• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі та фрукти

Завершена

38 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 193.00 UAH
Період оскарження: 04.02.2020 12:25 - 06.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Неправімірне визначення переможця закупівлі

Номер: 80dc9f8e20754941b262c6c92bfb7d91
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001028-c.c3
Назва: Неправімірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Замовником торгів Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради» 04.02.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон, апельсин, банан)» (ID:9c5cc937c33e46e9b5114c58e5f2474a; Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-04-001028-c). 2. Протоколом засідання комісії для проведення допорогових закупівель №98 від 12.02.2020 р. з порушеннями було визначено переможцем закупівлі ФОП Бригида О.В (3722304479). 2.1. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступні документи: «- завірена учасником копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб); - документ, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо-для юридичних осіб)». Також в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказано, що у разі, якщо учасник, відповідно до норм чинного законодавства, не зобов’язаний надавати якийсь із вказаних документів, то такий учасник у складі своєї пропозиції надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів. Так як Замовник повторно оголосив закупівлю по даному предмету, і зміною в Оголошенні було саме вищезазначена вимога, то в розумінні Закону, Замовник повинен розглядати документи учасників з її урахуванням! Учасником ФОП Бригида О.В (3722304479) в складі тендерної пропозиції надано: - Лист-пояснення про ненадання Статуту №10/а від 05.02.2020 р. - Довідка №10/в від 05.02.2020 р. щодо права підпису. В даних документах немає жодного посилання на відповідний нормативно-правовий акт. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає в цій частині та повинна бути відхилена. 2.2. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступні документи: «копії етикетки (бірки, ярлика) і (або) упаковки та інших документів, що підтверджують технічні та кваліфікаційні вимоги по предметам закупівлі (Додаток №2) та вимоги щодо маркування харчових продуктів (відповідно до чинного законодавства)». Відповідно до п.п. 6 п.1 статті 6 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 6 грудня 2018 року вказана одна із обов’язкових інформацій - мінімальний термін придатності або дата "вжити до". Також законом зазначається, що дата завершення мінімального терміну придатності зазначається з дотриманням такої вимоги: перед датою зазначаються слова "Краще спожити до…", якщо дата вказує на день, або "Краще спожити до кінця…" - в інших випадках. Для харчових продуктів, які через свої мікробіологічні властивості є такими, що швидко псуються, і тому після завершення короткого періоду часу можуть вважатися небезпечними для здоров’я людини, замість дати завершення мінімального терміну придатності зазначається дата "вжити до…". Всі копії етикеток, надані ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідають вимогам щодо маркування харчових продуктів відповідно до Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 6 грудня 2018 року. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає вимогам Оголошення в цій частині. 2.3. Змовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «копія акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин.» Відповідно до статті 1 п. 1 пп 55 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23 грудня 1997 року, оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. Потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. В довідці ФОП Бригида О.В (3722304479) про перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів вказано перелік потужностей операторів ринку: ФОП Бригида О.В., ФОП Комар І.В., ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна». Тобто ФОП Бригида О.В. є оператором ринку харчових продуктів, в якого є потужності, які зареєстровані за номером r-UA-02-28-2406. ФОП Бригида О.В. буде здійснювати свою діяльність з метою отримання прибутку від Замовника, буде заключати Договір з Замовником та здійснювати реалізацію продукції Замовнику. ФОП Комар І.В. та ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» не мають на меті отримання прибутку від Замовника та не здійснюватимуть реалізацію продукції Замовнику! Також в переліку потужностей операторів ринку відсутня потужність ТОВ «Вінпротрейд». В складі тендерної пропозиції ФОП Бригида О.В. надає Акт №682 від 23.12.2019 р. складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин. Зазначений акт виданий на оператора ринку ТОВ «Вінпротрейд», а не на оператора ринку ФОП Бригида О.В. з номером реєстрації r-UA-02-28-2406. Отже, ФОП Бригида О.В. в складі тендерної пропозиції не надав копію акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, що є прямим порушенням вимог Замовника. 2.4. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «скан-копії договорів , зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів з додатками (у разі наявності)». Договори, які надав учасник торгів ФОП Бригида О.В. не заповнені до кінця, а отже не можливо до кінця впевнитись в достовірності цих договорів. Дані договори можливо трактувати як нікчемні у відповідності до Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає вимогам Оголошення в цій частині. 2.5. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «копії довідок про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) що вказано в Довідці, виданих відповідною установою суб’єктом господарювання, що має право на проведення таких робіт». Учасник ФОП Бригида О.В (3722304479) не надав жодної інформації, чи мають право на проведення робіт з санітарної обробки автомобіля ДУ «Вінницький обласний лабораторний центр МОХ України», яка видала ці Довідки. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає вимогам Оголошення в цій частині. 2.6. