• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Сирні продукти (сир сичужний, сир кисломолочний) для закладів освіти м.Торецьк Донецької обл.

Торги відмінено

479 910.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 399.55 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 10:08 - 17.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 69bcb47002924466a04d211480e816b3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-000286-a.a2
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
05 лютого 2020 року Замовником, Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл. (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 – Сирні продукти (сир сичужний, сир кисломолочний) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-05-000286-a). В аукціоні, який був проведений 24 лютого 2019 року взяли участь триУчасники: 1. Фізична особа-підприємець Безсчотний Ігор Вікторович 2. Фізична особа-підприємець Вітренко Юрій Петрович; 3. Фізична особа-підприємець Кокозей Ірина Олександрівна Протоколом №51 від 27.02.2020 року засідання тендерного комітету Міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл було визнано Переможцем процедури відкритих торгів Фізичну особу-підприємеця Безсчотний Ігор Вікторович (далі – Переможець) та 28.02.2020 року було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Вважаємо, що Замовником було прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі торгів Фізичну особу-підприємеця Безсчотний Ігор Вікторович із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі». Вищевикладене обґрунтовуємо наступним: 1. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця ч.2 розділу 5 тендерної документації: витяг з реєстру платника єдиного податку виданий раніше дати виходу оголошення про ці торги. Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.» Переможцем надано Витяг з реєстру платника єдиного податку, який виданий Костянтинівською обєднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області (Торецьке відділення), тобто сторонньою установою, 22.01.2018, тобто раніше дати виходу оголошення про ці торги (стр 106, файл «50. Витяг з реєстру платників ед.податку.pdf»)., що є раніше дати виходу оголошення про ці торги. Також Переможцем надано довідку про витяг з реєстру платника єдиного податку від 17.02.2020 (стр.116, файл «57. Довідка про витяг ед.под.pdf») в якій Переможець стверджує, що витяг з реєстру платника єдиного податку видається компетентною організацією в разі змін в господарській діяльності ФОП. Але Переможець всупереч умов тендерної документації не зазначає, яким саме законодавчім актом регламентовано надання витягу з реєстру платника єдиного податку компетентною організацією лише в разі змін в господарській діяльності ФОП. Натомість, відповідно до п 299.9 ст.299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації: відсутність у довідці, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відомостей щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування – вантажника. Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації учасниками надається «Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - водіями, експедиторами транспортними та вантажниками, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою/цивільно-правовим договором)» У складі пропозиції переможця міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (стор. 80 файл «41. Довідка про наявність працівників.pdf»), але зазначена довідка не містить відомостей щодо працівника, який буде залученим до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - вантажника. Тобто, переможцем не виконано умов тендерної документації, а саме п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Невідповідність тендерної пропозиції Переможця п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації: Переможцем не було підтверджено наявність двох транспортних засобів (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням). Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник торгів повинен надати: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Транспортні засоби (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини) (не менше 2-х одиниць)… До довідки додаються:- документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020) разом з документами, що підтверджують право власності орендодавця або перевізника на зазначені транспортні засоби.» 3.1. Переможцем ФОП Безсчотний І.В. у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (стор.54 файл «31. Довідка про транспортні засоби.pdf»), в якій зазначено, що Учасник має наступні транспортні засоби: 1. Автомобіль ГАЗ 33021 (спеціалізований фургон) – реєстраційний номер АН 5458 АХ 2. Автомобіль ИЖ-27175 (спеціальний фургон з холодильною установкою) – реєстраційний номер АН 0506 ЕО На підтвердження інформації, зазначеній в Довідці, на підтвердження права власності орендодавця на зазначені у довідці транспортні засоби Переможцем були надані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Автомобільний транспорт ГАЗ 33021, держ.