-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable
Детальний опис та кількість в технічних вимогах, які надаються як Додаток №1 до Закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження додаються як Додаток №2 та проект договору як Додаток №3.
Завершена
165 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 825.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2020 15:58 - 06.02.2020 16:30
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
b8ca2454107048a486854e34da92b20f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.c6
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо визнати Тендерну пропозицію ФОП Федотова Антона Валерійовича такою, що не відповідає умовам Тендерної документації та дискваліфікувати його.
Повний текст вимоги у прикріпленому документі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.02.2020 12:59
Дата подачі:
19.02.2020 12:59
Вирішення:
Дана закупівля проводиться для забезпечення загальновиробничої необхідності та для автоматизації робочих місць КНП «ЦПМСД» Печерського району м. Києва, тому саме Замовник приймає рішення щодо закупівлі товару, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями, а й за іншими характеристиками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.02.2020 13:34
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2020 13:30
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що в авторизаційному листі, який надав ФОП Федотов Антон Валерійович зазначено номер закупівлі, відповідно до якого можна без проблем ідентифікувати всю інформацію про замовника та про саму процедуру проведення закупівлі.
Дана закупівля проводиться для забезпечення загальновиробничої необхідності та для автоматизації робочих місць КНП «ЦПМСД» Печерського району м. Києва, тому саме Замовник приймає рішення щодо закупівлі товару, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями, а й за іншими характеристиками.
Вимога
Вирішена
Порушення учасником ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ вимог Тендерної документації.
Номер:
e98581ab568f42b68eb3d6f533b8f029
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.b7
Назва:
Порушення учасником ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ вимог Тендерної документації.
Вимога:
Шановний Замовнику!
У відповідь на проведений аукціон за ідентифікатором закупівлі UA-2020-02-03-001768-b, що відбувся 11 лютого 2020 року у системі ProZorro, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» хоче звернути Вашу увагу на порушення учасником ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ вимог Тендерної документації, а саме:
1. Згідно кваліфікаційних вимог, у Додатку 2, Ви вказали, що «Відповідно до ст.4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII, частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від І 1.09.2014 р. №829-р, а також та Указу Президента України №254/2016 від 15.06.2016 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 20 травня 2016 року "Про виконання резолюції Ради Безпеки Організації Об'єднаних Націй від 20 липня 2015 року 2231 щодо Спільного всеосяжного плану дій в частині персональних санкцій». Учасник ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ у своїй тендерній документації не надав жодного документального підтвердження зі своєї сторони щодо не застосування до нього санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України, що ставить під сумнів відповідність ФОП ФЕДОТОВ А АНТОНА ВАЛЕРІЙОВИЧА вимогам тендерної документації.
2. ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ у своїх документах, що подавалися в довільній формі, а саме довідки та гарантійні листи, а також тендерна пропозиція вказує електронну поштову адресу fedotov_anton@list.ru, що належить в даний час Mail.ru Group. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що даний інтернет-ресурс підпадає під список санкцій та заборонений для використання на території України, відповідно до Указу Президента України №133/2017 від 15 травня 2017 року.
3. Згідно кваліфікаційних вимог, у Додатку 2, Ви вказали про необхідність надати в складі тендерної документації Учаснику «Авторизаційний лист від виробника чи офіційних представництв на території України або авторизованих дистриб’юторів на території України, з зазначенням назви, номеру закупівлі, та замовника». ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ у своїй тендерній документації листа – авторизацію від компанії «І-АР-СІ», але в тій же тендерній документації ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ відсутній будь-який документ, що підтверджує те, що «І-АР-СІ» має будь-яке відношення до компанії виробника Canon, або є офіційним представником чи дистриб’ютором на території України компанії Canon. Виходячи з цього, ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ не виконав умови, вказані Вами в кваліфікаційних критеріях в повному обсязі, а отже не відповідає умовам Тендерної документації.
Враховуючи вказані порушення ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ вимог тендерної документації, а також недотримання ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ законодавства в сфері Закону України «Про санкції», ТОВ «СІ-ЕЛ» вимагає дискваліфікувати ФОП ФЕДОТОВА АНТОНА ВАЛЕРІЙОВИЧА.
Також, з огляду на безпідставну дискваліфікацію пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ», що відповідав кваліфікаційним та технічним вимогам та мав найнижчу ціну, ТОВ «СІ-ЕЛ» ставить під сумнів прозорість, відкритість та неупередженість при виборі переможця торгів з найбільшою сумою пропозиції. Також ТОВ «СІ-ЕЛ» повідомляє, що змушений буде звернутися до відповідних державних контролюючих органів (Центр протидії корупції, Міністерства охорони здоров’я, Державної аудиторської служби України, Національного Антикорупційного Бюро України та Департаменту захисту економіки Національної Поліції України ) для перевірки добросовісності та відсутності будь-яких корупційних складових Учасників при проведенні оцінки Учасників Замовником.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.02.2020 15:55
Дата подачі:
19.02.2020 15:55
Вирішення:
Дана закупівля проводиться для забезпечення загальновиробничої необхідності та для автоматизації робочих місць КНП «ЦПМСД» Печерського району м. Києва, Замовник не може ризикувати, щодо поставки або не поставки товару протягом року.
