-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК. Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету.
Детальна інформація в прикріплених файлах
Завершена
198 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 980.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2020 14:30 - 07.02.2020 15:30
Вимога
Залишено без розгляду
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В., оскільки останній не подав документи, як це Вимагало Технічне завдання замовника
Номер:
1508f6c3ea83460bbe79afdf3ebb48ad
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b7
Назва:
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В., оскільки останній не подав документи, як це Вимагало Технічне завдання замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-P-2020-02-04-004935-c на «45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету» за кодом відповідного класифікатора закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи». Місце поставки: 15530, Україна, Чернігівська область, с. Киселівка, Нова, 1а.
ФОП АНИЩЕНКО С.В. не надав документ "Договірна ціна" згідно Технічного завдання замовника, як це вимагалося у розділі "ВИМОГИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ (ЦІНИ) ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, ПРИВЕДЕНОЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО
ПОКАЗНИКІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОГО АУКЦІОНУ" абзац 2, пункт 8: До договірної ціни надаються усі розрахунки, які є її складовими та визначені ДСТУ, а саме:: "-договірна ціна"
Прошу скасувати ПРОТОКОЛ № 36 від 18 лютого 2020 року по предмету закупівлі: ДК 021:2015 45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК та перейти до наступного етапу закупівлі щодо визначення переможця згідно із законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 22:00
Вимога
Відхилено
Скасування Протоколу Замовника № 36 від 18 лютого 2020 року щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В. та усунення грубих правопорушень з боку Замовника Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абзацу 5 Статті 10 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Номер:
0c6ce7711c4a4e9ea67bb36aca8ee9f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b6
Назва:
Скасування Протоколу Замовника № 36 від 18 лютого 2020 року щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В. та усунення грубих правопорушень з боку Замовника Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абзацу 5 Статті 10 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Голові Чернігівської районної державної адміністрації
14027, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
тел. (0462) 676-602, chadm_post@cg.gov.ua
Начальнику Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації
14027 м.Чернігів вул. Шевченка 48
тел. (0462) 60-83-51 chernigivrayvo@ukr.net
ФОП Дайнеко Олександр Володимирович
141125, Чернігівська область, Городнянський район,
с. Гасичівка, вул. Магістральна, буд. 2
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-P-2020-02-04-004935-c на «45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету» за кодом відповідного класифікатора закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи». Місце поставки: 15530, Україна, Чернігівська область, с. Киселівка, Нова, 1а.
Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та абзацу 5 Статті 10 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» повідомлення про намір укласти договір про закупівлю подається протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Водночас, ПРОТОКОЛ № 36 від 18 лютого 2020 року по предмету закупівлі: ДК 021:2015 45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК був розміщений замовником ЕСЗ лише наступного дня 19 лютого о 09.18
Отже, Замовником допущено грубе порушення процедури здійснення вищевказаної закупівлі.
Також довожу до відома, що відповідно п.2 Статті 38 Закону України від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі» За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально. А згідно Статті 164 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодекса України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, –
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 36 від 18 лютого 2020 року по предмету закупівлі: ДК 021:2015 45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.02.2020 16:46
Вирішення:
Доброго дня! Нагадуємо, що дана процедура закупівлі є допорогова. Рішення прийнято. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Яку технічну помилку !?? Знімайте переможця, і працюйте по закону про публічні закупівлі!
Номер:
f6234bdfbf2948bf9be6c9c9147c4aa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b4
Назва:
Яку технічну помилку !?? Знімайте переможця, і працюйте по закону про публічні закупівлі!
Вимога:
Скасовуйте переможця.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 12:24
Вирішення:
На сьогоднішній день допорогові закупівлі під дію вище згаданого Закону не підпадають. Документи переможця подані в повному обсязі
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Оскарження, пряма дискримінація учасників. В одночас по двох закупівлях!
Номер:
485c93711c8d47b498b250a856b1ef0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b3
Назва:
Оскарження, пряма дискримінація учасників. В одночас по двох закупівлях!
Вимога:
Кошторисна документація ФОП АНИЩЕНКО С.В не відповідає технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. ФОП АНИЩЕНКО С.В. для участі у тендері підготував та виклав на майданчик кошторисні документи для Поточного ремонту із заміни вікон у приміщення Брусилівської ЗОШ за адресою с. Брусилів, вул. Шевченка, 50.
Отже кошторисна документація не відповідає умовам закупівлі.
