• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)

Завершена

57 006.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 285.03 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 15:18 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги умов закупівлі, які порушують права учасників

Номер: efdc95e125c14a54a9a1d5057d0865c7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-002898-b.c4
Назва: дискримінаційні вимоги умов закупівлі, які порушують права учасників
Вимога:
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b 3. Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційних вимог умов закупівлі 4. Обґрунтування вимоги: Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 5 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які порушують права учасників, а саме: «Оригінал (сканована копія з оригіналу) або електронний оригінал довідки Державної фіскальної служби України про відсутність або наявність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), чинної на дату подання документу.» Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі. Згідно Наказу МВС України від 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 р. за № 22/29890), запроваджено програмне забезпечення з централізованою технологією обробки запитів фізичних осіб за персонально-довідковим обліком єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України та виготовлення довідок про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України в електронному вигляді (у форматі PDF). У зв’язку з закріпленою на законодавчому рівні можливістю отримання довідки Міністерства внутрішніх справ про те, що фізична особа, яка є учасником, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку, в електронному вигляді на електронному бланку вимагаємо внести доповнення до Таблиці 5 ДОДАТОК 2 до тендерної документації, доповнивши її наступною умовою: «У разі якщо документи, які видаються державними органами та вказані в цьому розділі можуть бути отримані Учасником в електронній формі, Переможець торгів має право подати такі документи Замовнику у відповідності до нормативно-правових актів, що регулюють порядок їх видачі.»
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник зазначає, що у Вашій вимозі обґрунтування та підстави внесення змін до тендерної документації стосується різних документів. Також, зазначаємо, що вимоги тендерної документації стосовно надання відповідних документів переможцями не є дискримінаційними
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги умов закупівлі

Номер: ef1d77bb35ec44939afd0661cc387344
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-002898-b.b3
Назва: дискримінаційні вимоги умов закупівлі
Вимога:
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b 3. Підстави подання вимоги: дискримінаційні вимоги, що звужують коло учасників 4. Обґрунтування вимоги: Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п. 3 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які є дискримінаційними та порушують права учасників, а саме: До довідки додаються: - договори відповідно до довідки (не менше 3-х); - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником всіх договорів, зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом уповноваженої особи замовника, не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття пропозицій). По-перше, вважаємо вимогу щодо наявності не менше 3-х договорів дискримінаційною, що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Ч.4 ст.22 Закону визначено, що «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії» передбачає наступне: Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: • наявність обладнання та матеріально-технічної бази; • наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; • наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Тобто, законом передбачено, що надання одного аналогічного договору є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критерієм. По-друге, законом не обмежено строки виконання аналогічного договору і відповідно не встановлені строки щодо відгуків. Вимога наявності відгуку не менше десятиденної давнини є дискримінаційною, оскільки наявність відгуку більш раннього складання відгуку також є підтвердженням вимоги щодо наявності позитивного відгуку від замовника. Також, жодним нормативно-правовим актом не передбачено критерії та порядок оформлення відгуку про належне виконання договору. Кожен суб’єкт господарювання складає його в довільний формі. Замовник не має права встановлювати вимоги щодо порядку оформлення відгуку, який складається іншим суб’єктом господарювання, тому що даний документ готується не Учасником. Якщо Учасник має відгуки, які складені контрагентами (замовниками послуг) в довільній формі, то це є також підтвердженням наявності позитивного відгуку. Наші твердження підтверджуються практикою рішень АМКУ за аналогічними скаргами. Вимагаємо викласти вимогу щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору в новій редакції: До довідки додаються : - копія договору(ів) відповідно до довідки та документи що підтверджують його (їх) виконання (акти здачі-приймання виконаних послуг тощо); - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці;
Вирішення: Замовник повідомляє, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

