• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

225 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 125.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 11:12 - 17.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про переможця

Номер: 5faa92a111a44701954a76deb09879e4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001056-b.a3
Назва: Оскарження рішення про переможця
Вимога:
Звертаємо увагу Замовника, що цінова пропозиція Учасника не є достовірною. Так, підсумкова сума у результаті аукціону Учасника ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" складає 133 512 грн з ПДВ, ціну за одиницю Учасник вказує 10270,15 грн, що арифметично не відповідає дійсності. Якщо 10270,15 помножити на 13 комплектів, сума дорівнює 133511,95 грн. Просимо врахувати усі можливі ризики у зв'язку з вищенаведеною інформацією та дискваліфікувати пропозицію Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за увагу ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" до нашої закупівлі та зазначаємо, що відхилення тендерних пропозицій відбувається якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Учасник та переможець ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" виконав ці вимоги в повному обсязі, тому причин для відхилення згідно Статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» немає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції

Номер: c870c2c1874e4490b34a43e50801eb6c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001056-b.b2
Назва: Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні". Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 1 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

1

Номер: e808988176d8433084c45942ade59774
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-001056-b.a1
Назва: 1
Вимога:
Просимо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься в додатку № 1 до тендерної документації, а саме: надання авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару (системних блоків), номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі Персональні комп’ютери) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 7. Додатку 1 до Тендерної документації визначено: «7. Учасник гарантує наявність права поставляти, продавати, а також має підтвердити гарантійні зобов’язання від виробника системних блоків. На підтвердження надати авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого товару (системних блоків), номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro» Вимога, зазначена в рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 відрізняється від вимоги, визначеної в тендерній документації замовника, зокрема, щодо кола осіб, які можуть надати такий гарантійний лист та змісту такого листа. АМКУ неодноразово у рішеннях №91-р/пк-ск 03.02.2015, №975-р/пк-ск 16.05.2016, №782-р/пк-ск 27.05.2017 тощо висловлювало позицію щодо дискримінаційних вимог в частині вимоги гарантійних листів саме від виробників лікарських засобів без врахування уповноважених осіб таких виробників на території України. Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі, вимога щодо надання гарантійного листа не містить дискримінаційних вимог і обумовлена метою запобігання закупівлі фальсифікатів, а також отримання гарантій на постачання пропонованого постачальниками товару. Щодо посилання на відповідальність, то Комунальне підприємство «Рівненський обласний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» Рівненської обласної ради не є органом влади, органом місцевого самоврядування, органом адміністративно-господарського управління та контролю в розумінні Закону України «Про захист економічної конкуренції». Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі персональних комп’ютерів, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації.
Статус вимоги: Відхилено