ном. АН 5458 АХ є вантажним бортовим ТЗ, про що зазначено в свідоцтві про реєстрацію ТЗ, наданого Переможцем, а саме – в графі «тип ТЗ» зазначено «вантажний бортовий», що не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням. (стор.6, стор. 72 (нумерація переможця) файл «37. Договір оренди 54-58.pdf») Вантажні бортові транспортні засоби не є спеціалізованими транспортними засобами, передбаченими для перевезення продуктів харчування. Зазначену невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам тендерної документації було встановлено та підтверджено Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №5418-р/пк-пз від 03.05.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-003249-b) Вищезазначеним рішенням встановлено наступне: «Скаржник зазначає, що учасником у складі Пропозиції не надано свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор), а надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу - MERСEDES- BENZ без зазначення типу фургону. Таким чином, в учасника відсутній автомобільний транспорт для виконання договірних зобов'язань за закупівлею для перевезення масла. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додатком 2 Документації передбачено, зокрема, перелік документів на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону та повноважень представника або уповноваженої особи учасника, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, довідка в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається інформація про наявність та загальну кількість власного та/або залученого, та/або орендованого автотранспорту , пристосованого для перевезення продуктів харчування, що відповідає вимогам Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 "Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні" та використовується для транспортування предмету закупівлі до місця призначення відповідно до договору. Для підтвердження інформації, що викладена у довідці, надати наступні документи: - завірені учасником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, вказаних у довідці, із зазначенням типу фургону (ізотермічний або рефрижератор); Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця міститься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу Mersedes-Benz Sprinter 416 CDI фургон малотонажний-В, що не відповідає умовам Документації в цій частині. Враховуючи вище викладене, Пропозиція Переможця не відповідала умовам Документації в цій частині» Таким чином, автомобільний транспортний засіб ГАЗ 33021, держ.ном. АН 5458 АХ є вантажним бортовим ТЗ, що не відповідає умовам тендерної документації. 3.2. У складі пропозиції Переможця міститься договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 (далі - договір), який укладено між громадянином Лісовим Андрієм Анатолійовичем та ФОП Безсчотний І.В. (стор.1-4 (стор.60-63 нумерація переможця) файл «36. Договір оренди 05-06.pdf») щодо орнеди автомобіля ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО. Наданий Переможцем договір не є правовстановлюючим документом, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі укладання такого договору без нотаріального посвідчення, угода є нікчемною з моменту укладення (ст. 215 ЦК,ч.1 ст.220 ЦК, ч. 1 ст. 236 ЦК). Тобто, договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 не є підтверджуючим правовстановлюючим документом на орендований автотранспорт, бо цей договір є нікчемним, тобто неіснуючим. Тому, у Переможця відсутній правовстановлюючий документ на орендований автомобільний транспорт ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО. Таким чином, в Переможця відсутні транспортні засоби для виконання договірних зобов'язань для перевезення товарів, які є предметом закупівлі: - Автомобіль ГАЗ 33021, реєстраційний номер АН 5458 АХ (вантажний) - не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням - Автомобіль ИЖ-27175, реєстраційний номер АН 0506 ЕО., - не підтверджено правовстановлюючим документом право власності або користування цього ТЗ (наданий договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 є нікчемним) Так, виходячи з вимог тендерної документації можна стверджувати про те, що в Переможця відсутні транспортні засоби, які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини). Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний Ігор Вікторович не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл було неправомірно прийнято рішення про визначення Переможцем процедури закупівлі Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, із порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи порушення, допущені Переможцем, така тендерна пропозиція підлягала відхиленню на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі». Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович., що, в свою чергу, призвело до порушення майнових прав Скаржника, який є Учасником процедури закупівлі. Керуючись статтею 3, частинами 2 та 3 статті 5 , частиною 2 статті 18, пунктом 4 частини 1 статті 30 Закону Україні «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Встановити порушення, допущені Замовником Міським управлінням освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл. в процедурі відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 – Сирні продукти (сир сичужний, сир кисломолочний) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-05-000286-a) 2. Зобов’язати Замовника Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької обл. скасувати рішення про визначення Фізичну особу-підприємця Безсчотний Ігор Вікторович переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю товару ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 – Сирні продукти (сир сичужний, сир кисломолочний) (ідентифікатор закупівлі UA-2020-02-05-000286-a)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.03.2020 21:21