Саме Замовник приймає рішення щодо закупівлі товару, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями, а й за іншими характеристиками.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
21.02.2020 11:37
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. В кваліфікаційних вимогах до даної закупівлі, не вимагалося від учасників документального підтвердження, щодо не застосування до учасників санкцій відповідно до Закону України «Про санкції» та чинного законодавства України.
2. Вказана особиста електронна поштова адреса ФОП Федотова Антона Валерійовича не має ніякого впливу та відношення до проведення даної допорогової закупівлі та не може біти підставою для дискваліфікації ФОП Федотова Антона Валерійовича.
3. Відповідно до кваліфікаційних вимог до даної закупівлі було вказано що учасники повинні надати авторизаційний лист від виробника чи офіційних представництв на території України або авторизованих дистриб’юторів на території України, з зазначенням назви, номеру закупівлі, та замовника. ФОП Федотов Антон Валерійович надав вищезазначений лист щодо офіційного ввезення продукції Canon та в подальшому ІП «І-АР-СІ» та ФОП Федотов Антон Валерійович несуть відповідальність на надання достовірних або недостовірних даних.
Дана закупівля проводиться для забезпечення загальновиробничої необхідності та для автоматизації робочих місць КНП «ЦПМСД» Печерського району м. Києва, Замовник не може ризикувати, щодо поставки або не поставки товару протягом року.
Саме Замовник приймає рішення щодо закупівлі товару, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями, а й за іншими характеристиками.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо анулювання переможця ТОВ "СІ-ЕЛ"
Номер:
3db17a2e7ca8453b92ec4b50e4837558
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.b5
Назва:
Щодо анулювання переможця ТОВ "СІ-ЕЛ"
Вимога:
17.02.202 року Замовником, КНП "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Печерського району м. Києва, було прийнято рішення анулювання перемоги ТОВ «СІ-ЕЛ».
З приводу підстав для анулювання, згідно протоколу анулювання переможця, ТОВ «СІ-ЕЛ», від 17.02.2020 року, можемо зазначити наступне:
1. «Учасник ТОВ «СІ-ЕЛ, надав пропозицію на БФП Canon i-Sensys MF237W без USB-кабелю».
Звертаємо увагу на те, що Замовник недобросовісно поставився до вивчення тендерної пропозиції Учасника, ТОВ «СІ-ЕЛ», в зв’язку з чим припустив помилку у визначенні комплектності поставки БФП Canon i-Sensys MF237W.
В документі під номером 26 «Порівняльна таблиця технічних хар-тик Товару.pdf» вказано «Пропозиція ТОВ «СІ-ЕЛ» - Багатофункціональний пристрій CANON i-SENSYS MF237w ( з USB кабелем )». Тобто, вже в самій назві указано, що даний пристрій постачається в комплекті з USB-кабелем. Таким чином, АНУЛЮВАННЯ пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» за цією підставою Є НЕПРАВОМІРНИМ.
2. «У кваліфікаційних вимогах до закупівлі вимагалося надання ВІДОМОСТЕЙ з ЄДРПОУ, виданих не раніше десятиденної давнини, відносно дати проведення закупівлі. Учасник, ТОВ «СІ-ЕЛ», надав цю довідку, але вона була видана 23.06.2017».
Звертаємо увагу Замовника на те, що недобросовісне ставлення до вивчення тендерної документації ТОВ «СІ-ЕЛ» призвело ще до однієї помилки, яку використали для анулювання пропозиції Учасника ТОВ «СІ-ЕЛ», а саме: Згідно Міністерству юстиції України отримання ВІДОМОСТЕЙ з ЄДРПОУ здійснюється у вигляді ВИПИСКИ, ВИТЯГУ або ДОВІДКИ (Посилання: https://kap.minjust.gov.ua/services?product_id=6&is_registry=1&keywords=&usertype=all).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СІ-ЕЛ» було надано документ під номером 02 «Витяг ( відомості з ЄДРПОУ ) від 10.02.2020 р.pdf».
Згідно даним Міністерства юстиції України цей документ, наданий ТОВ «СІ-ЕЛ» у складі своєї тендерної пропозиції, є відомостями з ЄДРПОУ.