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «довідка у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох), аналогічних предмету закупівлі, за період 2018-2019 рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо)» Учасником ФОП Бригида О.В (3722304479) в складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів №10/з від 05.02.2020р. В даній довідці зазначено договір №45 від 25.10.2019р. з предметом закупівлі «овочі та фрукти» та договір №37 від 16.10.2019р. з предметом закупівлі «овочі та фрукти». Відповідно до наданих копій аналогічних договорів ФОП Бригида О.В (3722304479) предметом договору №45 від 25.10.2019р. є «ДК 021:20015-03220000-9-Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон)» та договору №37 від 16.10.2019р. – «ДК021:2015 – 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблука, апельсин, лимони). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «8) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом». Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги». Виходячи з вищевикладеного ФОП Бригида О.В (3722304479) не вказав предмет закупівлі в довідці, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає в цій частині та повинна бути відхилена. 2. Замовником в п. 8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимагався наступний документ: «листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником». В листах-відгуках не вказаний предмет закупівлі у розумінні Закону та у відповідності з наданими копіями аналогічних договорів. Отже, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В (3722304479) не відповідає в цій частині та повинна бути відхилена. Враховуючи все вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП Бригида О.В. не відповідає Оголошенню про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 та Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року. ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» має позитивний досвід постачання продукції, яка зазначена в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Крім того, ціна пропозиції ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» є нижчою за ціну пропозиції ФОП «Бригида О.В.». Замовник порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та застосував дискримінаційний підхід. Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України та визнати тендерну пропозицію ФОП Бригида О.В. такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол №32 від « 18 » лютого 2020 року) Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №20 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу від 13.02.2020р. про Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи , ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-04-001028-с У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  завіреної учасником копії діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб);  документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо-для юридичних осіб). Звертаємо Вашу увагу, що дані пункти містять примітку «для юридичних осіб» і не мають відношення до фізичних осіб-підприємців. Копії етикеток, подані учасником ФОП Бригида О.В. у складі документів пропозиції, повністю відповідають чинному законодавству. Звертаємо Вашу Увагу, що відповідно до пп. а, п. 5 ч. 1 ст. 18 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 6 грудня 2018 року, мінімальний термін придатності зазначається добровільно за вибором оператора ринку харчових продуктів для таких харчових продуктів: свіжі фрукти та овочі, включаючи картоплю, не очищені від шкіри, не порізані і не оброблені в інший аналогічний спосіб, крім пророщеного насіння та інших аналогічних продуктів, зокрема пророщених бобових культур. Також умовами Оголошення передбачена вимога щодо надання учасниками у складі документів пропозиції:  копії акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;  переліку всіх потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів у відповідності до вимог ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Учасником ФОП Бригида О.В. у складі своєї пропозиції подано «Перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів» (вих. №10/ж від 05.02.2020р.) із зазначенням потужностей, звідки учасником буде проводитись постачання харчових продуктів та надано підтвердження щодо реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Крім того, Учасником також надано «Довідку про наявність в учасника складського приміщення, що буде задіяно в процесі виконання договору» (вих. №10/г від 05.02.2020р.), копію Договору оренди №3б від 03 лютого 2020р. на орендоване та копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на орендовані складські приміщення. У п.8 Оголошення також міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  скан-копії договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів з додатками (у разі наявності). Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції скан-копії договорів, зазначених у довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів вих. №10/з від 05.02.2020р., чим повністю виконано зазначену вимогу Замовника. Крім того, до компетенцій Замовника не входить право визначати нікчемність договорів. У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції: – копії довідок про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) що вказано в Довідці, виданих відповідною установою суб’єктом господарювання, що має право на проведення таких робіт. Звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення не передбачено вимоги про надання учасниками підтверджуючих документів щодо права на проведення таких робіт зазначеними установами. Також умовами Оголошення передбачена вимога щодо надання учасниками у складі документів пропозиції:  довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох), аналогічних предмету закупівлі, за період 2018-2019 рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо). Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів вих. №10/з від 05.02.2020р., яка відповідає вказаній вимозі Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що у довідці необхідно зазначати інформацію не про предмет закупівлі, а про предмет договору. У п.8 Оголошення також міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  листів-відгуків по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником. Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами оголошення передбачено зазначення у листах відгуках інформації про предмет договору, а не про предмет закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника ФОП Бригида О.В. повністю відповідає умовам Закупівлі. У Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 7b5cf29ab9e34de4bdf20ec91febdb40