Потребуємо анулювати рішення:Протокол № 36 розгляд Вікна Киселівка.doc
Та перейти до розгляду наступного учасника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 10:08
Вирішення:
Виявлено технічну помилку. Недоліки усунено. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В. та усунення правопорушень з боку тендерного комітету Замовника
Номер:
b47df5a16e924df6a0ec20922a2934d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b5
Назва:
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В. та усунення правопорушень з боку тендерного комітету Замовника
Вимога:
Голові Чернігівської районної державної адміністрації
14027, м. Чернігів, вул. Шевченка, 48
тел. (0462) 676-602, chadm_post@cg.gov.ua
Начальнику Відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації
14027 м.Чернігів вул. Шевченка 48
тел. (0462) 60-83-51 chernigivrayvo@ukr.net
ФОП Дайнеко Олександр Володимирович
141125, Чернігівська область, Городнянський район,
с. Гасичівка, вул. Магістральна, буд. 2
тел. (093) 00-58-396 vik.dom@ukr.net
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Відділ освіти, сім'ї, молоді та спорту Чернігівської районної державної адміністрації було проведено закупівлю ID UA-P-2020-02-04-004935-c на «45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК. Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету» за кодом відповідного класифікатора закупівлі «ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи». Місце поставки: 15530, Україна, Чернігівська область, с. Киселівка, Нова, 1а.
Документацією електронної допорогової закупівлі було встановлено чіткий перелік документів, що вимагаються від учасників. Період подачі пропозицій на закупівлю тривав від 07.02.2020 15:30 до 12.02.2020 15:30
ФОП АНИЩЕНКО С.В. для участі у тендері підготував та виклав на майданчик кошторисні документи для Поточного ремонту із заміни вікон у приміщення Брусилівської ЗОШ за адресою с. Брусилів, вул. Шевченка, 50 12.02.2020 12:43 (Файл: кошторис007.pdf)
Надалі після подання мною скарги Замовник дав змогу дозавантажити ФОП АНИЩЕНКО С.В. новий кошторисний розрахунок 19 лютого о 09:15 протоколом № 36 від 18 лютого 2020 року знову визнав його переможцем 19 лютого о 09:17. Засідання тендерного комітету відбувалося лише дві хвилини, а рішення приймалося за старими документами!
Відповідно до п. 10.1. та 10.2. Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом Державного підприємства «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, яким затверджено порядок проведення допорогових закупівель, учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону. Учасник може анулювати свою пропозицію лише в період прийому пропозицій.
У положенні Положенні, що викладені у Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII передбачена відповідальність за порушення вищезазначеної норми коженим членом тендерного комітету, якщо такий голосував «за» визначення переможцем допорогової процедури закупівлі особи, яка подала тендерну пропозицію не в повному обсязі, або уповноважена особа, яка прийняла таке рішення персонально відповідно до ст. 164-14 кодексу України про адміністративні правопорушення, де передбачена санкція у вигляді накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ретельно вивчивши документи ФОП АНИЩЕНКО С.В. я дійшлов висновку, що переможець конкурсу та посадові особи Замовника вчинили антиконкурентні узгоджені дії шляхом узгодження своїх пропозицій та стратегії поведінки під час конкурсу (аукціону), що призвело до спотворення результату конкурсу (аукціону) та порушенню прав учасників закупівлі.
Умови проведення конкурсу були визначені Замовником та опубліковані в системі «Prozorro», а нормативно-правовим актом, якими регулюється діяльність відповідних публічних торгів є ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Провести службове розслідування з виявлення правопорушень під час проведення закупівлі ID UA-P-2020-02-04-004935-c на «45420000-7 Заміна вікон Киселівського НВК. Джерело фінансуваня - кошти місцевого бюджету»
3. Розглянути це звернення та надати мотивовану відповідь у встановлений законом трьох денний строк та опублікувати її на порталі закупівлі.
З повагою,
ФОП ДАЙНЕКО О.В.
19 лютого 2020 року
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.02.2020 13:07
Вирішення:
Доброго дня! Нагадуємо, що дана процедура закупівлі є допорогова. Рішення прийнято. Дякуємо за співпрацю.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В
Номер:
a3ca683d934f482d978f67d6fe4a046f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.b2
Назва:
Cкасування рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП АНИЩЕНКО С.В
Вимога:
Кошторисна документація ФОП АНИЩЕНКО С.В не відповідає технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. ФОП АНИЩЕНКО С.В. для участі у тендері підготував та виклав на майданчик кошторисні документи для Поточного ремонту із заміни вікон у приміщення Брусилівської ЗОШ за адресою с. Брусилів, вул. Шевченка, 50.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист-вимога_від_18_02_20.pdf 18.02.2020 15:14
- пропоз175473011.pdf 18.02.2020 15:14
- кошторис007.pdf 18.02.2020 15:14
- ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ вікна Киселівка.docx 18.02.2020 15:14
Дата подачі:
18.02.2020 15:14
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.02.2020 08:58
Вимога
Залишено без розгляду
Розміри та конфігурація конструкцій
Номер:
b2bae1d3b7754af6a3bae311448d0d62
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-001907-c.a1
Назва:
Розміри та конфігурація конструкцій
Вимога:
Надайте, будь ласка, розміри та конфігурацію віконних конструкцій для можливості визначення вартості робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.02.2020 15:25