• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мастика бітумно-гумова

Мастика бітумно-гумова

Торги відмінено

324 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 620.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2020 09:47 - 10.02.2020 10:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога

Номер: ad5bc6bd1da14d13b188c616d3a63ef6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-05-000211-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
ТОВ «Расмет» подає скаргу на замовника «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ХАРКІВГАЗ"» на закупівлі № UA-2020-02-05-000211-a, з бюджетом 324 000,00 грн., яка відбулась 13.02.2020 о 13:57, предметом закупівлі була мастика бітумно-гумова МБГ-90. Учасники тендеру: 1. ТОВ «Расмет» - виставила остаточну пропозиція 197 100,00 грн. з ПДВ, 2. Приватне підприємство торгова компанія «Меркурій» – 324 000,00 грн. з ПДВ. Згідно протоколу №117 від 02.03.2020 р. замовник «АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ХАРКІВГАЗ"» відмовляє у пропозиції ТОВ «Расмет» силаючись на інструкцію де вказано, що замовнику необхідно мастика виробника МКП «Мажор». Порушення замовника: 1. Замовник реєструє свою заяву на мастику у допороговій закупівлі, але бюджет замовника складає 324 000,00 грн., хоча бюджет допорогової закупівлі не повинен перевищувати 200 000,00 грн. 2. Замовник повинен був реєструватися на відкритих торгах та керуватися Законом України про публічні закупівлі, але замовник цього не зробив бо відповідальність вища за цим законом, та він прошив статтю 22 де чітко вказано, що «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Уразі якщо таке посилання необхідне воно повинно бути обґрунтованим а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». 3. Також діями замовника було порушено статтю 5 Закону України про публічні закупівлі одночасно і статтю 3 допорогової закупівлі де зазначено. Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників - максимальна економія та ефективність - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Також замовник відмовився пояснити чому саме необхідна мастика виробника МКП «Мажор» хоча за технічними даними ТОВ «Расмет» пред’явив еквівалент продукції та направив кур’єром за власний рахунок на адресою м. Харків, вул. Безлюдівська,1 зразки мастики, але замовник не надіслав акти випробувань і пояснення чому мастика не відповідає вимогам замовника. Хочемо порадити АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВУ "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ХАРКІВГАЗ", якщо дійсно Ваше підприємство потребує в продукції МКП «Мажор» необхідно вивчити законодавство і не виходити на тендерну площину з вимогами які дискримінують учасників тендера і виявляють підозру в корупційних діяннях вашого підприємства. Враховуючі вище викладені вимоги ТОВ «Расмет» вимагає відмінити закупівлю так як замовник порушив усі принципи та законодавства тендерних закупівель та зауваження вимагаємо відмінити тендер. Уразі якщо вимога буд проігнорована ТОВ «Расмет» буде звертатися до правоохоронних органів України з заявою про корупцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. На вимогу UA-2020-02-05-000211-a.c1 АТ «ХАРКІВГАЗ» інформує Вас, що відповідно до пункту 1 Статті 1-ї Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Товариство є замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. До таких замовників Закон застосовується за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень (пункт 1 Статті 2-ї Закону). Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що приведена вище, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару для укладення договору. Проведення таких закупівель регламентує Наказ № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Щодо посилання на конкретні торгівельні марки /моделі повідомляємо, що АТ «ХАРКІВГАЗ» має повне право в «допороговій» закупівлі їх зазначити. Відповідь з цього приводу вже надавалась Департаментом регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: http://www.me.gov.ua/InfoRez/Print?id=4e8b366b-74d7-4e51-9128-be0054689e5a&tagId=7758c77b-e410-44ea-a07d-37f1799e11e5&tag=ZapitiKoristuvachiv&lang=uk-UA Крім того, аналогічна інформація приведена у рубриці «Запитання та відповіді по допорогових закупівлях» на офіційному сайті ProZorro за посиланням: https://prozorro.gov.ua/faq/po-doporogovih-zakupivlyah (Питання: Чи правильно робить замовник, коли не вказує в предметі закупівлі, зазначаючи конкретні торговельні марки товарів, еквівалент. Чи є це порушенням?).
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: Для виправлення
Дата скасування: 04.03.2020 16:23