Таким чином, ТОВ «СІ-ЕЛ», надало документ, який є відомостями з ЄДРПОУ від 10.02.2020 року, що повністю відповідало вимогам тендерної документації і анулювання переможця ТОВ «СІ-ЕЛ» за цією підставою є неправомірним.
3. Стан припинення, в якому знаходиться ТОВ «СІ-ЕЛ», використаний Замовником для анулювання його як переможця, не є правомірним і свідчить про юридичну некомпетентність Замовника, а саме:
Відповідно до частини першої статті 104 Цивільного Кодексу України юридична особа припиняється в результаті реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації. У разі реорганізації юридичних осіб майно, права та обов’язки переходять до правонаступників.
Відповідно до статті 108 Цивільного Кодексу України перетворенням юридичної особи є зміна її організаційно-правової форми. У разі перетворення до нової юридичної особи переходять усе майно, усі права та обов’язки попередньої юридичної особи.
Таким чином, статус "в стані припинення" в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з’являється у підприємства у всіх випадках, визначених наведеною вище нормою Цивільного Кодексу.
Перетворення юридичної особи здійснюються за рішенням його Сучасників або органу юридичної особи, уповноваженого на це установчими документами, а у випадках, передбачених законом, за рішенням відповідних органів державної влади.
Оскільки, в результаті перетворення юридична особа припиняється, кредитор може вимагати від юридичної особи, що припиняється, виконання зобов’язань якої не забезпечено, припинення або дострокового виконання зобов’язання, або забезпечення виконання зобов’язання, крім випадків, передбачених законом. Відповідно до пункту 6 Постанови КМУ "Положення про Єдиний державний реєстр підприємств і організацій України" від 22.01.1996 No 118, у разі перетворення юридичної особи за правонаступником зберігається її ідентифікаційний код.
Тобто, сама процедура носить формальний характер і фактично полягає у зміні установчих документів і поточна діяльність жодних змін не зазнає.
Згідно інформації Міністерства юстиції України (посилання: http://ddr.minjust.gov.ua/uk/49715d27cb58998957d3b9f723e81822/derzhavna_reestraciya_prypynennya_yurydychnoyi_osoby_shlyahom_reorganizaciyi/) Державна реєстрація припинення юридичної особи шляхом РЕОРГАНІЗАЦІЇ проводиться державним реєстратором за місцезнаходженням юридичної особи (стаття 5 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців").
З 01 жовтня 2019 року щодо Товариства з обмеженою відповідальністю «СІ-ЕЛ» прийнято рішення про припинення шляхом перетворення в Приватне підприємство «СІ-ЕЛ» (рішення єдиного учасника від 01.10.2019) (надане в складі тендерної пропозиції Учасника). Тобто, підприємство не ліквідується, а реорганізується зі збереженням коду ЄДРПОУ і збереженням своїх зобов’язань, правонаступником яких є новостворене підприємство на заміну старому.
Прецедентом в цьому питанні на користь Учасника, ТОВ «СІ-ЕЛ», може служити рішення Антимонопольного комітету України No16847-р/пк-пзвід 18.11.2019.
Керуючись вищенаведеним вимагаємо: скасувати рішення Замовника про анулювання переможця, ТОВ «СІ-ЕЛ».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 18.02.2020 13:12
Дата подачі:
18.02.2020 13:12
Вирішення:
Шановний учаснику!
В наданих цінових пропозиціях та навіть в погодженому проекті договору учасником ТОВ "СІ-ЕЛ" не вказано Canon i-SENSYS MF237w with Wi-Fi (1418C122/1418C030) + USB cable, що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
19.02.2020 14:13
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику!
В наданих цінових пропозиціях та навіть в погодженому проекті договору учасником ТОВ "СІ-ЕЛ" не вказано Canon i-SENSYS MF237w with Wi-Fi (1418C122/1418C030) + USB cable, що в свою чергу не відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
В кваліфікаційних вимогах до закупівлі Замовником було чітко зазначено, що поставка дрібними частинами (партіями) з виконанням поставки товару протягом року за письмовою заявкою замовника із зазначенням ціни яка виграла на торгах. Гарантійний лист від Постачальника, щодо гарантії поставки товару протягом року з збереженням остаточної ціни товару, яка була надана під час закупівлі.
Дана закупівля проводиться для забезпечення загальновиробничої необхідності та для автоматизації робочих місць КНП «ЦПМСД» Печерського району м. Києва, Замовник не може ризикувати, щодо поставки або не поставки товару протягом року.