Дата виконання рішення Замовником: 01.04.2020 11:48
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відміна торгів через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Автор: ФОП "ВІТРЕНКО ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ", Юрій Вітренко +380993146172 vetrenko.up@meta.ua
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: ab2eb26d9ff4491697de8e4d6a884648
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-000286-a.b1
Назва: Вимога щодо неправомірно прийнятого рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Шановний Замовнику! 28 лютого 2020 року протоколом засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк №51 від 27.02.2020 було визначено переможцем торгів за процедурою закупівлі згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 15540000-5 – Сирні продукти (сир сичужний, сир кисломолочний) ФОП Безсчотного Ігоря Вікторовича (далі - Переможець). Нами було уважно розглянуто пропозицію Переможця. Вважаємо, що Вами, як Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем та намір укласти договір з ФОП Безсчотний І.В. із порушенням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із наступним: 1. Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.» Переможцем надано Витяг з реєстру платника єдиного податку, який виданий Костянтинівською обєднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області (Торецьке відділення), тобто сторонньою установою, 22.01.2018, тобто раніше дати виходу оголошення про ці торги (стр 106, файл 50. Витяг з реєстру платників ед.податку.pdf). Також Переможцем надано довідку про витяг з реєстру платника єдиного податку від 17.02.2020 (стр.116, файл 57. Довідка про витяг ед.под.pdf) в якій Переможець стверджує, що витяг з реєстру платника єдиного податку видається компетентною організацією в разі змін в господарській діяльності ФОП. Але Переможець всупереч умов тендерної документації не зазначає, яким саме законодавчім актом регламентовано надання витягу з реєстру платника єдиного податку компетентною організацією лише в разі змін в господарській діяльності ФОП. Натомість, відповідно до п 299.9 ст.299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний І.В. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до п. 3.1 Додатку 2 до тендерної документації учасниками надається «Довідка в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - водіями, експедиторами транспортними та вантажниками, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою/цивільно-правовим договором)» У складі пропозиції переможця відсутні відомості щодо вантажника. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний І.В. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації в Учасник торгів повинен мати «Транспортні засоби (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини) (не менше 2-х одиниць)» У ФОП Безсчотний І.В. один з орендованих транспортних засобів не відповідає вимогам Замовника, а саме ГАЗ 33021 212 СПГ, вантажний бортовий, держ.ном. АН 5458 АХ, який не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням. Тобто, Переможцем має менше 2-х одиниць транспортних засобів (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини). Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП Безсчотний І.В. не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Згідно з підпунктом 2.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасника необхідно надати «документи, що підтверджують право власності на зазначені транспортні засоби, або договір(и) оренди транспортних засобів, або договір(и) надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини) (документи повинні бути чинними на дату подання пропозиції та строком дії не менше ніж до 31.12.2020)… (не менше 2-х одиниць)» У складі пропозиції Переможця міститься договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020, який укладено між громадянином Лісовим Андрієм Андрійовичем та ФОП Безсчотний І.В. Наданий Переможцем договір не є правовстановлюючим документом, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі укладання такого договору без нотаріального посвідчення, угода є нікчемною з моменту укладення (ст. 215 ЦК,ч.1 ст.220 ЦК, ч. 1 ст. 236 ЦК). Тобто, договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020 (далі - договір), не є підтверджуючим правовстановлюючим документом на орендований автотранспорт, бо цей договір є нікчемним, тобто неіснуючим. Тому, у Переможця відсутній правовстановлюючий документ на орендований автомобільний транспорт. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до п.2.1 Додатку 1 до тендерної документації Учасникам необхідно надати «договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2020)» У складі пропозиції Переможця міститься договір надання послуг №1 від 02.01.2020 на виконання дезінфекції, дезінсекції, дератизації приміщень та транспортних засобів. Але в договорі не вказаний автотранспорт зазначений в свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу та в договорах оренди, що суперечить вимогам п.2.1 Додатку 1 тендерної документації «договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів». Транспортні засоби не зазначені в договорі на здійснення санітарної обробки. Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вважаємо, що Замовником було неправомірно прийняте рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, із порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Просимо Вас самостійно скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі Фізичну особу підприємця Безсчотний Ігор Вікторович, оформлене протоколом засідання тендерного комітету міського управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк №51 від 27.02.2020. Додатково повідомляємо, що у разі не скасування Вашого рішення ми будемо змушені звернутись зі скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України. Повідомляємо, що у разі не скасування Вами незаконного рішення, оформленого Протоколом ми будем змушені звернутись із заявами до Державної аудиторської служби України, Національного антикорупційного бюро України та органів прокуратури України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу від ФОП Вітренко Ю.П.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.03.2020 13:31
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Щодо пункту першого: Відповідно до ч.2 розділу 5 тендерної документації «Усі довідки, витяги, відомості, реєстри, що видаються учаснику сторонніми установами, організаціями, підприємствами, повинні бути видані не раніше дати виходу оголошення про ці торги.» Переможцем надано Витяг з реєстру платника єдиного податку, який виданий Костянтинівською об’єднаною Державною податковою інспекцією Головного управління ДФС у Донецькій області (Торецьке відділення), тобто сторонньою установою, 18.04.2018, тобто раніше дати виходу оголошення про ці торги. Відповідно до п.299.9 статті 299 Податкового Кодексу України Витяг з реєстру платників податків діє до внесення змін до реєстру. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Згідно з п.1 Розділу 5 Тендерної документації «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника». Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», Мінекономрозвитку щороку до 20 січня та, додатково в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на своєму веб-порталі. Отже, Замовником було додатково здійснено запит на сайті Державної Фіскальної служби України http://sfs.gov.ua/businesspartner. У відповіді було зазначено, що станом на 26.02.2020 року щодо платника податків Безсчотного Ігоря Вікторовича наявна інформація «перебуває на обліку в органах доходів та зборів». А також зазначено, що «Станом на 26.02.2020 року платників податків не має податкового боргу». Таким чином, надані документи Учасником ФОП Безсчотний І.В. відповідають дійсності і ніяким чином не заважали ознайомитися з його тендерною пропозицією. Щодо пункту другого: У складі пропозиції переможця відсутні відомості щодо вантажника. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Відповідно до п.3.1. Додатку 2 тендерної документації Учасник надає довідку в довільній формі, яка підтверджує наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, щодо постачання продуктів харчування - водіями, експедиторами транспортними та вантажниками, із зазначенням прізвища, імені, по батькові, посади, умов трудової діяльності (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовою угодою/цивільно-правовим договором). Отже, Учасник мав надати дані про працівників, які саме будуть задіяні працівники під час виконання договору. Разом з тим, Документація не містить окремих вимог щодо обов’язкового надання інформації про водія, експедитора транспортного та вантажника. Також варто зазначити, що відповідно до Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» тендерної документації Учасником ФОП Безсчотним І.В. надано документальне підтвердження, що «Постачання товарів Постачальником здійснюється спеціальним автотранспортом. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують товари у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, мають при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями), для якого повинно бути відведено в автомашині спеціальне місце» (документ 52 Технічні характеристики.pdf). Отже, тендерна пропозиція учасника ФОП Безсчотний І.В. відповідає умовам тендерної документації. Щодо пункту третього: Відповідно до п.2.1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник торгів повинен мати «Транспортні засоби (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування (продовольчої сировини) (не менше 2-х одиниць)» У ФОП Безсчотного І.В. один з орендованих транспортних засобів не відповідає вимогам Замовника, а саме ГАЗ 33021 212 СПГ, вантажний бортовий, держ.ном. АН 5458 АХ, який не є спеціалізованим фургоном або транспортом з холодильним обладнанням. