• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко пастеризоване, не менше 2,5 % жир.

Завершена

1 888 460.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 442.30 UAH
Період оскарження: 04.02.2020 19:27 - 15.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження

Номер: de0ee94966ba4ffd8ad3d857edce8a25
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-003617-c.b2
Назва: Оскарження
Вимога:
1. Нами не оскаржується відсутність медтчної книжки на на Донець В. М., а оскаржується правильність її заповнення до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150. Саме у Інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка" цього наказу зазначено: 4.1. У пункті 1 зазначається повне найменування суб'єкта господарювання, де працює оглянута особа. Отже, ця книжка заповнена з суровим порушенням цього наказу тому, що на момент її одерження Донець В. М. не працював у ПРАТ "Юрія" на вказаній посаді. 2. Щодо відсутності серії та номеру форми первинної облікової документації N 1-ОМК "Особиста медична книжка". Відповідно до ПОСТАНОВА КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 (поточна редакція — Редакція від 17.01.2014) "Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок" у додатку "ПОРЯДОК проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів та видачі особистих медичних книжок" у п.6 зазначено наступне: 6. Роботодавець забезпечує ведення журналу реєстрації особистих медичних книжок, де зазначаються номер, серія, дата видачі книжки, прізвище, ім'я та по батькові її власника. - отже, на наведених книжках відсутня серія чи номер, навіть зроблений самим робітником чи підприємством, що унеможливує виконання цього пункту. Відповідно до назаку МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ 23.07.2002 № 280 Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб (поточна редакція — Редакція від 05.09.2014) затверджено Форму первинної облікової документації № 140-4/о «Журнал комісії медичного огляду осіб з визначенням спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров'я» та Інструкцію щодо її заповнення. В цьому журналі, відповідно до форми та інструкціїї по її заповненню, у графі 8 зазначаються серія та номер особистої медичної книжки. Таким чином, медичні книжки без номеру та серії були видані всупереч багатьом нормам та с порушеннями чинного законодавства, та не можуть бути визнані такими, що відповідають вимогам тендерної документації. В зв'язку з цим, ми будемо змушені звертатися до Постійно діючий адміністративій колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з подальшим стягненням з замовника, якщо нашу скаргу буде задоволено, плати за подання скарги у випадку, якщо ця наша вимога не буде задоволена
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Рішенням тендерного комітету від 27.02.2020р. ПрАТ «Юрія» було визнано переможцем процедури відкритих торгів, тендерна пропозиція переможця відповідає вимогам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям згідно ст..16 Закону України «Про публічні закупівлі». На виконання вимог пп. 2 п.2 таб.1 Додатку1 до тендерної документації ПрАт «Юрія» було надано скановані кольорові копіі оригіналів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 ( Особові медичні книжки персоналу - сторінки із чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі (водій/ї, експедитор/и, комірник/и, вантажник/и)). Тендерною документацією не вимагалось надання учасником наказів про призначення працівників, у звязку з чим це не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця торгів, за відповідність дати наказу про призначення працівника та дати заповнення медичної книжки несе РОБОТОДАВЕЦЬ, тобто ПрАТ «Юрія». Повідомляємо ще раз Скаржнику, що надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону. Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Разом з тим, наголошуємо ще раз, що виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону). Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Відхилення пропозиції

Номер: d92a209292f94816a35021107a528785
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-003617-c.a1
Назва: Відхилення пропозиції
Вимога:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" у своїй пропозиції надало медичні книжки: Грибенко В. Г. - водій; Рєзніков Д.С. - експедітор транспортний; Донець В. М. - вантажник. Копії форми №1-ОМК на Грибенко В. Г. Та Рєзнікова Д.С. не відповідають затвердженій Формі первинної облікової документації № 1-ОМК, відповідно до наказу № 150 від 21.02.2013 року Міністерства охорони здоров’я України, - на них відсутня серія та номер, отже, вони не можуть бути прийняті. Також, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» надало в своїй пропозиції наказ від 26.06.2019 року № 1095-0000003297 про призначення на роботу з 27.06.2019 року вантажника в склад цільномолочного цеху— Донець В. М. Серед інших документів, ПРАТ «Юрія» надано форму № 1-ОМК на Донець В. М., де зазначено дату проведеня медичного огляду — 7 червня 2019 року та місце роботи — ПРАТ «Юрія». Відповідно до ІНСТРУКЦІЇ щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка», ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказ Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, у пункті 1 зазначається повне найменування суб’єкта господарювання, де працює оглянута особа, - там зазначено ПРАТ «Юрія», однак, всупереч йде наказ про призначення лише з 27.06.2019 року. Отже, ця особлива медична книжка не відповідає дійсності. В зв“язку з вищенаведеним, пропозиція ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути дискфаліфікована.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" на виконання вимог п.2 табл.1 Додатку 1 до Тендерної Документації, у складі тендерної пропозиції надає довідку щодо відповідності Учаника кваліфікаційним критеріям (про наявність працівників відповідної кваліфікації та проходження ними медоглядів) від 17.02.2020р. №200/6, в якій зазначена інформація про наявність працівників, які будуть залучені до постачання товару, а саме: водій Грибенко Валентин Георгійович; експедитор транспортний Рєзніков Д.С.;вантажник - Донець В.М., та надані скановані кольорові копії оригіналів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.03.2013 №150. (Особові медичні книжки персоналу – сторінки зіз чинними датами проходження медогляду на працівників, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі ( воді/ї, експедитор/и, комірник/и, ввантажник/и)). Скановані- копії медичних книжок форми №1-ОМК на працівників ПрАТ «Юрія» Грибенка В.Г. та Резнікова Д.С. – відповідають наказу Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013р. №150. Зазначене в скарзі про необхідність серії та номеру медичної книжки відповідає наказу МОЗ України «Про затвердження форми первинного обліку №1-ОМК та інструкції щодо порядку її ведення» від 11.03.98р. №66, який втратив чинність на підставі Наказу МОЗ № 150 від 21.02.2013р. Зазначене в скарзі щодо невідповідності наказу про призначення на роботу Донець В.М. від 26.06.2019 р. №1095-0000003297 та запису в медичній книжці Донець В.М., де зазначено дату проведення медичного огляду – 7 червня 2019 р. та місце роботи ПрАТ «Юрія», слід зазначити, що замовником у складі тендерної документації не вимагалось подання від учасників наказів про призначення працівників та відповідності дати наказу про призначення відповідати даті проведення медичного огляду зазначеного в медичній книжці, отже це не може вважатися не відповідністю вимогам тендерної документації, та не є підставою для відхилення. Надана вимога, є по суті скаргою про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а тому розгляд такої скарги повинен здійснюватися в порядку встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», яким чітко визначено порядок оскарження процедур закупівлі, а також відповідальність за порушення вимог цього Закону. Статтею 18 зазначеного вище Закону визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Після розміщення скарги суб’єктом оскарження в електронній системі закупівель скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка. Скарга разом з реєстраційною карткою в день розміщення суб’єктом оскарження автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу. Згідно ст..1 Закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Відповідно до ч.3 ст.8 вищенаведеного Закону Антимонопольний комітет України, як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення постійно діючої адміністративної колегії (колегій) приймаються від імені Антимонопольного комітету України. Разом з тим, виходячи зі змісту статті 11 Закону рішення, які приймаються тендерним комітетом або уповноваженою особою оформлюються протоколом. При цьому відповідальність в частині прийнятих рішень і застосування процедур закупівлі несуть саме члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону). Враховуючи викладене, у разі якщо скаржник вважає, що процедура закупівлі проведено з порушеннями, він має право оскаржити дії замовника у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено