• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з впровадження програмного забезпечення (Медичної інформаційної системи "МедЕйр")

Завершена

198 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 990.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2020 16:39 - 06.02.2020 16:44
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 925f9cb053294f0ab3ecd1463feebf2c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001992-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
03.02.2020 року Комунальне некомерційне підприємство "Теплицька центральна районна лікарня" Теплицької районної ради (надалі – Замовник) оприлюднено на веб-порталі уповноваженого органу (ProZorro) інформацію про закупівлю послуг: «Послуги з впровадження програмного забезпечення (Медичної інформаційної системи "МедЕйр")», як зазначено в оголошенні та тендерній документації. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-03-001992-b. Згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» «1. Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Згідно статті 3 Закону: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; … … недискримінація учасників; ... запобігання корупційним діям і зловживанням.» Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 3 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель. Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 3 Закону. Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання» Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Вимога замовника про закупівлю медичної інформаційної системи певної торгівельної марки (Медичної інформаційної системи "МедЕйр") обмежує коло учасників лише виробником та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками, що порушує принцип добросовісної конкуренції та принцип недискримінації учасників, та суперечить ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку не внесення виправлень у тендерну документацію, ми будемо змушені звернутися до компетентних органів щодо перевірки чи існують ознаки корупційних дій під час оголошення закупівлі UA-2020-02-03-001992-b та її здійснення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено "Цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. ...Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.". Тобто це право замовника. Протягом 2019 року Адміністрацією було придбано 18 ліцензій на використання Медичної інформаційної системи «МедЕйр» (оголошення № UA-2019-03-18-000192-b-b1 та №UA-2019-05-28-001659-a-c1, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу). Наразі Замовник потребує розширення Медичної інформаційної системи «МедЕйр» та встановлення на додаткових 22 робочих місцях. Тому, виходячи з потреб підприємства, і відбувається закупівля вказаної назви Медичної інформаційної системи, що вже майже рік знаходиться в експлуатації і лікарні. Тому, закиди щодо порушення замовником принципів здійснення закупівлі через систему Прозоро є хибними.
Статус вимоги: Не задоволено