-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Завершена
450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
04.02.2020 11:46 - 15.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Не відповідність ТП учасника вимогам ТД.
Номер:
38c51fac78cb419b9cbf94c4d769c270
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-000733-c.a3
Назва:
Не відповідність ТП учасника вимогам ТД.
Вимога:
Не відповідність ТП учасника ФОП Кучерявий Костянтин Григорович вимогам ТД. Файл додано.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 26.02.2020 17:33
Дата подачі:
26.02.2020 17:34
Вирішення:
Шановний учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ":
Учасником ФОП Кучерявий Костянтин Григорович запропоновано Персональний комп'ютер ARMA PC A1132 у кількості 35 шт, до складу якого входить системний блок ARMA, монітор 2E D2419B, клавіатура SVEN KB-S300 Silver, мишка SVEN RX-110 USB silver.
Відповідно до наданих сертифікатів та декларацій виробником даних персональних комп'ютерів є компанія ТОВ "АННА-ПЛАСТ", яка своїм авторизаційним листом №001202/12 від 12-02-2020р. підтверджує що саме входить до складу моделі ARMA PC A1132 із відповідним офіційним веб-посиланням на технічний опис та строки гарантії:
Крім того, у даному листі від виробника персональних комп'ютерів підтверджується право учасника забезпечувати гарантійну підтримку та після продажне обслуговування.
Додатково учасником ФОП Кучерявий Костянтин Григорович у складі пропозиції надано гарантійний лист №2118/01 від 14.02.2020 року, де зазначено:
"ФОП Кучерявий Костянтин Григорович гарантує, що гарантія на системний блок
становить 24 місяці, гарантія на монітор 36 місяців від виробника."
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до ч. 2, п. 1, ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, але в жодному разі вищевказана стаття не передбачає подання вимог щодо відхилення тендерних пропозицій учасників закупівлі.
Додатково зазначаємо, що Учасником ФОП Кучерявий Костянтин Григорович було подано необхідний пакет документів котрі вимагались Замовником, також Учасником було надано гарантійні листи за підписом Учасника з приводу вимог ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Номер:
a52c2f195c894e9096dbe2afe5e7e8dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-000733-c.b2
Назва:
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Вимога:
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні".
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Авторизація на програмне забезпечення.pdf 06.02.2020 09:19
Дата подачі:
06.02.2020 09:19
Вирішення:
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи право замовника на встановлення вимог до предмета закупівлі та учасників закупівлі, тендерним комітетом підготовлено та затверджено тендерну документацію. Додатком 2 до Тендерної документації визначено вимоги до програмного забезпечення: «Основне преінстальоване програмне забезпечення персонального комп'ютера форм-фактора десктоп: Операційна система Microsoft Windows 10 Pro Ukrainian DVD (OEM) (FQC-08978/FQC-08978U2)». Наявність таких вимог є достатнім для уникнення закупівлі нелегальної продукції. Відповідно відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
1
Номер:
da52d9b352934355930fd824c28ce347
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-04-000733-c.a1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, просимо усунити дискримінаційну вимогу, яка міститься в. п.7 № 2 до тендерної документації, а саме: надати авторизаційний лист від виробника системних блоків або офіційного представника виробника в Україні. Лист надається із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ДК 021:2015 – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2020 20:02
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу, що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником але й офіційним представником виробника - це право відношення, відповідно до якого одна сторона (представник) на підставі набутих нею повноважень виступає і діє від імені іншої особи, яку представляє, створюючи, змінюючи чи припиняючи безпосередньо для неї цивільні права та обов’язки. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдження, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб, що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Крім того Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист з інформацією щодо сервісного центру (центрів) обладнання із зазначенням адреси, контактних телефонів.
Якщо це не власний сервісний центр (центри), тоді для підтвердежння даної інформаціїї надати довідку про наявність договірних (партнерських) відносин з даним сервісним центром (центрами).
На сьогодні тендерному комітету замовника не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа учасникам торгів.
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до статті 3 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Крім того, відповідно до частини першої ст.43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Водночас, частиною 3 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, враховуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», обсяги закупівлі, відповідна вимога обумовлена метою дотримання учасниками гарантійного строку на товар та забезпечення його ремонту. Додатково звертаємо увагу, що Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради не є органом влади, органом місцевого самоврядування, органом адміністративно-господарського управління та контролю в розумінні Закону України "Про захист економічної конкуренції". Тендерний комітет Замовника прийняв рішення про застосування процедури відкритих торгів до закупівлі персональних комп'ютерів, зокрема, задля дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, а також вважаємо що тендерним комітетом при здійсненні закупівлі дотримано виконання норм діючого законодавства у сфері публічних закупівель та рекомендацій центральних органів влади.
Статус вимоги:
Відхилено