-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко та вершки
Молоко рідке, пастеризоване -жирність 2,5 %; Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% жиру
Завершена
2 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 11:34 - 26.03.2020 23:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
46e0e279e3294afba529d2c1f5ddd41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-001557-a.b3
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!!! Згідно Додатку 1 Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) була вимога щодо надання учасниками договору щодо дезінфекції складських, виробничих приміщень та автотранспортних засобів та акт виконаних робіт за останній місяць відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Учасником ПрАТ "Переяслав Молпродукт" надано договір дезінфекції, однак акт виконаних робіт по виробничих та складських приміщень надано щодо дератизації, а не щодо дезінфекції, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно ТД вимагалося надати медкнижки працівників які будуть супроводжувати постачання предмету закупівлі. Учасником ПрАТ Переяслав Молпродукт надано медкнижку вантажника молочних продуктів Миколаєнко, термін медогляду якої минув ще 22 лютого 2020 року.
Згідно Додатку 1 Тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) Замовником вимагалося надати довідку про виконання аналогічного договору, Скан-копію договору та позитивний лист відгук щодо виконання даного договору. Учасником ПрАТ Переяслав Молпродукт надано довідку, договір та лист відгук щодо виконаного аналогічного, лише що стосується молока пастеризованого. Однак дана закупівля включає два вида продукту, а саме молоко та згущено молоко. Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору, що стосується молока згущеного підтвердження виконаного аналогічного договору та листа відгуку не надано.
На підставі вище викладеного, вимагаємо скасувати протокол засідання тендерного комітету № 33 від 07.04.2020 року про визнання переможцем ПрАТ Переяслав Молпродукт, так як тендерна документація учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника та ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.04.2020 22:08
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учасник, розглянувши вашу Вимогу про порушення повідомляємо наступне:
1. Відповідно на вимогу документації конкурсних торгів «Надати договір на санітарну обробку автотранспорту та складських та виробничих приміщень, дійсний на термін виконання договору постачання, а також акт про надані послуги не більше місячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано – файл «31. Договір Профдез 2020 рік» та файл «32. Акт виконаних робіт Профдез 26.03.2020 рік». Дані два документи повністю відповідають вимогам документації торгів. Також хочемо зазначити що в файлі «32. Акт виконаних робіт Профдез 26.03.2020 рік» перша сторінка акт щодо виконаних робіт по дератизації, а друга сторінка – акт щодо виконаних робіт по дезінфекції і дезінсекції в тому числі і складських приміщень Учасника ТОВ «Переяслав-Молпродукт».
2.По другому зауваженні пояснюємо, що згідно ТД «особисті медичні книжки персоналу (водіїв, експедиторів, вантажників, комірників тощо) який буде супроводжувати постачання предмету закупівлі, у кількості відповідно до кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, відповідно до вимог Наказу № 150 МОЗ України. В медичних книжках повинно бути зазначено, що дані працівники працюють в Учасника, або у перевізника (водії)» Учасником надано медичні книжки персоналу чим повністю виконано в даній частині вимоги документації. Також хочемо зазначити, що Замовником не вимагалося надання щонайменше по дві медичні книжки з перелічених професій, учасником надано медичну книжку вантажника термін дії медогляду якої ще не минув.
3.По третьому питанню пояснюємо, що відповідно до вимог документації «Надати лист, в довільній формі складений Учасником, з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) (під аналогічним договором у цій ТД розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів аналогічних предмету закупівлі до бюджетних організацій) із зазначенням наступних відомостей: предмет договору, замовник (його адреса, телефон), номер договору, кількість товару у договірних цінах, тис.грн., термін виконання: початок, закінчення (рік, місяць)).
Надати копію договору (ів) зазначеного в листі ;
Надати позитивний лист-відгук контрагента щодо кожного договору зазначеного в листі, а також лист повинен містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору»
Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано Довідку файл «55. Довідка аналогічний договір» в якій зазначено договір який відповідає повністю, відповідно до державного класифікатора товарів, предмету закупівлі, що закуповується Замовником. Торгів.
Хочемо зазначити, що Учасником ТОВ «Переяслав-Молпродукт» надано усі документи, які вимагались документацією торгів замовника. У зв’язку з вищезазначеним вимушені Вам відмовити у Вашій вимозі скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 07.04.2020 року.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Номер:
8ccc172ff88046aab9efef039a1b7d59
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-001557-a.c2
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
Замовником в Тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналу акту, що відображає результати проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на підприємстві Виробника та Учасника (отриманого згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) або скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019).
Вимога Замовнику Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА ПОРУШУЄ ЗАКОННІ ПРАВА УЧАСНИКІВ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт (згідно Наказу № 447) від 08.10.19.pdf 19.02.2020 19:56
- Платіжне доручення.PDF 19.02.2020 19:56
- Скарга.PDF 19.02.2020 19:56
- ТД_МОЛОКО_2020 Буча.pdf 19.02.2020 19:56
- рішення від 21.02.2020 № 3336 + лист Замовнику.pdf 21.02.2020 18:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.03.2020 № 4515.pdf 11.03.2020 18:00
- рішення від 10.03.2020 № 4515.pdf 13.03.2020 21:39
- img20200302_14443589.pdf 02.03.2020 14:49
- img20200323_Прот 22.pdf 23.03.2020 12:04
- img20200323_Прот 22.pdf 23.03.2020 12:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.02.2020 19:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.02.2020 18:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.03.2020 21:39
Дата виконання рішення Замовником:
23.03.2020 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
протокол 22 від 13.03.2020 року
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Номер:
6b166f912be54540a4c96e2f7f35451b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-001557-a.b1
Назва:
Скарга щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
Замовником в Тендерній документації вимагається надання скан-копії оригіналу акту, що відображає результати проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами на підприємстві Виробника та Учасника (отриманого згідно Наказу № 42 від 06.02.2017 Міністерства аграрної політики та продовольства України) або скан-копії оригіналів актів, складених за результатами проведення (не більше двомісячної давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій) планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019) - ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ ТА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, так як отримання даних документів, згідно конкретно зазначених ЗАМОВНИКОМ періодів, безпосередньо, не залежить від Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення до скарги.PDF 12.02.2020 18:28
- Скарга Буча.PDF 12.02.2020 18:28
- ТД_МОЛОКО_2020 (4).pdf 12.02.2020 18:28
- Рішення від 14.02.2020 №2831.pdf 14.02.2020 17:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.02.2020 18:28
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2020 17:41