• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії)

Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії)

Торги не відбулися

1 052 030.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 260.15 UAH
Період оскарження: 03.02.2020 15:53 - 15.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 47e1bf17dc934dec8352b811c0b4a43c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001094-c.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
вих. № 124-ю Від 28.02.2020 До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) Адреса: 53070, Дніпропетровська область, Криворізький район, с. Широке, вул. Зоотехнічна, 2 електронна пошта: 41505858@ukr.net телефон 067-558-86-77 Замовник: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради (код ЄДРПОУ 02142307) Адреса: 50079 Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Матросова 77 , електронна пошта: tendertern@ukr.net телефон: тел: 0980719795 Інформація про закупівлю ID: 7bf6655ec5554a0e9a30714194e27cf0 Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-02-03-001094-c Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 25.02.2020 року Плата за подання скарги – 5000,00 грн. Без ПДВ СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-02-03-001094-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУД ПОСТАЧ» (код ЄДРПОУ 41505858) (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (ТД) подало тендерну пропозицію Предметом закупівлі було, - Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії) Класифікація за ДК 021:2015: 03140000-4 - Продукція тваринництва та супутня продукція, що зазначено у оголошенні та ТД. До участі у закупівлі (UA-2020-02-03-001094-c) було подано пропозиції від наступних учасників: 1. ПП "Регіон-А Код в ЄДРПОУ / ІПН 30643369 2. ТОВ ФУД ПОСТАЧ Код в ЄДРПОУ / ІПН 41505858 3. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 За результатами аукціону мінімальну цінову пропозицію надав Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 Замовником було прийнято рішення про визнання переможцем проведеної закупівлі ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 (надалі Учасник) згідно з (ПРОТОКОЛОМ засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати розгляду відкритих торгів за предметом закупівлі Продукція тваринництва та супутня продукція 25.02.2020 №41 ) та відповідно було опубліковано повідомлення про намір укласти договір. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Після огляду завантажених документів ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, тому наше підприємство змушене звертатись із даною скаргою. Додатково повідомляємо, що нами було опубліковано скаргу на ім’я Замовника https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-03-001094-c, однак Замовник не відреагував на невідповідність Учасника вимогам ТД, тому ми змушені звертатись до компетентного органу оскарження. Порушення з боку Замовника при акцептуванні ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 заключаються в слідуючому: 1) керуючись п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ Учасник має надати - …….. «Крім того для підтвердження відповідності задіяного автотранспортного засобу надати в складі тендерної пропозиції: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів); договір про санітарну обробку (або дезінфекцію) у 2019 році на кожен транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен вказаний транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі; документальне підтвердження відповідності транспортних засобів вимогам ст. 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 за № 447 «Про затвердження форми акта, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин» у вигляді акту, що складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби на всі потужності - транспортний засіб, зазначені в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника, із обов'язковим зазначенням в Акті реєстраційного номеру потужності (з відміткою про відсутність порушень (відсутністю відомостей про виявлені порушення у відповідному розділі Акту))…..» Учасник надає в своїй пропозиції акт №5303/28-19 від 06.12.2019р. до цього акту видається лист Держспоживслужби про відповідність транспорту (невід'ємна частина акту) . Однак, наданий ПП «АЛВІС КР» лист Держспоживслужби про відповідність транспорту містить розбіжності з наданими актами (Лист Держспоживслужби про відповідність транспорту Вн -2604/-19 від 11.12.2019р посилання на акт від 06.12.2019р. №5300/28-19, а акті зазначено №5303/28-19 від 06.12.2019р. