-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вершкове масло
Завершена
753 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 800.00 UAH
Період оскарження:
03.02.2020 12:22 - 15.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
недійсна цінова пропозиція
Номер:
5642064405754c75ba65173f8ad29560
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-02-03-001275-a.a1
Назва:
недійсна цінова пропозиція
Вимога:
1. При проведенні тендерної процедури ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович" став переможцем з сумою 619 100 грн.,за 5380 кг. Масла вершкового, з чого ми отримуємо вартість 1 кг. Масла вершкового - 115,074349 грн. що не відповідає вимогам тендерної документації згідно Розділ V, пункт 2 Інша інформація : "Ціною за одиницю має бути число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) не БІЛЬШЕ 2 (два)"
2. Після прийняття пропозіції ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович", учасник надав оновлену цінову пропозицію з сумою 619 100 грн., за 5380 кг, по ціні 115,07 грн. за 1 кг. Масла вершкового, що єе ГРУБИМ порущенням (5380 х 115,07= 619076,6 грн.), що не відповідає суммі яку поставив переможець ФОП "Матвійчук Сергій Миколайович"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.02.2020 15:55
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну.
Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відтак, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у відповідності до вимог тендерної документації, ФОП Матвійчуком С.М. в тендерній пропозиції ціни вказано за кожну одиницю виміру, число, що є вираженням грошового значення (в гривнях з копійками) з кількістю знаків після коми (крапки) - не більше 2 (два) знаки, що пропонувалось учасником із урахуванням кількості, що вимагалася замовником, та остаточно виведена підсумкова ціна тендерної пропозиції.
Крім того, ФОП Матвійчук С.М. подав Тендерну пропозицію (за формою, визначеною в Додатку 5 до тендерної документації), приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, (завантажив в електронну систему закупівель) замовнику у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір. З загальною сумою за результатами аукціону.
При цьому відповідно до частини 3 ст.32 Закону У разі відмови переможця торгів від писання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст.17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає серед учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув. Тому, враховуючи вище викладене єдиною підставою дискваліфікації Переможця є підстава передбачена ч.3 ст. 32 ЗУ «Про пубічні закупівлі»
Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону.
Водночас учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Ураховуючи зазначене, оскільки відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статус вимоги:
Відхилено