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001028-c.c2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Замовником торгів Комунальний заклад «Заклад дошкільної освіти № 20 Вінницької міської ради» 04.02.2020 р. було оголошено закупівлю «ДК 021:2015 – 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (буряк, цибуля, морква, яблуко, лимон, апельсин, банан)» (ID:9c5cc937c33e46e9b5114c58e5f2474a; Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-04-001028-c). ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель подав тендерну пропозицію. 1. Протоколом засідання комісії для проведення допорогових закупівель №28 від 12.02.2020 р. було дискваліфіковано ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) за наступною причиною: «в складі пропозиції учасника ФОП Боднарчук В.І., у файлі «Рішення+акт реєстрації потужностей (копія_оригінал)» надано копію та оригінал акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами. Тобто, надано інший документ ніж той, що прямо вимагався умовами даної процедури закупівлі. Окрім того, наданий документ складений за формою затвердженою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України №42 від 06.02.2017 р., який втратив чинність.» В наказі Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 року «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» вказано наступне: «Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06 лютого 2017 року № 42 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 15 березня 2017 року за № 358/30226.» Звертаємо увагу Замовника на те, що втратив чинність наказ, а не акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами! Вищезазначений акт станом на 12.02.2020 р. є чинним! Також наголошуємо на тому, що акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин видається виключно в результаті початкової реєстрації оператора ринку харчових продуктів та в результаті позапланової перевірки Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Позапланові перевірки без отримання погодження інших органів державної влади можуть здійснюватись у разі звернення громадянина щодо порушення у сфері безпечності харчових продуктів. Так як ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) зареєстрований оператором ринку харчових продуктів в лютому 2018 року, то і акт виданий в лютому 2018 р. Акт складений за формою Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України 06.02.2017 року №42, який був чинний на момент складання акту. Так як ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) не мав порушень протягом всього періоду своєї діяльності, то і позапланової перевірки не може бути для отримання акту за формою наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №447 від 08.08.2019 Також наголошуємо на тому, що вимог з боку Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів щодо заміни «акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами» на «акт обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» не було, оскільки він є чинним на території України відповідно до нормативно-правових актів України та повністю відповідає вимогам. Документи, які надав ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) є чинними на території України та повністю підтверджують вимоги Замовника в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель У зв’язку з вищевикладеним, відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року, Наказу ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 та Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 тендерна пропозиція ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» повністю відповідає вимогам Замовника. Дискваліфікація ФОП ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» (2191518550) є безпідставною. ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» має позитивний досвід постачання продукції, яка зазначена в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Крім того, ціна пропозиції ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» є нижчою за ціну пропозиції ФОП «Бригида О.В.». Замовник порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі»:  добросовісна конкуренція серед учасників;  максимальна економія та ефективність;  відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;  недискримінація учасників;  об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Враховуючи все вищезазначене, вважаємо, що Замовник виявив необ’єктивне упереджене ставлення до оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та застосував дискримінаційний підхід. Вимагаємо переглянути тендерну пропозицію ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» та визнати такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника та нормативно-правовим актам України. В інакшому випаду, ми будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та до представників Громадського контролю з метою запобігання порушення законодавства України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Засіданням комісії з проведення допорогових закупівель (протокол №31 від « 18 » лютого 2020 року) Комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №20 Вінницької міської ради» було розглянуто Вашу Вимогу від 13.02.2020р. про Неправомірну дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі за ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи , ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-04-001028-с У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  завіреної учасником копії діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб);  документу, що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (завірена учасником копія протоколу зборів засновників підприємства та/або наказу про призначення керівника тощо-для юридичних осіб). Звертаємо Вашу увагу, що дані пункти містять примітку «для юридичних осіб» і не мають відношення до фізичних осіб-підприємців. Копії етикеток, подані учасником ФОП Бригида О.