-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
“Страхування цивільної відповідальності власників зброї працівників Національного банку України”
Завершена
6 273.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 15:10 - 13.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
страховий тариф
Номер:
eb73930f1c914851bbafffb0fdb1431c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-003488-a.c1
Назва:
страховий тариф
Вимога:
Київська регіональна дирекція ПАТ «НАСК «ОРАНТА» вважає, що переможцем закупівлі ПРАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» грубо порушено п.10. Постанови КМУ від 29 березня 2002 р. №402 « Про затвердження Порядку і правил проведення обов'язкового страхування цивільної відповідальності громадян України, що мають у власності чи іншому законному володінні зброю, за шкоду, яка може бути заподіяна третій особі або її майну внаслідок володіння, зберігання чи використання цієї зброї», згідно якої страховий тариф установлюється у розмірі одного неоподатковуваного мінімуму доходів громадян терміном на один рік незалежно від виду та кількості зброї в одного громадянина.
Страховий тариф по даному тендеру є незмінним для всіх страхових компаній. Дана норма Закону з чітким встановленим тарифом для учасників тендеру є присічною, і розширеному тлумаченню не підлягає. Таким чином, рішення Замовника про визначення переможцем ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО “ПЕРЕСТРАХУВАЛЬНЕ ТОВАРИСТВО “ЄВРОПОЛІС” повинно бути переглянуте.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 15:36
Вирішення:
Відповідно до п. 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з нижчезазначеними документами у сканованому вигляді, а саме:
1) “Тендерна пропозиція”, який складено і заповнено за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації;
Документ “Тендерна пропозиція” повинен містити точну і повну інформацію про послуги, що пропонуються. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь – яких посилань, обмежень або застережень.
Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує надати за договором, з урахуванням всіх податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, на умовах, викладених в проекті договору про закупівлю.
Не врахована учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Відповідно до п. “Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію” розділу “Оцінка тендерної пропозиції”, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію “Ціна”.
Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно з обраною системою оподаткування.
Переможцем процедури закупівлі визначається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що зазначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір.
Відповідно до статей 189, 190, Господарського кодексу України, ціна є вираженим у грошовій формі еквівалентом одиниці товару (продукції, робіт, послуг, матеріально-технічних ресурсів, майнових та немайнових прав), що підлягає продажу (реалізації), який повинен застосовуватися як тариф, розмір плати, ставки або збору, крім ставок і зборів, що використовуються в системі оподаткування.
Суб’єкти господарювання використовують у своїй діяльності вільні та державні регульовані ціни.
Вільні ціни визначаються суб'єктами господарювання самостійно за згодою сторін, а у внутрішньогосподарських відносинах - також за рішенням суб'єкта господарювання.
З огляду на вищезазначене, Замовник не впливає на ціноутворення тендерних пропозицій учасників закупівель.
Окрім того, Закон України “Про публічні закупівлі” має імперативний характер та не дозволяє Замовнику втручатися в діяльність учасника, тим паче диктувати умови щодо формування його (учасника) цінової пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено