-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Риба морожена
Риба морожена
Торги не відбулися
102 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 020.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 020.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2020 17:03 - 07.02.2020 17:00
Вимога
Відхилено
Оскарження про відхилення пропозиції
Номер:
807c48caf9d6431eb7bd2c2d8ef9efe0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-003585-a.a1
Назва:
Оскарження про відхилення пропозиції
Вимога:
Порядок проведення допорогових закупівель регулюється Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10.
Згідно пункту 1 розділу ІІ Інструкції, закупівля в електронній системі закупівель передбачає такі етапи:
оголошення про проведення закупівлі;
період уточнення інформації, зазначеної в оголошенні про проведення закупівлі;
подання пропозицій учасниками;
електронний аукціон;
розгляд пропозицій учасників;
визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі.
Відповідно до пункту 8 розділу ІІ Інструкції, якщо на етапі подання пропозицій учасників подано одну пропозицію, то електронна система закупівель автоматично переходить до етапу розгляду пропозицій учасників.
В пункті 12 оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачено, що Учасник, якого визнано переможцем електронної закупівлі, для укладання договору про закупівлю на вимогу замовника надає на паперових носіях (за підписом та печаткою учасника) наступні документи:
копії документів, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасників (додаток 2 до оголошення);
копія статуту або іншого установчого документу (перша та остання сторінка) - для юридичних осіб; копія паспорта та ідентифікаційного коду – для фізичних осіб;
копію документу (за наявності), що підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю (копія наказу про призначення або довіренність, тощо);
копія документу(-ів), що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, посвідчення або інше);
сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000;
специфікацію на продукцію з обов'язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях з ПДВ та загальної вартості пропозиції в гривнях з ПДВ у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону (додаток 1 до договору).
Довідку про відсутність ГМО.
Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
а) інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність спеціалізованого автотранспорту (не менше 2 одиниць, придатного для перевезення предмету закупівлі із додержанням вимог, встановлених Правилами перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Мінтранс від 14.10.1997 № 363 (Додаток 19)) із зазначенням реєстраційного номеру автомобіля та виду (типу) кузову автотранспортного засобу;
б) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів, зазначених і інформаційній довідці про наявність спеціалізованого автотрансопорту;
За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів:
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та надають Учаснику право користування транспортними засобами (договір оренди, позички тощо).
- у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
договір, про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений згідно з вимогами чинного законодавства
Також, в додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вказано, що зразки товару повинні бути представленні протягом 5 робочих днів після визначення переможця за результатами аукціону.
Таким чином, Замовником неправомірно відхилено пропозицію ТОВ «Мир-Продуктів» із-за ненадання вищезазначених документів та зразку товару, оскільки дана вимога стосується учасника-переможця, а учасник набуває статусу учасника-переможця закупівлі, як це передбачено пунктом 13 розділу ІІ Інструкції, після прийняття замовником рішення про визначення переможця закупівлі та публікації в електронній системі інформації про намір укласти договір з переможцем закупівлі шляхом завантаження окремого файлу та в електронній системі закупівель формується інформація про переможця закупівлі (назва переможця закупівлі, ціна його остаточної пропозиції, документи щодо пропозиції).
Крім того, ТОВ «Мир-Продуктів» як учасником було надано всі документи, які вимагались в оголошенні.
Враховуючи вищевикладене, ТОВ «Мир-Продуктів» просить:
1) Розглянути дану вимогу;
2) Скасувати рішення від 19 лютого 2020 року (протокол №23) про відхилення пропозиції ТОВ «Мир-Продуктів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 10:23
Вирішення:
Добрий день!
Дякуємо за участь .в аукціоні
Оскільки в закладі харчуються діти , важливо, щоб продукція була якісною та смачною. Такими чином для оцінки кваліфікації переможця важливо мати уявлення про продукцію, яка буде постачатися. В додатку 1 до оголошення зазначено, що зразки повинні бути представленні протягом 5 робочих днів після визначення переможця за результатами аукціону. Тобто учасника, який надав найнижчу ціну, а не учасника, який визнаний переможцем за результатами кваліфікаціїї.
Статус вимоги:
Відхилено