Саме Замовник приймає рішення щодо закупівлі товару, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями, а й за іншими характеристиками.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
557dd23c39eb4a15b6fa9f4a9396c689
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно даних з відкритих джерел ТОВ "СІ-ЕЛ" з кодом ЄДРПОУ/ІНН: 30404738 з 3.10.2019 року проходить процедуру припинення. Тобто всі зобов’язання, які гарантує ТОВ "СІ-ЕЛ" перед замовником у своїй тендерній пропозиції, ставляться під сумнів. А це, у свою чергу, несе додаткові ризики для Замовника. Виходячи з цього, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "СІ-ЕЛ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2020 10:21
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.02.2020 14:13
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
4c7cfa4a1be844788cfd52d64e731b50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "СІ-ЕЛ" за невиконання тендерних умов закупівлі. По-перше: тендерною документацією вимагалося надання відомостей з ЄДРПОУ, виданої не раніше десятиденної давнини відносно дати проведення закупівлі. Учасник ТОВ "СІ-ЕЛ" надав цю довідку, але вона була видана 23.06.2017 року, а це є невиконання вимог закупівлі. По-друге: у технічних вимогах до закупівлі вимагалось багатофункціональний пристрій Canon i-sensys mf237w + usb кабель. Учасник ТОВ "СІ-ЕЛ" надав пропозицію багатофункціональний пристрій Canon i-sensys mf237w але без usb кабелю, що у свою чергу, є також невиконання технічних вимог. Виходячи з цього, вимагаємо дискваліфікувати ТОВ "СІ-ЕЛ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2020 17:30
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.02.2020 14:13
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників закупівлі
Номер:
69cf266451684cc485a87b347006b144
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.c2
Назва:
Дискримінація учасників закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2020 14:08
Вирішення:
Представники/дистрибютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає покупця від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2020 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
06.02.2020 16:20
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля є допороговою. Допорогові закупівлі — це закупівлі, вартість яких є нижчою, ніж визначено в статті 2 Закону № 922. Для звичайних замовників встановлено: якщо вартість товарів становить понад 200 тис. грн, робіт — 1,5 млн грн, то вони мають здійснювати свої закупівлі з використанням електронної системи. Усі закупівлі, у яких вартість нижче таких сум, вважають допорогами. Відповідно до Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також 20 березня 2019 року ухвалений Наказ № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію.частини 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пунктом 6.4 передбачено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. На підставі цього Замовник самостійно приймає рішення і в Технічному описі предмету закупівлі зазначає , який саме товар закуповується в даній закупівлі.
Для захисту Замовника від закупівлі сірого товару завезеного не офіційно на територію України (контрабанда), додано вимогу щодо надання оригіналу авторизаційного листа від виробника товару (або офіційного представництва/дистрибютора в Україні) по підтвердженню повноважень постачальника згідно поданої пропозиції із зазначенням номеру оголошення про закупівлю запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, а також підтвердженням гарантійних зобовязань.
Представники/дистрибютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає покупця від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.
Вимога
Залишено без розгляду
1
Номер:
a96a42a7e8a843fea420e33f35401297
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001768-b.a1
Назва:
1
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься в Документації закупівлі по процедурі електронні допорогові торгів, а саме: надання авторизаційного листа.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (Багатофункціональний пристрій (принтер) + USB cable)) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2020 21:50
Вирішення:
Представники/дистрибютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає покупця від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.02.2020 16:23
Дата виконання рішення Замовником:
06.02.2020 16:20
Підтвердження вирішення:
Шановний учаснику! Дана закупівля є допороговою. Допорогові закупівлі — це закупівлі, вартість яких є нижчою, ніж визначено в статті 2 Закону № 922. Для звичайних замовників встановлено: якщо вартість товарів становить понад 200 тис. грн, робіт — 1,5 млн грн, то вони мають здійснювати свої закупівлі з використанням електронної системи. Усі закупівлі, у яких вартість нижче таких сум, вважають допорогами. Відповідно до Наказу № 10 “Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”. Також 20 березня 2019 року ухвалений Наказ № 11, який вносить зміни у нову Інструкцію.частини 6 «Оголошення Закупівлі, період уточнень та подання пропозицій» пунктом 6.4 передбачено, що «Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. На підставі цього Замовник самостійно приймає рішення і в Технічному описі предмету закупівлі зазначає , який саме товар закуповується в даній закупівлі.
Для захисту Замовника від закупівлі сірого товару завезеного не офіційно на територію України (контрабанда), додано вимогу щодо надання оригіналу авторизаційного листа від виробника товару (або офіційного представництва/дистрибютора в Україні) по підтвердженню повноважень постачальника згідно поданої пропозиції із зазначенням номеру оголошення про закупівлю запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника, а також підтвердженням гарантійних зобовязань.
Представники/дистрибютори повинні завозити увесь товар офіційно із дотриманням усіх норм встановлених законодавством, щоб будь хто мав змогу придбати цей товар саме у офіційних представників виробника, що в подальшому захищає покупця від закупівлі неякісного та контрафактного товару та небажаних ускладнень в подальшому.