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Відповідно до п. 2 Оцінки Тендерної пропозиції Замовник зазначає, що: «У випадку надання у складі тендерної пропозиції відповідних документів з відомостями, що містяться в єдиних державних реєстрах та/або видаються банківськими установами, то такі документи повинні бути видані учаснику (отримані учасником) у строк не раніше дати оголошення закупівлі (вимога не стосується рішень/ повідомлень про державну реєстрацію потужностей; статуту; експлуатаційного дозволу, документів згідно п. 5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» та Додатку 6 тендерної документації та, що надаються учасником в складі тендерної пропозиції)..» Керуючись п.4 додатку 1 ТД 4 необхідно надати Скановане свідоцтво чи витяг платника податку на додану вартість (якщо є платником ПДВ), або свідоцтво про право сплати єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або витяг з Реєстру платників податку. В разі, якщо учасник не є платником податків або перебуває на загальній системі оподаткування йому необхідно надати таку інформацію в складі пропозиції; Як зазначається вище, відповідно до вимог Тендерної документації, у випадку надання у складі тендерної пропозиції відомостей, що містяться в єдиних державних реєстрах, то таки документи мають бути видані не 03.02.2020 року. Однак, Учасник надає даний документ від 01.01.2020 року А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 3) Керуючись п.5 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасник має надати На підтвердження наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасником у складі тендерної пропозиції надається інформація у формі таблиці 1 про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись обіг предмету закупівлі (згідно із п. 4.3. Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та Класифікатором професій ДК 003:2010), обов’язково надається інформація про наявність водія автотранспортного засобу, експедитора транспортного, вантажника. Інформація про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Форма таблиці 1 П.І.Б. Посада Умови праці (основне місце роботи/ сумісництво/ суміщення) Досвід роботи на займаній посаді (років) Рівень освіти рнокпп *У випадку залучення Перевізника для поставки товару, що є предметом закупівлі, Учасник може зазначити інформацію про працівників Перевізника. Працівники, які вказані в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 1 мають бути працевлаштовані в Учасника або Перевізника. На підтвердження поданої інформації в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою таблиці 1 надати в складі тендерної пропозиції: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Учасника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: звіт за формою №1-ДФ за останній звітний період Перевізника); наказ про прийняття на роботу працівника (у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів: накази про прийняття на роботу працівника Перевізника). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою учасника (окрім випадків, якщо суб’єкт господарювання здійснює діяльність без печатки). Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та потягне за собою відхилення такої пропозиції. Невід’ємною частиною тендерної пропозиції Учасника є медичні книжки ((з відміткою медичного закладу про проходження медогляду) на працівників, які вказані в довідці з інформацією про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою 1 та медична довідка водія щодо придатності до керування транспортним засобом, який буде залучений до поставки товару згідно чинного законодавства України. В свою чергу Учасник надає в пропозиції довідку про працівників та накази про призначення на працівників де вказано, що працівники працевлаштовані на основне місце роботи в даного Учасника Однак, медичні книжки на працівників Вишневського С.Я. в якій вказано що він працює водієм-експедитором та Корсун Ю.М. експедитор транспортний у ФОП Ангелейко А.В. (а не в Учасника). Додатково підкреслимо, що автомобіль Учасник орендує У ФОП Ангелейко А.В. згідно договору оренди транспортного засобу №2 від 01.11.2019року (договір наданий в пропозиції Учасника) та в даному договорі прописано, що надається в користування лише автомобіль (тобто послуги перевезення ФОП Ангелейко А.В. не надає а тому і не надає свій персонал). Крім того, в довідці про працівників та наказі про призначення на посаду вказано, що Вишневський С.Я - водій, а в медичній книжці – водій-експедитор. А в ТД прописано Додаток № 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , що • «Водій автотранспорту транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі (експедитор транспортний) і виконують вантажно-розвантажувальні роботи (вантажник), повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями). Враховуючи норми Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним Наказом Міністерства охорони здоров'я та Міністерства освіти і науки, від 17.04.2006, № 298/227 та умови, графік поставки сумісництво та суміщення професій не допускається.» Виходячи з усього вищевикладеного, пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД, 4) Окрім того, ПП «Алвіс КР» у складі пропозиції надано договір оренди транспортного засобу №02 від 01.11.2019р без чіткого визначення строку дії договору, а саме в п.10.1 зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором без посилання що саме рахується повним виконанням. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5) Керуючись п.5 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасник має надати «На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук(-и)* щодо постачання товару, що є предметом закупівлі (згідно коду ДК 021:2015 даної закупівлі), а також копію договору на постачання товару за вищевказаним позитивним відгуком.» ПП «Алвіс КР» надано аналогічний договір №5 від 08.01.2020року без посилання в договорі на код ДК 021:2015 даної закупівлі. А отже, дана пропозиція не відповідає вимогам ТД та не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 6) Керуючись вимогами ТД, а саме п.5 розділу ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Учасник має надати «На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару за предметом закупівлі, Учасник в складі своєї пропозиції надає підтвердження наявності обладнання у вигляді довідки, складеної Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для поставки товару за предметом закупівлі із зазначенням інформації про найменування кожної із вказаних одиниць обладнання (із зазначенням марки, моделі,) та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання. .Крім того у довідці обов’язково вказати фактичне місце розташування обладнання та матеріально-технічної бази (складського приміщення), які будуть задіяні для поставки товару, що є предметом закупівлі. Для поставки товару, що є предметом закупівлі вимагається обов’язкова наявність холодильної камери в складському приміщення (на підтвердження надати в складі тендерної пропозиції надати технічний паспорт на складське приміщення)». Учасник надає в складі пропозиції технічний паспорт як бачимо в даному технічному паспорті холодильної камери не зазначена. А отже, пропозиція Учасника не відповідає вимогам ТД. З урахуванням вище викладеного слід зробити висновок, що пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям Замовника відповідно до вимог Тендерної документація та його пропозиція підлягає дискваліфікації. 7) Відповідно до Додатку 6 Тендерної документації: «Учасник має надати у складі пропозиції сертифікати відповідності на товар, що пропонується до постачання або офіційний лист від уповноваженого органу (органу сертифікації) про те, що товар, пропонований до постачання не підлягає обов’язковій сертифікації на території України та декларацію постачальника (або виробника) про відповідність (згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006).» В складі своєї пропозиції учасником надано декларації виробника – № 23 від 15.02.2020 року де вказано виробника ТОВ «Маріупольська птахофабрика». Дана декларація виробника не відповідає вимогам Замовника в цій частині. Учасник в складі своєї пропозиції ще надає декларацію постачальника вих. 216 від 17.02.2020. Не зрозуміло на основі чого виданий даний документ. Учасник не надав та не має підтвердження статусу постачальника Учасника саме продукції даного виробника (договір дилерський між Учасником та виробником чи договір поставки тощо). тож пропозиція Учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 8) ТД а саме п.5 5 розділу ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ передбачено, що Учасник має надати «Крім того для підтвердження відповідності задіяного автотранспортного засобу надати в складі тендерної пропозиції: свідоцтво(а) про реєстрацію транспортного(их) засобу(ів) та документи, що підтверджують право використання цих(цього) транспортного(их) засобу(ів); договір про санітарну обробку (або дезінфекцію) у 2019 році на кожен транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази; акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен вказаний транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі» Але, у складі пропозиції учасником ПП «Алвіс КР» надано неналежно оформлений договір на дезінфекцію транспортних засобів №19 від 02.12.2019 року, що не відповідає вимогам Цивільного та Господарського кодексу України, а саме відсутній підпис та печатка Виконавця (станом на дату подання 18.02.2020року пропозиції Учасника зазначено, що договір знаходиться на оформлені в м. Дніпро). Тобто, даний договір не укладений станом на дату подання пропозиції. Крім того, даний договір укладається не з самим Учасником а з ФОП Ангелейко А.В. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». 9) Згідно вимог тендерної документації п.1 ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) вихідний номер та дату виготовлення документу». В наданій Учасником тендерній пропозиції дана вимога не дотримана, а саме відсутній вихідний номер. 10) Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист про взяття зобов’язань про проведення та оплату досліджень товару датований 10.12.2019р, гарантійний лист про надання цінових довідок №009 від 09.12.2019р, та більшість документів створених Учасником датовані саме груднем 2019р., не дивлячись на те, що закупівля оголошена 03.02.2020 року. Хоча умовами ТД передбачено, що всі документи мають бути видані не раніше дати оголошення закупівлі. А отже, дана пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям закупівлі та підлягає відхиленню згідно із ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі всього вище викладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 адже його пропозиція не відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного прийняття пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 і, як наслідок, незаконно акцептовано, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Розглянути тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 4. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради скасувати «ПРОТОКОЛ засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати розгляду відкритих торгів за предметом закупівлі Продукція тваринництва та супутня продукція 25.02.2020 №41 ) 5. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛВІС КР" Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 6. Зобов’язати Відділ освіти виконкому Тернівської районної в місті ради перейти до кваліфікації наступних учасників Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. З повагою Директор ТОВ «ФУД ПОСТАЧ» __________ Сенін М
