• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Двигуни та їх частини за кодом ДК 021:2015 - 34310000-3 (Запчастини до автомобілів ГАЗ-3307, ЗІЛ-130, 131, 433362, ГАЗ-2705 «ГАЗЕЛЬ», ГАЗ-2752 «СОБОЛЬ»)

Торги не відбулися

1 442 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 210.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2020 14:09 - 15.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Пропозиція ТОВ "ФАРТ" не відповідає вимогам замовника

Номер: 81a2ece009ef4c7e8788c50344b09796
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001695-c.b3
Назва: Пропозиція ТОВ "ФАРТ" не відповідає вимогам замовника
Вимога:
Шановний Замовнику ! Згідно протоколу розгляду № 209 від 10.03.2020р. тендерна пропозиція ТОВ «Фарт» визнана такою, що повністю відповідає всім вимогам тендерної документації та Замовником прийняте рішення про намір укласти договір. Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку пропозиції ТОВ «Фарт», а також наявність порушених права інших Учасників процедури на добросовісну конкуренцію, а саме: 1. Відповідно до вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати ВИТЯГ з Реєстру платників податку на додану вартість (у разі сплати учасником ПДВ) або ВИТЯГ з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку). Зазначений документ в складі тендерної пропозиції ТОВ «Фарт» ВІДСУТНІЙ. ТОВ «Фарт» надало Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість, яке згідно вимог Закону України "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень" від 24.10.2013 р. № 657-VII ВТРАТИЛО СВОЮ ЧИННІСТЬ з 1 січня 2014 р. 2. Відповідно до вимог п. 1.3 Додатку №4 Учасник повинен надати : «Установчий документ (статут, або модельний статут, або установчий договір, або засновницький договір, або положення з усіма додатками та змінами, що відповідають Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який набрав чинності 17.06.2018р.). ОПИС реєстратора або ДОВІДКА з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції України (офіційний сайт пошуку: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). У разі невідповідності установчого(-их) документу (-ів) чинному законодавству, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена». ТОВ «Фарт» НЕ НАДАЛО ОПИС ДО СТАТУТУ або ДОВІДКУ з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги на веб-порталі Міністерства юстиції України». Відповідно до вимог ЗУ «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», на який посилається Замовник в тендерній документації, що набрав чинності 17.06.2018р. ДО 17.06.2019 р. ВСІМ товариствам з обмеженою відповідальністю слід привести свої статути у відповідність до Закону про ТОВ. Окрім того, згідно ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" від 26.11.2015р. №834-VIII, у разі, якщо державна реєстрація установчого документу чи змін до нього, була здійснена ПІСЛЯ 13.12.2015р. товариство отримує від державного реєстратора Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації або реєстраційної зміни. Згідно наданого статуту ТОВ «Фарт» державну реєстрацію Учасник пройшов 08.08.2006р. Таким чином, ТОВ «Фарт» мав змогу і повинен був надати відповідно до чинного законодавства опис до Статуту або довідку з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 3. Згідно вимог Додатку №2 для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі Учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність в учасника антикорупційної програми. Вказана ДОВІДКА ТОВ «Фарт» також ВІДСУТНЯ. 4. Відповідно до вимог п. 6 розділу 3 тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. При підготовці тендерної пропозиції учасники ПОВИННІ ЧІТКО ЗАЗНАЧИТИ назву товару (ТИП, МАРКА і т.і.), що пропонується для постачання. ТОВ «Фарт» в пропозиції не зазначив тип марку запропонованого товару. Тому учасником порушено вимоги тендерної документації, а його пропозиція ВИЗНАНА переможцем неправомірно. Наведені підстави і фактичні обставини свідчать про порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення про визначення ТОВ «Фарт» переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом буде переглянуто тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРТ» по зазначеній закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Неправомiрне вiдхилення

Номер: 8370dc77d36c4643be158b42a22ebebc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001695-c.b2
Назва: Неправомiрне вiдхилення
Вимога:
Згідно п. 1 протоколу розгляду № 202 від 05.03.2020р. найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ "Київ АСМ-Запчастини» була відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації (на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»). 05 березня 2020 року о 15:15 ми намагалися загрузити остаточну тендерну пропозицiю, але не змогли цього зробити, так як не мали технiчної можливостi, оскiльки завантажити додаткові документи можливо тільки на етапі кваліфікації під час розгляду пропозиції Замовником. А на цей час нас було вже дисквалiфiковано. В тендернiй документацiї Замовника, а саме у Роздiлi 3 пунктi 1 пiдпунктi 5 вказано, що «Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.» З огляду на те, що в тендернiй документацiї не вказано яких саме робочих чи календарних днiв, а Закон України «Про публiчнi закупiвлi» cт.28 п. 4 говорить, що «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.» вважаємо неправомiрним вiдхилення пропозицiї ТОВ "Київ АСМ-Запчастини», так як п’ятий робочий день спливав саме 05 березня 2020 року. Таким чином Учасником ТОВ "Київ АСМ-Запчастини» не порушено вимоги тендерної документації, а пропозиція відхилена неправомірно. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції та надати можливiсть надати остаточну тендерну пропозицiю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів (документи в графічному вигляді (формат pdf, формат jpg тощо) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів у файлах графічного формату) з заповненої форми тендерної пропозиції (Додаток 5). Учасник, тендерна пропозиція якого за результатами аукціону визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд тендерної пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом 5 днів з моменту завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику (за умови технічної можливості електронної системи закупівель), сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації, завірений підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника. Товариством з обмеженою відповідальністю «КИЇВ АСМ-ЗАПЧАСТИНИ» станом на 05.03.2020 не розміщено на майданчику сканований документ, який містить остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, оформлений згідно з Додатком №5 до тендерної документації. Також повідомляємо, що у відповідно до п.3 абзацу 6 Рішення Конституційного Суду України у справі № 1-19/98 від 07.07.1998 року «Термін "дні", якщо він вживається без застережень, означає лише календарні дні», тобто кінцевим терміном, коли Товариство з обмеженою відповідальністю «КИЇВ АСМ-ЗАПЧАСТИНИ» повинно було завантажити остаточну тендерну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні було 03.03.2020 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення

Номер: c3d67151fc9148ffad1270002e673190
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001695-c.a1
Назва: Неправомірне відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику ! Згідно п. 1 протоколу розгляду № 178 від 27.02.2020р. найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ТОВ "Торгово-промислова компанія "Омега-автопоставка» була відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції умовам тендерної документації (на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі») Аналіз прийнятого тендерним комітетом рішення свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку найбільш економічно вигідної цінової пропозиції, дискримінацію ТОВ «Омега», і наявність порушеного права ТОВ «Омега» на добросовісну конкуренцію. Нижче наведені підстави подання даної вимоги, посилання на порушення процедури закупівлі, прийняті рішення та дії Замовника, фактичні обставини, що можуть це підтвердити. Відповідно до п. 1 Додатку № 3, на які посилається Замовник в протоколі, як на підставу відхилення тендерної пропозиції, Учасники надають довідку про наявність складу (адреса), транспорту для постачання та НАДАННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗАМОВНИКУ (на стадії «Кваліфікація переможця») до підписання договору переконатися особисто в наявності складу запчастин, який повинен знаходитись в м. Києві та транспорту для постачання. На виконання вказаної вимоги ТОВ «Омега» в складі тендерної пропозиції надало Довідку вих. № 4361/61 від 19.02.2020р. та Довідку № 4361/6 від 19.02.2020р., в яких зазначено, що Учасник має ВЛАСНИЙ відповідний транспорт (вантажні авто, автопогрузчики) та складські потужності трьох логістичних центрів : Харків, КИЇВ (Лівий берег), а також Житомир, Львів, Миколаїв, Полтава, Ужгород, Вінниця , Кривий Ріг Але звертаємо Вашу увагу на те, що у тендерній документації (п.1 Додатку № 3) зазначено, що пропозиція учасника відхиляється у разі відмови Учасника у можливості переконатися особисто в наявності складу та транспорту для постачання – пропозиція відхиляється. Учасник ТОВ «Омега» не відмовлявся та не відмовляється надати таку можливість Замовнику. Замовник особисто не переконався в наявності складу в м. Київ та транспорту і відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію неправомірно, що свідчить про необ’єктивну та упереджену оцінку пропозиції Окрім того, наголошуємо, що умовами тендерної документації не вказано, що тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації, якщо склад запчастин не знаходитися в м. Києві. Таким чином Учасником не порушено вимоги тендерної документації, а пропозиція відхилена неправомірно. Враховуючи викладене, вимагаємо відмінити рішення про відхилення нашої пропозиції, в іншому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник, у відповідності до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації, учасник повинен надати довідку про наявність складу (адреса), транспорту для постачання та надання можливості Замовнику (на стадії «Кваліфікація переможця») до підписання договору переконатися особисто в наявності складу запчастин який повинен знаходитись в м.Києві та транспорту для постачання. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.02.2020 №4361/10 у якій зазначено інформацію про наявність складу за адресою: Київська область, с. Чайки, вул. Антонова, 1а та відсутня інформація щодо адреси складу в місті Києві. Крім того, Товариством з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 19.02.2020 №4361/61 в якій зазначено адресу пункту відвантаження: Київська область, с. Чайки, вул. Антонова, 1а Відповідно до вищезазначеного, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» не відповідає умовам тендерної документації в частині наявності складу запчастин який повинен знаходитись в м.Києві, а не в Київській області. Додатково звертаємо увагу на те, що у разі якщо Учасник вважав таку вимогу замовника незаконною, він міг скористатись правом наданим йому статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» і звернутись до Замовника за роз’ясненням тендерної документації або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА» таким правом не скористався.
Статус вимоги: Відхилено