-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Код за ДК 021:2015 33690000-3 Лікарські засоби різні ЛОТ №1 - Реактиви для аналізатора COBAS ЛОТ №2 – реактиви для гематологічного аналізатора Mythic 18 ЛОТ №3 – гематологічний аналізатор ВС-30 С ЛОТ №4 – реактиви до аналізатора глюкози та лактату ЛОТ №5– реактиви до аналізатора BIO – RAD D-10 ЛОТ №6 – реактиви для досліджень методом ІФА ЛОТ №7 – реактиви для визначення показників систем гемостазу до гемакоагулометра HUMEN
Завершена
1 193 094.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 47.13 UAH
мін. крок: 0% або 47.13 UAH
Період оскарження:
04.02.2020 15:28 - 16.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Дискваліфікація за ЛОТом №6 – реактиви для досліджень методом ІФА
Номер:
f38c54ff4f0648e8ab3f01edee955f7f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-002563-c.b2
Назва:
Дискваліфікація за ЛОТом №6 – реактиви для досліджень методом ІФА
Вимога:
Відповідно до п.1 ст..5 Закону України від 14.08.2014 № 1644-VII «Про санкції» (в чинній редакції від 17.12.2017) пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Згідно п. 3 ст. 5 ЗУ «Про санкції» рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Згідно до п.1 Розпорядження Кабінету міністрів України від 11 вересня 2014 р. № 829-р «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» (далі - Розпорядження) на підставі частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” схвалено та внесено на розгляд Ради національної безпеки і оборони України пропозиції щодо застосування таких персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (далі - санкції): 1) заборонити в’їзд на територію України особам за переліком згідно з додатками 1-3 (для службового користування); 2) застосувати такі санкції до осіб (з числа осіб за переліком згідно з додатком 4 (для службового користування), та осіб, які прямо чи опосередковано контролюються ними або діють в їх інтересах), які мають такий правовий статус або провадять такі види діяльності: заборонити виведення капіталу за межі України - юридичним особам - резидентам Російської Федерації державної форми власності та юридичним особам, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації; припинити видачу дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з Російської Федерації грошових знаків національної валюти України - особам, які ввозять в Україну з Російської Федерації грошові знаки національної валюти України; заборонити здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі; заборонити участь у приватизації, в укладенні нових договорів оренди державного майна України - резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах; заборонити транзит територією України озброєння та військової техніки російського виробництва - особам, що провадять такі види діяльності; заборонити експорт до Російської Федерації товарів військового призначення та подвійного використання, призначених для виробництва і ремонту озброєння та військової техніки, в інтересах збройних сил та інших військових формувань Російської Федерації - особам, що провадять такі види діяльності; запровадити додаткові заходи у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю щодо харчових продуктів, товарів легкої промисловості, косметичних виробів та товарів побутової хімії походженням з Російської Федерації - особам, що здійснюють імпорт таких товарів; заборонити передачу технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності резидентам Російської Федерації та особам, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами Російської Федерації або діють в їх інтересах; 3) застосувати до осіб за переліком згідно з додатком 5 (для службового користування) блокування активів. Згідно до п. 2. Розпорядження органам державної влади, на яких буде покладено виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України про застосування санкцій: у визначений Радою національної безпеки і оборони України строк установити, до яких осіб з числа тих, що зазначені в абзаці першому підпункту 2 пункту 1 цього розпорядження, застосовуються санкції. Указом Президента України № 133/2017 від 15 травня 2017 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» та № 126/2018 від 14 травня 2018 року «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)"» введені в дію дані Рішення РНБО України "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Відповідно до п. 2 введених в дію зазначених вище Рішень РНБО України "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: 1) фізичних осіб згідно з додатком 1 (оприлюднено на офіційному веб-порталі РНБО України http://www.rnbo.gov.ua); 2) юридичних осіб згідно з додатком 2 (оприлюднено на офіційному веб-порталі РНБО України http://www.rnbo.gov.ua). Згідно Додатків 1 та 2 до Рішень РНБО України "Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" інформація щодо застосування санкцій до виробника АТ "Вектор-Бест" відсутня.
Даними фактами доведено, що відхилення нашої пропозиції Замовником є абсолютно безпідставним та є фактом порушення чинного законодавства. Таке рішення також може кваліфікуватися як лобіювання інтересів певних учасників закупівлі. Вимагаємо скасувати протокол відхилення нашої пропозиції та акцептувати, як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
У разі ігнорування нашої вимоги будемо вимушені звертатись безпосередньо до Антимонопольного комітету України з відповідною скаргою на усунення дискримінаційної дискваліфікації нашої пропозиції!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.03.2020 10:56
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
0a66b50c29ec4982b2394a37dadbfefc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-002563-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
В Тендерній документації, в пункті 1 Додатка 3 вказано: «Учасник подає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару». Так склалося на практиці, що виробники, офіційні представники надають лише один такий лист для одного учасника . Що означає, що всі інші учасники не мають можливості отримати такий лист , а отже, брати участь у Закупівлі.
Викладена вище вимога обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Вимога є дискримінаційною, тому що потенційні учасники:
1) Мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу та медичних виробів, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб
2) Мають ліцензію на торгівлю лікарськими засобами та дотримуються ліцензійних умов. Дотримання ліцензійних умов контролюється Держлікслужбою.
3) Мають в складських приміщеннях на залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором
4) Відносно якості запропонованих товарів - Якість запропонованих до поставки товарів визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Викладені вище вимоги обмежують конкурентоспроможність потенційних учасників і в цілому впливають на можливість учасників прийняти участь у процедурі відкритих торгів.
Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо як що у переліку наведена позиція, яка не має повного еквіваленту
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами недискримінації учасника. У статті 22, вищенаведеного закону, вказується, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А у статті 5 зазначено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель).
Виходячи з вищевказаного, ми вважаємо, що така вимога дискримінує учасників та суперечить принципу добросовісної конкуренції, а також тендерна документація не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі".
Є доцільним зазначити, що у листі МОЗ і МЕРТ від 19.12.2018 року №01.7/33810, в пункті 8 зазначається, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі.
На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом відміни вимоги про наявність гарантійного листа виробника, офіційного представника.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Пункт 1 Додатку №3: «Учасник подає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника. Якщо гарантійний лист виданий представництвом чи філією виробника, то учасник повинен в складі пропозиції надати документальне підтвердження таких повноважень, наданих виробником товару»
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 18:32
Вирішення:
Внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено