно тлумачення п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначений пункт вказаного Закону регламентує лише порядок повторного звернення учасника у разі відхилення його пропозиції, та не є єдиним випадком звернення учасників до замовника. Тому звертаюсь повторно до Замовника з проханням переглянути рішення про визначення переможця в зв’язку з невідповідністю документів, що містилися у тендерній пропозиції переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", вимогам тендерної документації, додатку 3, а саме, учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" в тендерної документації запропонований засіб чистячий для килимів виробництва ТОВ фірма «СВ» , який згідно з висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи дозволений лише для реалізації через оптову та роздрібну торгівлю, (тобто дозвіл на використання у дитячих закладах відсутній), що є порушенням встановлених Замовником вимог до товару, визначених додатком №3, цитую п.п.1,2. «Запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах. Засоби повинні мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи», тому відповідна пропозиція повинна бути відхилена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» ст..30 ч.1 п.4 (тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації). На підставі викладеного прошу Замовника переглянути відповідне рішення, або надати роз’яснення,щодо відповідності запропонованого другим учасником засобу чистячого для килимів виробництва ТОВ фірма «СВ» вимогам додатку №3 тендерної документації Замовника. Одночасно звертаю увагу Замовника на дотримання п. 4. статті 28. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною», та стаття 3. Принципи здійснення закупівель :. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Одночасно додаю копію протоколу про прийняття Замовником рішення щодо оцінки відповідних закупівель 2019 рооку.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у Протоколі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 4bff4a876e494bba835c077bfd7e2f37
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.a3
Назва: Скарга
Вимога:
Звертаю увагу на непослідовність Замовника при прийняття рішення щодо оцінки цінової пропозиції. Так 14.05.2019 20:15 Замовник під час оцінки цінової пропозиції ФОП Єрьомін Р.М. під час проведення аналогічної закупівлі (Закупівля № 3888057 ,UA-2019-04-15-000112-b), виніс рішення щодо невідповідності пропозиції ФОП Єрьомін Р.М. надав таку відповідь: Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним випадком звернення учасників до замовника з вимогами після оцінки та розгляду пропозицій є якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. В такому випадку, учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Виходячи з цього, на відповідну вимогу учасника замовник надає додаткову інформацію щодо невідповідності пропозиції ФОП Єрьомін Р.М. вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог тендерної документації, Додатку 3, запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах. Кожний учасник міг оскаржити дану вимогу у встановлений законом порядок і термін. Так як оскарження не було, дана вимога не може бути дискримінаційною і всі учасники погодилися з умовами тендерної документації. Враховуючи те, що закупівля відбувається для навчальних закладів, передусім дошкільних, замовник не може здійснити закупівлю товару сумнівної якості, який би загрожував безпеці та здоров’ю дітей. Тому відділ освіти керується нормативно-правовим актом «Інструкція з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 17.04.2006 № 298/227 зі змінами внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту № 202/165 від 26.02.2013 року, в п.5.3. якої сказано: «Мийні засоби, які використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в начальних закладах». Крім того, відповідно до 5.14 даної інструкції: усі приміщення харчоблоку необхідно щодня прибирати (витирати пил, мити підлогу тощо) з використанням мийних засобів, які мають позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи та дозволені до застосування у навчальних закладах. Товар, що представлений ФОП Єрьомін Р.М., а саме порошок для прання дитячої постільної білизни, виробника ФОП Лапін В.В., ППКП «Укрпромторг», засіб для миття скла, від виробника ТОВ «Інтерстар Україна», засіб для миття полу ФОП Лапін В.В., таких показань немає. Враховуючи це, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Єрьомін Р.М., відповідно до п. 4 частини першої статті 30 Закону України « Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Але не зважаючи на висловлене рішення на торгах у 2019 р., під час оцінки цінових пропозицій у 2020 р. дотримується протилежноі думки. Тому вважаю, що рішення про визначення переможцем торгів «Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", є помилковим та потребує скасування.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у протоколі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідь

Номер: c0a47c7b0aee4ddd88c0c6d679deb49d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.b2
Назва: Відповідь
Вимога:
Шановний учаснику , а чому Ви вирішили що дозвіл це сфера застосування яка зазначена у висновку сес? І якщо Ви пишете такі вимоги, то посилайтесь на пункт документації яким було зазначено , що такий дозвіл повинен бути наданий саме у складі тендерної пропозиції . Вимоги щодо надання висновку сес зі сферою застосування дитячі заклади, тендерна документація не містить .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Добрий день! Відповідь надана у протоколі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 86ee704024ab45b08929b8159bf80661
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-003762-b.b1
Назва: Скарга
Вимога:
У відповідності до вимог наказів МОН України та МОЗ України № 298/227 від 17 квітня 2006 року, та № 202/165 від 26.02.2013 р. "Про затвердження Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах" "Мийні засоби, які використовуються у дошкільних навчальних закладах, повинні мати позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в навчальних закладах» п.5.1вищезазначенного наказу. Замовником в тендерної документації була встановлена вищезазначена вимога (додаток №3 п.п.1-2) «Запропонований товар обов’язково повинен бути дозволенний МОЗ та МОН для використання в навчальних закладах.». Учасником «Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" в тендерної документації запропонований засіб чистячий для килимів виробництва ТОВ фірма «СВ» , який згідно з висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи дозволений лише для реалізації через оптову та роздрібну торгівлю, (тобто дозвіл на використання у дитячих закладах відсутній), що є порушенням встановлених вимог до товару. На підставі викладеного вимагаю переглянути Замовником документи комерційної пропозиції «Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій», та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації (Розділ 5. п.3).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» єдиним випадком звернення учасників до замовника з вимогами після оцінки та розгляду пропозицій є якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні. В такому випадку, учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини шостої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», за результатом розгляду та оцінки тендерної пропозиції, Товариство з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій" було визнано переможцем торгів. Причини для відхилення тендерної пропозиції, відповідно до статті 30 Закону України « Про публічні закупівлі» були відсутні. Документи, що містилися у тендерній пропозиції переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю "Міжнародна інноваційна компанія нових технологій", відповідали вимогам тендерної документації, Додатку 3.
Статус вимоги: Відхилено