• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Tвeрдe пaливo (вyгiлля)

Tвeрдe пaливo (вyгiлля)

Завершена

541 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 709.70 UAH
Період оскарження: 03.02.2020 16:33 - 15.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА

Номер: 7a785a86b86b486c956ef3bbfd193c82
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001231-c.b5
Назва: СКАРГА
Скарга:
Безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ" та незаконне прийняття рішення про визнання переможцем та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ТК Миколаївоблпаливо».
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 07.04.2020 16:29
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Вимога
Відхилено

Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації

Номер: c8bded59d53644a9b45169acc1d3f0e6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001231-c.a4
Назва: Встановлення дискримінаційних вимог в тендерній документації
Вимога:
Пунктом 5.1.3. Тендреної документації вимагаються подати довідку про виконання аналогічного договору в 2018 році або в 2019 році, а також копію договору по кожному контрагенту, оригіналу позитивного відгуку, документи що підтверджують отримання вугілля контрагентом. Додатком 2 Тендерної документації встановлено подати "посвідчення про якість на минулу партію вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2019 року), споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів...." Вважаємо данні вимоги дискримінаційними, оскільки, потенційний учасник є підприємством, яке здійснює свою діяльність з 2014 року, має всі технічні можливості для виконання умов поставки товару замовником, проте одна з марок вугілля, що планується замовником до закупівлі була закуплена нами в 2020 році, тому фактично документів на минулі партії даної марки вугілля відсутні. Оскільки документи, що посвідчують якість вугілля з минулої партії жодним чином не можуть вплинути на якість вугілля даної партії, та не мають жодного відношення до вугілля яке планується замовником до закупівлі. Таким чином вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють участь потенційного учасника та обмежують дійсну конкуренцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Повторно наголошуємо, що у нашій тендерній документації відсутні будь-які дискримінаційні вимоги, або вимоги які обмежують конкуренцію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Незаконні вимоги Тендерної документації

Номер: 4f6da2ceac6e45c2b8855f7f897e8bb2
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001231-c.c3
Назва: Незаконні вимоги Тендерної документації
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Пунктом 5.1.2 встановлено, що учасник повинен надати «документи, які підтверджують трудові відносними працівника з учасником (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останню сторінку про прийняття на роботу) або договір, чи контракт між працівником та роботодавцем, тощо)» Дана вимога є незаконною. Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Статтею 2 «Про захист персональних даних» встановлено, що: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних» володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб'єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з такими даними. Таким чином потенційному учаснику як володільцю інформації заборонено розголошувати особисті дані про працівників у тому числі надавати будь-які відомості з кадрових документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Як вже вище зазначалося, наша тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Відносно персональних даних працівників, нами будуть найближчим часом внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги ТД

Номер: 04cf9df3f403466bace34e1d207867fc
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001231-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги ТД
Вимога:
Додаток 2 до Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, встановлення вимог щодо надання сертифікатів якості (пункт 4 Додатку 2 Тендерної документації) є незаконним. Вимога про надання сертифікатів якості є незаконною, оскільки, Декретом Кабінету Міністрів України № 46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію та сертифікацію» встановлено правові та економічні аспекти сертифікації та стандартизації продукції в Україні. Статтею 27 Декрету встановлено, що декрет втрачає чинності з 1 січня 2018 року з втратою чинності даного Декрету скасована обов’язкова сертифікація продукції. Тобто з січня 2018 року у суб’єктів господарювання відсутній обов’язок проведення сертифікації будь-якої продукції. Наразі Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є єдиним документом, що підтверджують відповідність характеристик якості вугілля ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96, в яких зазначено детальні характеристики певної марки вугілля за кожним критерієм. Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видані спеціалізованим державним підприємством «НТЦ «Вуглеінновація», що унеможливлюють викривлення, зміну технічних характеристик для певної закупівлі. Таким чином вимога про надання сертифікатів якості є незаконною. Просимо внести зміни до тендерної документації  
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Як вже вище зазначалося, наша тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог. Ваше твердження, що «Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є єдиним документом, що підтверджують відповідність характеристик якості вугілля ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96, в яких зазначено детальні характеристики певної марки вугілля за кожним критерієм.» не відповідає дійсності, оскільки, відповідні сертифікати якості не скасовано, оформлення їх не заборонено та вони видаються за станом на цей час відповідними лабораторіями, які, до речі, атестовані Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (або ISO/IEC 17025:2005). Ваша вимога щодо «внесення змін до тендерної документації» має на меті видалити із нашої тендерної документації один із найважливіших документів, що підтверджує якість необхідного нам товару.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 879722fe97c54a929dd4c692d6ad1aeb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001231-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Дискримінаційні вимоги Тендерної документації полягають в наступному. - Додатком 2 Тендерної документації передбачено надання документів на минулі партії вугілля за 2019 рік. Додаток 2 до Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, у потенційного учасника не може бути таких документів за 2019 рік у зв’язку з відсутністю законодавчого обов’язку необхідності отримання таких документів. Крім того, документи за 2019 рік не можуть вважатися документами, що належним чином підтверджують технічні характеристики певної марки вугілля у закупівлі організованої Замовником відповідно до умов якої виконання зобов’язань і поставка планується протягом 2020 року. - Пунктом 2 Додатку 2 до ТД зобов’язано надати «посвідчення про якість минулої партії вугілля пропонованої марки (яке повинене бути видане не раніше 2019 року), споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів….» Пункт 2 Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, потенційний учасник не споживає вугілля, а його продає, таким чином потенційний учасник закупівлі, апріорі не може бути споживачем і отримувати будь-які від будь-кого документи як споживач. Прошу внести зміни до Тендерної документації і видалити дискримінаційні вимоги.  
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за звернення. Наша тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та виключно вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, що повністю відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». Також, доводимо до вашого відома, що незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Згідно з судовою практикою та практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо! Відносно терміну «споживач», то він дійсно не коректно використовується у нашій тендерній документації, зміни будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги: Задоволено