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.03.2020 20:02
Дата виконання рішення Замовником: 25.03.2020 14:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення виконано ПП "Алвіс КР" відхилено
Автор: ТОВ ФУД ПОСТАЧ, Ільїн Владислав Олександрович +380675588677 41505858@ukr.net
Вимога
Є відповідь

скарга на рішення замовника

Номер: f1b3c386d3704927b441983d19e8e7c3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-001094-c.c1
Назва: скарга на рішення замовника
Вимога:
25 лютого 2020 року на електронному майданчику закупівель було розміщено протокол засідання тендерного комітету відділу освіти виконкому Тернівської районної у місті ради про результати проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі)». Відповідно до протоколу №41 від 25.02.020 року було прийнято рішення акцептувати пропозицію ПП «Алвіс КР» як таку, що відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника на закупівлю UA-2020-02-03-001094-c «Продукція тваринництва та супутня продукція (яйця курячі І категорії)» Після огляду завантажених документів ПП «Алвіс КР» Код в ЄДРПОУ / ІПН 43305128 нашим підприємством було виявлено грубі порушення допущенні вище зазначеним Учасником, які було проігноровано Замовником та не взято до уваги при акцептуванні даного Учасника, а саме згідно вимог тендерної документації для підтвердження відповідності задіяного автотранспортного засобу учасник в складі тендерної пропозиції мав надати акт виконаних робіт (або акт надання послуг) про проведення санітарної обробки (або дезінфекції) на кожен вказаний транспортний засіб, що зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, за попередній місяць до дати оголошення закупівлі, однак в наданому акті перелік автомобілей відсутній. По-друге, у складі пропозиції учасником ПП «Алвіс КР» надано неналежно оформлений договір на дезінфекцію транспортних засобів №19 від 02.12.2019 року, що не відповідає вимогам Цивільного та Господарського кодексу України, а саме відсутній підпис та печатка Виконавця (станом на дату подання 18.02.2020року пропозиції Учасника зазначено, що договір знаходиться на оформлені в м. Дніпро). По-третє, на підтвердження відповідності задіяного автотранспортного засобу учасник в складі тендерної пропозиції надав лист виданий відповідним управлінням Держпродспоживслужби про відповідність автотранспортних засобів виданий до акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (із посиланням в листі на дату і номер акту) наданий ПП «АЛВІС КР» лист Держспоживслужби про відповідність транспорту містить розбіжності з наданим актом (Лист Держспоживслужби про відповідність транспорту Вн -2604/-19 від 11.12.2019р посилання на акт від 06.12.2019р. №5300/28-19, а акті зазначено №5303/28-19 від 06.12.2019р.). По-четверте, згідно вимог тендерної документації усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених копій або документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами) вихідний номер та дату виготовлення документу. В наданій Учасником тендерній пропозиції дана вимога не дотримана, а саме відсутній вихідний номер. По-п’яте, Учасником у складі пропозиції надано гарантійний лист про взяття зобов’язань про проведення та оплату досліджень товару датований 10.12.2019р, гарантійний лист про надання цінових довідок №009 від 09.12.2019р, та більшість документів створених Учасником датовані саме груднем 2019р., не дивлячись на те, що закупівля оголошена 03.02.2020 року. Також ПП «Алвіс КР» у складі пропозиції надано договір оренди транспортного засобу №02 від 01.11.2019р без чіткого визначення строку дії договору, а саме в п.10.1 зазначено, що договір набуває чинності з моменту його підписання та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором без посилання що саме рахується повним виконанням. На підтвердження виконання аналогічного договору Учасник у складі тендерної пропозиції надає позитивний відгук(-и)* щодо постачання товару, що є предметом закупівлі (згідно коду ДК 021:2015 даної закупівлі), а також копію договору на постачання товару за вищевказаним позитивним відгуком. ПП «Алвіс КР» надано аналогічний договір №5 від 08.01.2020року без посилання в договорі на код ДК 021:2015 даної закупівлі. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. З урахуванням вище викладеного, вимагаємо скасувати Протокол №41 від 25.02.2020 року щодо акцептування пропозиції ПП «Алвіс КР» та прийняти нове рішення, яким, у разі достатньої кваліфікації, акцептувати нашу пропозицію та підписати з нами Договір на закупівлю або ж надати обґрунтовані пояснення щодо дискваліфікації Учасника. В інакшому випадку ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до відповідного контролюючого органу.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: стосовно зауважень щодо визначення переможцем ПП "Алвіс КР"
Статус вимоги: Відхилено