-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів)
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2020 10:29 - 10.02.2020 14:00
Вимога
Відхилено
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
7f93956c12784ec7bbd632b516b24a13
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-05-000716-b.c1
Назва:
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Шановний Замовник – ДП «Одеський морський торговельний порт» звертаємось до Вас з вимогою на закупівлю UA-2020-02-05-000716-b, за предметом «Код ДК 021:2015 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (Послуги з технічного обслуговування та ремонту комп'ютерної, офісної техніки, заправки та регенерації картриджів)», у зв’язку з прийнятим тендерним комітетом рішення, що викладене у вигляді Повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2020 року та керуючись п. 12 Наказу Держаного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 року, п. 2 Наказу Державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019 року, вимагаємо відхилити пропозицію ФОП Крептюк Андрій Васильович, оскільки, вона суперечить вимогам Тендерної документації.
Серед суттєвих недоліків можна виділити наступні:
1. Відповідно до п.п. 2 п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації від учасників вимогалося надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (посада, ПІБ, освітньо-кваліфікаційний рівень (кваліфікація), досвід роботи, категорія особи відповідно до таб.5 Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435), які мають необхідні знання та досвід для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі.
ФОП Крептюк Андрій Васильович у складі тендерної пропозиції надає «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі», однак, у зазначеній Довідці відсутня інформація про кваліфікацію та категорію особи відповідно до таб.5 Додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435, що є не виконанням вимог п.п. 2 п. 1 Додатку №1 до Тендерної документації.
2. У п. 1 Розділу №3 Тендерної документації вказано: «Документи у складі пропозиції Учасника закупівлі подаються (завантажуються) у сканованому виді та повинні містити підпис уповноваженої особи (кожна сторінка на якій міститься текст (інформація), а також відбиток печатки Учасника* за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями.»
Так, виходячи з вимоги п. 1 Розділу №3 Тендерної документації ФОП Крептюк Андрій Васильович під час підготовки документів під назвою «Гарантійний лист» (в якому зазначено, що учасником використовується продукція Static Control Components), «Пояснювальна записка «Технічні вимоги»» мали бути проставлені підпис та печатка учасника на кожній сторінці документів, що містять текст, проте, цього зроблено не було, що також є порушенням вимог Замовника до оформлення документів пропозицій.
3. На вимогу п. 7 Розділу № 3 Тендерної документації у разі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає у пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт або надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, при цьому зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) учасник надає у формі довідки, окремим документом.
Отже, ФОП Крептюк Андрій Васильович не дотримався вимог Тендерної документації, так як не надав у складі тендерної пропозиції довідку про залучення/не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників.
4. У Тендерній документації Замовник цитує ч. 1 ст. 5 Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14.08.2014 року де зазначено, що закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (п. 2 Розділу №5 Тендерної документації).
Виходячи з положень Закону України «Про санкції» № 1644-VII від 14.08.2014 року та Тендерної документації ФОП Крептюк Андрій Васильович мав повідомити Замовника про те, чи застосовувалися до нього відповідні санкції. Проте, учасник у тендерній пропозиції не надав такої інформації, чим порушив не лише вимоги Тендерної документації, а й положення чинного законодавства про санкції.
5. Також зверніть увагу на те, що Тендерною документацією було встановлено надати «Цінову пропозицію» за формою Додатку № 5 до Тендерної документації учаснику, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, а саме не пізніше одного дня з дня завершення електронного аукціону (Розділ «Документи, які надаються лише учасником, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною» Додаток №1 до Тендерної документації).
На відміну від інших учасників, що дотримуються вимог Замовника, ФОП Крептюк Андрій Васильович подає документ під назвою «Цінова пропозиція» 12.02.2020 року – що є кінцевим строком подання тендерних пропозицій, а не днем визнання пропозиції ФОП Крептюк Андрій Васильович найбільш економічно вигідною. З огляду на це, дії учасника слід вважати не лише як не дотриманням вимог Замовника, а й порушенням основних принципів публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій.
Таким чином, у зв’язку з вище викладеним вимагаємо: 1) скасувати рішення викладене у вигляді Повідомлення про намір укласти договір від 18.02.2020 року, як таке, що прийняте у супереч вимогам Тендерної документації на закупівлю UA-2020-02-05-000716-b, та положень чинного законодавства України; 2) перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 09:27
Вирішення:
Шановний Учасник! Щодо Вашої вимоги, від 20.02.2020 повідомляємо наступне.
- Подана в складі пропозиції учасника «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі» містить всю необхідну інформацію.
- Гарантійний лист (щодо використання учасником продукції Static Control Components), є орігіналом документу, тому ніяких додаткових підписів та печаток на кожній сторінці не потребує.
- Інформація згідно Закону України «Про санкції» не вимагалась документацією допорогової закупівлі, тому її відсутність не порушила ні вимоги документації, ні положення чинного законодавства.
- Відповідно п.2 Додатку1 документації допорогової закупівлі : Учасник, пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону подає Цінову пропозицію, яка склалась за результатами електронного аукціону за формою, наведеною у Додатку №5 до документації, у строк, що не перевищує 1 (один) робочий день з дня завершення електронного аукціону або 1 (один) робочий день з дня оприлюднення Замовником інформації про відхилення пропозиції попереднього учасника. Попереднього учасника було відхилено 17.02.2020, цінову пропозицію за результатом аукціону ФОП Крептюк А.В. загрузив 18.02.2020, що повністю відповідає вимогам документації.
Враховуючи вищевикладене, причини для скасування рішення Замовника – відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено