-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ліки: Natural phospholipids; Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm.
Більш детальну інформацію див. у Додатку №3 (МТВ до предмету закупівлі) тендерної докуменетації
Завершена
848 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 242.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 242.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2020 14:57 - 16.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-02-04-002211-c
Номер:
3a584615b91d49df952a70b7b02dd57c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-002211-c.b1
Назва:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-02-04-002211-c
Вимога:
Вимога, щодо гарантійних листів виробників UA-2020-02-04-002211-c
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.02.2020 17:49
Вирішення:
У відповідь на Ваше звернення від 07.02.2020 року щодо процедури № UA-2020-02-04-002211-c по закупівлі Ліки: Natural phospholipids; Immunoglobulins, normal human, for intravascular adm., тендерний комітет Державної установи «Інститут педіатрії, акушерства і гінекології ім. акад. О.М. Лук’янової НАМН України» повідомляє наступне:
Пунктом 1 Додатку №3 тендерної документації «медико-технічні вимоги» передбачено, що «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та підтвердження своєчасного постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України, з документальним підтвердженням таких повноважень) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, що є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійні листи повинні включати ідентифікатор закупівлі (номер оголошення) про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмету закупівлі згідно оголошення та адресуватися Замовнику».
Включаючи вищезазначену вимогу у зміст тендерної документації, ми, насамперед, користуємося правом, що надано відповідно до законодавства України з питань публічних закупівель. Так, згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Крім того, нами проаналізовано позитивний досвід користування при проведенні конкурентного відбору постачальника таким інструментом, як надання гарантійного листа від виробника лікарських засобів. Зокрема, такий підхід протягом декількох років застосовується при проведенні закупівель ПРООН, які здійснюються для забезпечення потреб Міністерства охорони здоров’я України в лікарських засобах. На наш погляд, застосовуваний підхід цілком відповідає букві та духу законодавства України, оскільки дозволяє забезпечити дотримання принципу максимальної економії та ефективності здійснення закупівель (відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Наш Інститут є провідною установою України у сфері надання медичної допомоги тяжко хворим дітям, вагітним жінкам та забезпечує хворих всім необхідним, що впливає на якість медичних послуг на найвищому рівні та кінцевий результат лікування. З урахуванням того що лікарський засіб, про який йдеться в Вашому зверненні, носить специфічний характер – надання гарантійного листа від виробника, є страховкою для отримання даного препарату в певний строк та в повній кількості, це підтвердження якості товару, що відповідає вимогам діючих нормативних документів.
Ми переконані, що саме завдяки тому, що постачальниками за вказаною процедурою є компанії, які мають стійкі правовідносини безпосередньо з виробниками, можливе уникнення від додаткових ланок руху лікарського засобу, які можуть вплинути на остаточну вартість лікарського засобу та суттєво її підвищити. Слід зауважити, що Антимонопольний комітет України також приходить до висновку, що кожна ланка руху лікарського засобу може впливати на його остаточну вартість (Звіт за результатами дослідження фармацевтичних ринків (за період 2014р. – перше півріччя 2016р).
Також наголошуємо, що лист МЄРТ № 3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 року носить виключно рекомендуючий характер, тобто Замовнику не забороняють вимагати від Учасників гарантійні листи. Тому це право колегіально прийняте рішенням тендерного комітету Інституту.
Таким чином, оскільки вимога тендерної документації, про яку йдеться у Вашому зверненні, не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників (тобто не порушує норму ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»), тендерний комітет не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо цього питання.
Отже відкриті торги проводяться згідно вимог чинного законодавства та за медико-технічними вимогами, викладеними згідно потреб Замовника. На засіданні тендерного комітету прийнято рішення залишити медико-технічні вимоги і тендерну документацію без змін.
Статус вимоги:
Відхилено