В. у складі документів пропозиції, повністю відповідають чинному законодавству. Звертаємо Вашу Увагу, що відповідно до пп. а, п. 5 ч. 1 ст. 18 Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» № 2639-VIII від 6 грудня 2018 року, мінімальний термін придатності зазначається добровільно за вибором оператора ринку харчових продуктів для таких харчових продуктів: свіжі фрукти та овочі, включаючи картоплю, не очищені від шкіри, не порізані і не оброблені в інший аналогічний спосіб, крім пророщеного насіння та інших аналогічних продуктів, зокрема пророщених бобових культур. Також умовами Оголошення передбачена вимога щодо надання учасниками у складі документів пропозиції:  копії акту обстеження органів Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин;  переліку всіх потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів у відповідності до вимог ЗУ « Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», з підтвердженням щодо отримання ними експлуатаційного дозволу та/або реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Учасником ФОП Бригида О.В. у складі своєї пропозиції подано «Перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів» (вих. №10/ж від 05.02.2020р.) із зазначенням потужностей, звідки учасником буде проводитись постачання харчових продуктів та надано підтвердження щодо реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку. Крім того, Учасником також надано «Довідку про наявність в учасника складського приміщення, що буде задіяно в процесі виконання договору» (вих. №10/г від 05.02.2020р.), копію Договору оренди №3б від 03 лютого 2020р. на орендоване та копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин на орендовані складські приміщення. У п.8 Оголошення також міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  скан-копії договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів з додатками (у разі наявності). Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції скан-копії договорів, зазначених у довідці з інформацією про виконання аналогічних договорів вих. №10/з від 05.02.2020р., чим повністю виконано зазначену вимогу Замовника. Крім того, до компетенцій Замовника не входить право визначати нікчемність договорів. У п.8 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції: – копії довідок про санітарну обробку автомобіля (автомобілів) що вказано в Довідці, виданих відповідною установою суб’єктом господарювання, що має право на проведення таких робіт. Звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення не передбачено вимоги про надання учасниками підтверджуючих документів щодо права на проведення таких робіт зазначеними установами. Також умовами Оголошення передбачена вимога щодо надання учасниками у складі документів пропозиції:  довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання аналогічних договорів (не менше двох), аналогічних предмету закупівлі, за період 2018-2019 рр. із зазначенням номеру, дати, предмету та суми договору, стану його виконання та контактної інформації про Замовника (назва, адреса, контактна особа, телефони тощо). Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про виконання аналогічних договорів вих. №10/з від 05.02.2020р., яка відповідає вказаній вимозі Замовника. Звертаємо Вашу увагу, що у довідці необхідно зазначати інформацію не про предмет закупівлі, а про предмет договору. У п.8 Оголошення також міститься вимога щодо необхідності надання учасниками у складі документів пропозиції:  листів-відгуків по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником. Учасником ФОП Бригида О.В. подано у складі своєї пропозиції листи-відгуки по наданим скан-копіям аналогічних договорів, із посиланням на предмет, номер та дату договору і зазначенням якості та стану виконання договірних зобов’язань Учасником. Звертаємо Вашу увагу, що вимогами оголошення передбачено зазначення у листах відгуках інформації про предмет договору, а не про предмет закупівлі. Таким чином, пропозиція Учасника ФОП Бригида О.В. повністю відповідає умовам Закупівлі. У Замовника відсутні законні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до переліку документів , які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника

Номер: fac459cc56094527846f2c06e06d8671
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-04-001028-c.c1
Назва: Внесення змін до переліку документів , які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника
Вимога:
Замовником встановлено вимогу для підтвердження технічних вимог закупівлі надати (Копії довідок про санітарну обробку автомобілів вказаних в Довідці . Інформуємо, що довідка про санітарну обробку автомобілів — це додаток до санітарного паспорту. Статтями 43  та  44  Розділу VII «Загальні  гігієнічні  вимоги  щодо  поводження  з  харчовими  продуктами» Закону  України «Про  основні  принципи  та  вимоги  до  безпечності  та  якості харчових  продуктів» (далі  Закон), який  набрав  чинності  20.09.2016, встановлено  гігієнічні  вимоги  до  рухомих  та/або  тимчасових  потужностей  та  транспортних засобів, згідно  з  якими  оформлення  санітарних  паспортів  на  транспорт  не  передбачено. Доводимо до відома Замовника, що проведення санітарної обробки - дезінфекція, дезінсекція та дератизація об'єктів підтверджується Актом виконаних робіт, наданих установою, з якою заключено договір. . На нашу думку, вищевказана Вимога Замовника надати саме Довідку, є дискримінаційною і може призвести до неправомірного відхилення пропозиції учасників. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації , а саме: Копії довідок про санітарну обробку автомобілів замінити на Копії документів про санітарну обробку автомобілів (акти виконаних робіт).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Завантажено Оголошення в новій редакції.
Статус вимоги: Задоволено