-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Послуги з проведення оцінки ринкової вартості майна АТ «Укрзалізниця» (брухт металевий)
Завершена
643 865.87
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 219.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 219.33 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 21:09 - 22.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо Call-центру
Номер:
60da06ffbf314f3486f64cd5f30c70b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-002220-c.c2
Назва:
Щодо Call-центру
Вимога:
Серед кваліфікаційних критеріїв до учасника, в якості підтвердження наявності обладнання та матеріально-техничної бази визначенно наявність свого або за договором call-центру.
Вважаємо цю вимогу відкритим проявом недобросовісної конкуренції та надання пезпідставних переваг окремим учасникам з огляду на наступне. Діяльність суб'єкта оціночної діяльності регулюється ЗУ "про оцінку та оціночнц діяльність", саме цим законом встановлено кваліфікаційні вимоги щодо СОД та оцінувача. Діяльність СОД не пов'язана з великою кількостю вхідних дзвінків, не має необхідності проводити обробку вхідних дзвонків, їх переадресування на велику кількість різноманітних співробітників. ЯК правило представник замовника взаімодіє безпосередньо з керівником СОД або оцінювачем, якому доручено проводити відповідну оцінку. З огляду на це, наявність представника Колл-центру не тільки не допомогає виконання послуги, напроти, сворює перешкоди, бо не є спеціалистом в оцінці майна.
В зв'язку з визначеним, вимагаємо скасувати цю вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2020 12:39
Вирішення:
Формування кваліфікаційних критеріїв стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази щодо наявності Call-центру в учасника торгів обумовлено на сам перед розгалуженістю місць розташування структурних підрозділів регіональних філій та філій АТ «Укрзалізниця» і необхідністю оперативного вирішення будь яких питань, які можуть виникати при здійсненні оцінки брухту.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації.
Номер:
5bec70890bbe408d95cdcfb51e178c9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-002220-c.a1
Назва:
ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації.
Вимога:
Згідно Наказу ДП «УКРАЇНСЬКИЙ науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51 «Про внесення змін до наказу № 221 від 31 грудня 2015 р.», дію стандарту ISO 9001:2015 «Системи управління якістю». скасовано з 01.07.2016 року. Отримання ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» носить сугубо добровільний характер. Жодним нормативним актом Фонду державного майна України та Міністерства юстиції України не встановлено необхідність та обов’язковість отримання вказаних документів при проведенні оціночної діяльності на території України. Наявність цих сертифікатів ніяким чином не впливає на кваліфікацію оцінювача, що проводить оцінку, а відноситься лише до менеджмента підприємства та не може застосовуватися як «інший критерій» в предметі закупівлі з незалежної оцінки, бо дії оцінювача є незалежними від менеджменту, якості та управління інформаційною безпекою, а визначається лише досвідом та документами про підвищення кваліфікації оцінювача. Тому вважаємо, що оскаржувані критерії є повністю вигаданими, дискримінаційними, обмежуючими конкуренцію та не відповідають вимогам ч. 3 ст. 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо прибрати їх із умов кваліфікації. Ще раз підкреслюємо, що наявність ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» та ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» має сугубо добровільний характер та ніким чином (зовсім) не пов’язано якістю незалежної оцінки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.02.2020 15:14
Вирішення:
На цей час ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги» є діючим з 01.07.2016.
В наказі ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 24.02.2016 № 51, на який посилаються в вимозі UA-2020-01-31-002220-с.а1, мова йдеться про ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) (прийнятого методом підтвердження)».
Стосовно ДСТУ ISO 27001:2015 «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» що зазначено в тій же вимозі, то відповідно до розділу 8 «Конфіденційність і захист даних» проекту договору сторони несуть відповідальність за збереження отриманої і обробленої інформації. Наявність сертифікату у ймовірних учасників торгів мають підтвердити достатній рівень якості послуг та поводження із інформацією, що в кінцевому результаті має підвищувати конкуренцію серед потенційних покупців металобрухту.
Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 3 п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«…вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами…»
Статус вимоги:
Відхилено