• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сирні продукти

Завершена

993 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 935.00 UAH
Період оскарження: 03.02.2020 09:41 - 14.02.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: e0d69b07d8b548ebb74671c1e78fc864
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-000097-c.b2
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі. Згідно з пунктом 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації «2.1 Учасник повинен надати скановану з оригіналу довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічних договорів (не менше двох) з бюджетними закладами (установами) за 2018-2019рр. із зазначенням назви Замовників, адреси Замовників, дати укладання договорів, номерів договорів, предмету договорів, остаточних сум виконаних договорів (остаточні суми договорів повинні бути не менш двохсот тисяч гривень по кожному договору). Необхідність досвіду щодо аналогічного предмету закупівлі та на суму не менш вищезазначеної, що згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» є мінімальною пороговою для застосування норм закону, обґрунтована критично важливим предметом закупівлі та важливістю безперебійного постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності обслуговуємих замовником громадян.. Замовник також самостійно перевіряє інформацію в системі PROZORRO, зазначену Учасником в довідці». Вами встановлено кваліфікаційну вимогу не лише щодо наявності в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, а ще й визначено певні додаткові критерії: - досвід виконання двох аналогічних договорів; - контрагентом за кожним з цих договорів мають бути лише бюджетні установи; - часові рамки кожного договору – 2018-2019 роки; - сума кожного договору – не менше двохсот тисяч гривень. Вважаємо, що вищезазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та такою, що порушує принцип недискримінації учасників, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Встановивши вимогу до Учасників про наявність в них досвіду виконання аналогічних договорів з вищевикладеними критеріями Ви свідомо обмежуєте коло потенційних Учасників. Так, постачальники предмету закупівлі, які мають всі необхідні дозвільні документи, достатню матеріальну базу та досвід виконання аналогічних договорів, проте такі договори не відповідають одночасно всім критеріям, встановленим Замовником, не зможуть прийняти участь в процедурі закупівлі. Повідомляємо, що ми, як потенційний Учасник процедури закупівлі та добросовісний постачальник, маємо досвід виконання аналогічних договорів з бюджетними установами протягом 2018-2019 років. Проте остаточна сума кожного з таких договорів є меншою ніж двісті тисяч гривень. Наш тривалий та успішний досвід поставки предмету закупівлі дозволяє з впевненістю гарантувати поставки предмету закупівлі відповідної якості у визначені договором строки. Однак, за наявності сукупності критеріїв до аналогічних договорів ми не має змоги прийняти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що вимоги, визначені пунктом 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, стосовно встановлених критеріїв до досвіду виконання аналогічних договорів є дискримінаційними, оскільки безпідставно та штучно обмежують коло потенційних учасників. Абзацом 2 підпункту 2.1 пункту 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено наступне: «Необхідність досвіду щодо аналогічного предмету закупівлі та на суму не менш вищезазначеної, що згідно статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» є мінімальною пороговою для застосування норм закону, обґрунтована критично важливим предметом закупівлі та важливістю безперебійного постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності обслуговуємих замовником громадян». Вважаємо викладену аргументацію безпідставною, оскільки сума аналогічних договорів і навіть строки виконання, та контрагент бюджетна установа жодним чином не гарантують безперебійне постачання предмету закупівлі для забезпечення життєдіяльності громадян у майбутньому. Окрім того, встановлені критерії до наявності аналогічних договорів в ніякому разі не підтверджують добросовісність постачальника та безперебійну поставку товару. Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Згідно частини 3 статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Аналіз вищевикладеного свідчить, що Ваші дії в частині встановлення в тендерній документації наведених вище вимог до аналогічних договорів порушує норму частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пункту 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пункту 2 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації та видалити вимоги щодо «кількості аналогічних договорів; контрагенту бюджетної установи; часових рамок договору – 2018-2019 роки; суми кожного договору – не менше двохсот тисяч гривень». ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.02.2020 № 2130-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000033-c), від 04.02.2020 № 2125 -р/пк-пз № (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000006-b), від 04.02.2020 № 2127 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000012-b), від 04.02.2020 № 2129-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000024-c), від 04.02.2020 № 2126 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000010-b), від 04.02.2020 № 2128 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000015-а) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В тендерну документацію по закупівлі "Сирні продукти" будуть внесені зміни та оприлюднені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про внесення змін до тендерної документації

Номер: d51d8ce768ce4234967ba191d17c042f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-03-000097-c.b1
Назва: Вимога про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами було виявлено дискримінаційні вимоги, які порушують принцип публічних закупівель, передбачений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Повідомляємо, що зазначені вимоги тендерної документації обмежують нашу участь у процедурі закупівлі. Згідно пункту 3.1 частини 5 роділу ІІІ тендерної документації тендерної документації учасники повинні надати «Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючи процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства». Окрім того, згідно пункту 3.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації учасники повинні надати «Сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою НААУ установою на відповідність вимогам стандарту ISO 22000:2018 або стандарту ISO 22000 попередніх версій (результат останньої перевірки сертифікованої системи не повинен перевищувати один рік). Повідомляємо, що наше підприємство має сертифікат на відповідність вимогам стандарту ISO 22000 «Системи управління безпечністю харчових продуктів», проте, зазначений сертифікат виданий не акредитованою НААУ установою. Окрім того, ми маємо документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів, проте така перевірка була здійснена не акредитованою НААУ установою. Враховуючи зазначене, нами не можуть бути виконані вимоги тендерної документації, передбачені пунктами 3.1 та 3.3 частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, у зв’язку із чим ми не зможемо подати свою тендерну пропозицію. Керуючись частиною п'ятою статті 25 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів. Повідомляємо, що чинним законодавством України не встановлено вимог щодо акредитації установ для видачі сертифікатів за стандартом ISO 22000:2018 або попередніх версій. Окрім того, згідно статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» діяльність з акредитації базується на принципі добровільності акредитації. Відповідно до частини другої статті 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Додатково наголошуємо, що наявність/відсутність акредитації в установи, яка видала сертифікат ISO 22000:2018 або попередніх версій та здійснила перевірку сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів жодним чином не впливає на якість продуктів харчування, строки їх поставки, а також виконання всіх зобов’язань. Враховуючи вищезазначене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, а саме до пунктів 3.1 та 3.3 частини 5 роділу ІІІ тендерної документації та видалити вимоги щодо «акредитованої НААУ установи». ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО У РАЗУ НЕВНЕСЕННЯ ЗМІН МИ БУДЕМО ЗМУШЕНІ ПОДАТИ СКАРГУ ДО ОРГАНІВ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ В ПОРЯДКУ СТАТТІ 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ». Звертаємо Вашу увагу, що у разі подання нами скарги вона буде задоволена, оскільки рішенням Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.10.2019 № 14371 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-09-000479-b), від 04.02.2020 № 2130-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000033-c), від 04.02.2020 № 2125 -р/пк-пз № (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000006-b), від 04.02.2020 № 2127 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-04-000012-b), від 04.02.2020 № 2129-р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000024-c), від 04.02.2020 № 2126 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000010-b), від 04.02.2020 № 2128 -р/пк-пз (ідентифікатор закупівлі № UA-2020-01-04-000015-а) було визнано дискримінаційною вимогу про надання сертифікатів, виданих лише акредитованою НААУ установою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерний комітет прийняв рішення стосовно даної вимоги (щодо внесення змін до тендерної документації) - тендерну документацію в частині даних вимог залишити без змін, так як враховуючи рішення Антимонопоольного комітету України дані вимоги не є дискримінаційними.
Статус вимоги: Не задоволено