дискримінаційні вимоги умови закупівлі

Номер: 9b97d9f17b204a839a40ec01f6522ad0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-002898-b.b2
Назва: дискримінаційні вимоги умови закупівлі
Вимога:
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b 3. Підстави подання вимоги: встановлення дискримінаційних вимог умов закупівлі 4. Обґрунтування вимоги: Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: наявність «диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників закупівлі, оскільки відсутні нормативно-правові документи, які передбачають обов’язкову наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування». Постановою КМУ від 13 липня 2016 року № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» встановлені кадрові вимоги до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», в яких передбачено: «8. Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. 9. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).» Тобто, чинне законодавство не передбачає під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами наявність диплому посадової особи відповідної кваліфікації за конкретним фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування. Достатнім є наявність екологічних знань, що підтверджується дипломом, сертифікатом тощо . Отже, ми вважаємо, що дана вимога щодо наявності конкретного диплому є дискримінаційною та звужує коло учасників. Вимагаємо: У п.2 таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації вимогу про наявність диплому посадової особи учасника відповідної кваліфікації за фахом «Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування» викласти у відповідності до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводженням з небезпечних відходами у наступній редакцій , а саме: Документи, що підтверджують наявність у посадової особи Учасника екологічних знань (диплом, сертифікат тощо).
Вирішення: Замовник повідомляє, що відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

вимога умови закупівлі щодо заборони субпідряду

Номер: 64f670a5379c4ebfb34b145a397a9e61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-002898-b.a1
Назва: вимога умови закупівлі щодо заборони субпідряду
Вимога:
1. Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, Код ЄДРПОУ 05498677 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі: UA-2020-02-05-002898-b 3. Підстави подання вимоги: недопущення залучення субпідрядних організацій 4. Обґрунтування вимоги: Замовник закупівлі, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ ЕКСТРЕНОЇ ТА ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, у п.2 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації (ТД) закупівлі висунув вимоги, які звужують коло учасників, а саме: не передбачається залучення субпідрядних організацій. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України (ЦКУ) та Господарського кодексу України (ГКУ). Пунктом 2 Статті 902 ЦКУ передбачено, що у випадках, встановлених договором, виконавець має право покласти виконання договору про надання послуг на іншу особу, залишаючись відповідальним в повному обсязі перед замовником за порушення договору. Статтею 194 Господарського кодексу України також передбачено наступне: Стаття 194. Виконання господарського зобов'язання третьою особою. 1. Виконання господарського зобов'язання може бути покладено в цілому або в частині на третю особу, що не є стороною в зобов'язанні. Управнена сторона зобов'язана прийняти виконання, запропоноване третьою особою - безпосереднім виконавцем, якщо із закону, господарського договору або характеру зобов'язання не випливає обов'язок сторони виконати зобов'язання особисто. 2. Неналежне виконання зобов'язання третьою особою не звільняє сторони від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, передбачених частиною третьою статті 193 цього Кодексу. Ст.17 та 34 ЗУ «Про відходи» передбачено, що суб'єкти господарської діяльності у сфері поводження з відходами зобов'язані мати ліцензії на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами і/або дозвіл на транскордонне перевезення небезпечних відходів. Перевезення небезпечних відходів дозволяється лише за наявності їх паспорта та ліцензії на поводження з ними і в порядку, визначеному законодавством про перевезення небезпечних вантажів Чинним законодавством не забороняється залучення субвиконавця, який має всі дозвільні документи (Ліцензію на поводження з небезпечними відходами) для утилізації відходів, яких немає в Ліцензії Учасника. Вимога замовника, що субпідряд на утилізацію небезпечних відходів не дозволяється, є дискримінаційною та порушує основні принципи закупівель, передбачені Ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; Детальна інформація у файлі
Вирішення: Замовник повідомляє, що для запобігання фальсифікації та дотримання гарантій на своєчасне надання послуг у повному обсязі саме Учасник повинен мати Ліцензію Міністерства екології та природних ресурсів України, або наказ Міністерства екології та природних ресурсів України, про видачу Учаснику ліцензії, на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами. Документ обов’язково повинен мати наступні види господарської діяльності: збирання, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження. Документ обов’язково повинен мати всі види відходів, на поводження за якими він виданий, що зазначені у додатку 1 до тендерної документації. Тому, замовник не вважає дану вимогу дискримінаційну, а такою, що підтверджує відповідність Учасника та його спроможність надати відповідні послуги
Статус вимоги: Відхилено