-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень та прилеглої території Комунального закладу «Навчально – виховний комплекс «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради
Завершена
1 085 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 851.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 851.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 20:02 - 12.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Офіс у Херсоні
Номер:
cd883fa2589c4bec91712a4785bc8a17
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-002190-c.b2
Назва:
Офіс у Херсоні
Вимога:
Шановний Замовник!
У тендерній документації ви вимагаєте наявність ГШР та матеріально-технічної бази у Херсоні
Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Логічно, що підрозділи та матеріально-технічну базу у Херсоні може мати лише суб'єкт, який зареєстрований у Херсонській області. Таким чином, прописавши дану вимогу, Ви автоматично відсіяли учасників з усіх інших регіонів України, а отже, дискримінували їх (привіт, принцип недискримінації учасників, який зазначений в Законі України "Про публічні закупівлі"!). Це велике "по-перше". Велике "по-друге" полягає в тому, що Ви ж розумієте, у разі перемоги учаснику немає проблем орендувати офіс у Херсоні та передислокувати свої групи та матеріально-техічну базу для того, щоб повно і якісно надавати Вам послуги. Таким чином, Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що вони орендують офіс саме у тих містах, яких ви вимагаєте. Підсумуємо вищевикладене, ми, звичайно, розуміємо, що Ви хочете бачити переможця із Херсона, але ж Ви проводите відкриту та прозору процедуру, тому грайте по її правилам та вимогам закону! Отже, вимагаємо виключити вимогу про наявність груп реагування, діючих підрозділів та матеріально-технічної бази у місті Херсоні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2020 12:31
Вирішення:
Згідно з п. 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених Ліцензійними умовами. Тобто для провадження такої діяльності, у відповідності до умов тендерної документації, потрібно надати копію офіційного документу, яким підтверджується наявність матеріально-технічної бази або копію договору оренди, у разі оренди матеріально-технічної бази. Надана учасниками інформація щодо наявності матеріально-технічної бази буде перевірена тендерним комітетом за місцем її розташування під час розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вогнепальна зброя
Номер:
1969929e9c3d4b79ab4abf6f0b6cd6ff
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-002190-c.b1
Назва:
Вогнепальна зброя
Вимога:
Дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Згідно чинного законодавста право на носіння вогнепальної зброї мають правоохоронні та державні силові органи. Прописуючи вимогу щодо наявності вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи. Відповідно до чинного законодавства, а саме відповідно до Постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 "Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності", субєкти охоронної діяльності можуть використовувати в своїй діяльності лише Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* (*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження). Тому, даною вимогою про наявність вогнепальної зброї Ви порушуєте норми чинного Закону України "Про публічні закупівлі", а саме статтю 3 "Принципи здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників) та частину 4 статті 22 (Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників). Тому, вимагаємо виключити вимогу про наявність вогнепальної зброї, внести зміни в Тендерну документації та забезпечити рівні умови учасникам для участі у даній процедурі закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2020 12:27
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Вимоги Замовника щодо якісних та технічних можливостей Учасника для забезпечення надійної охорони об'єктів комунального закладу «Навчально – виховний комплекс «Школа гуманітарної праці» Херсонської обласної ради», у тому числі в випадку непередбачених ситуацій, не є протизаконними чи дискримінаційними. Замовник вимогами тендерної документації не обмежує можливостей жодної охоронної організації (Учасника) забезпечувати своїх працівників зброєю, не забороненою чинним законодавством України, для використання в службовій діяльності та мати договірні відносини з приводу взаємодії з органами внутрішніх справ щодо припинення правопорушень. Враховуючи той факт, що до функції патрульної поліції по сигналу "102" не входить охорона об'єкту в разі необхідності, а лише реагування на правопорушення та злочин, то у Замовника повинна бути впевненість щодо належної охорони об'єкту в надзвичайних ситуаціях. Функції Національної поліції по сигналу "102" визначені Законом України "Про Національну поліцію" №580-VII від 02.07.2015 р. Відповідно до ст. 23 п. 20, Національна поліція "здійснює на договірних засадах охорону фізичних осіб та об'єктів права приватної та комунальної власності". Усі учасники можуть мати такі договірні відносини. Дискримінація відсутня. Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України у роз'ясненні від 12.02.2015 №19/5-1513 визначено: "вогнепальна зброя" означає будь-яку персональну ствольну зброю, яка спричинює постріл, призначена або може бути легко пристосована для спричинення пострілу чи прискорення кулі або снаряду за рахунок енергії вибухової речовини, за винятком старовинної вогнепальної зброї або її моделей". Згідно п. 3.9 Стандарту (ДСТУ ГОСТ 28653:2009), вогнепальна стрілецька зброя - стрілецька зброя, у якій для метання виражального елемента використовуються енергія газів, що утворюються під час горіння метального заряду в стволі. У тендерній документації немає посилання на конкретну модель зброї чи указівки, яка саме зброя має бути в охоронника в разі настання надзвичайної ситуації. Таким чином, умовами тендерної документації Замовник не обмежує можливості Учасника щодо вибору вогнепальної зброї, не забороненої чинним законодавством України.
Статус вимоги:
Відхилено