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Відповідно до статті 16 Закону для участі у закупівлі замовник установлює такі кваліфікаційні критерії: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з п.2 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» тендерної документації Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази надає у складі тендерної пропозиції транспортні засоби (спеціалізований фургон або транспорт з холодильним обладнанням), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування(продовольчої сировини) (не менше 2-х одиниць). Учасником ФОП Безсчотний І.В. в пропозиції було надано наступну інформацію, а саме: -ИЖ-27175 (спеціалізований фургон с холодильною установкою), реєстраційний номер АН 05-06 ЕО; -спеціалізований вантажний транспорт ГАЗ 33021 212 СПГ, реєстраційний номер АН 54-58 АХ. Отже, Вами не надано документального підтвердження, що, зокрема, транспортний засіб ГАЗ 33021 212 СПГ, який орендований ФОП Безсчотним І.В. у ФОП Рибака І.А., не є спеціалізованим фургоном для проведення продуктів харчування (предмета закупівлі), у зв’язку з чим відсутні підставі для задоволення вимоги в цій частині. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Безсчотний І.В. відповідає умовам тендерної документації. Щодо пункту четвертого: У складі пропозиції Переможця міститься договір найму №1 спеціалізованих транспортних засобів від 15.01.2020, який укладено між громадянином Лісовим Андрієм Андрійовичем та ФОП Безсчотний І.В. Наданий Переможцем договір не є правовстановлюючим документом, оскільки не відповідає вимогам чинного законодавства України. Відповідно до ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України (далі - ЦК) договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі укладання такого договору без нотаріального посвідчення, угода є нікчемною з моменту укладення. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Статус фізичної особи-підприємця – це юридичний статус, який засвідчує право особи на заняття підприємницькою діяльністю, а саме: самостійною, ініціативною, систематичною, на власний ризик господарською діяльністю, що здійснюється суб’єктами господарювання (підприємцями) з метою досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Саме у господарських відносинах фізичні особи-підприємці приймають участь перш за все як підприємці та лише на підставі їх реєстрації і внесення відомостей про них до Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців. Водночас, слід зауважити, що в господарському законодавстві «юридична особа» та «фізична особа-підприємець» охоплюються спільним поняттям «суб’єкт господарювання». Відповідно до частини другої статті 799 Цивільного кодексу України норми параграфа 5 глави 30 Господарського кодексу України не встановлюють вимог щодо нотаріального посвідчення договорів оренди транспортних засобів у сфері господарювання. Положення частини другої статті 799 не можуть бути застосовані у відношенні договору оренди, оскільки правове регулювання підприємницької діяльності юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в даному випадку є тотожними. У відношенні договорів оренди транспортних засобів, укладених юридичними особами, Цивільний кодекс України та Господарський кодекс України не вимагають обов’язкового нотаріального посвідчення. Також варто відзначити, що до п.2 розділу 5 «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник». Щодо пункту п’ятого: У складі пропозиції Переможця міститься договір надання послуг №1 від 02.01.2020 на виконання дезінфекції, дезінсекції, дератизації приміщень та транспортних засобів. Але в договорі не вказаний автотранспорт зазначений в свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу та в договорах оренди, що суперечить вимогам п.2.1 Додатку 1 тендерної документації «договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів». Транспортні засоби не зазначені в договорі на здійснення санітарної обробки. У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне: Відповідно до п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник надає договори на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів (строком дії не менше ніж до 31.12.2020 р.). ФОП Безсчотний І.В. в складі тендерної пропозиції надав договір надання послуг №1 від 02 січня 2020 року, укладеного між ФОП Безсчотним І.В.. та Торецькою міською державною лікарнею ветеринарної медицини строком дії до 31.12.2020 року. (докум. 40 Договір санобробки). Разом з тим, Документація не містить окремих вимог щодо необхідності зазначення в договорі транспортного засобу зазначеного в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу та в договорах оренди. Отже, ФОП Безсчотний І.В. непорушені умови тендерної документації. Відповідно до вищевказаного, Учасник ФОП Безсчотний І.В. не порушив умови тендерної документації, у зв’язку з чим, пропонується відмовити у задоволенні вимоги Учасника ФОП Вітренко Юрій Петрович. Зазначаємо, що визначення наступного учасника процедури збільшить вартість продуктів харчування, що в свою чергу виключить можливість заощадження бюджетних коштів. Оскільки пропозиція наступного учасника значно вища ніж та, яку вже визначено переможцем закупівлі. Наголошуємо на тому, що позиція тендерного комітету міського управління освіти щодо визначення переможця тендерних процедур на закупівлю продуктів харчування спрямована виключно на неухильне дотримання норм чинного законодавства та основних засад здійснення державних закупівель щодо економії бюджетних коштів.