-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області
Кошти місцевого бюджету.
Торги не відбулися
1 806 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 3 613.12 UAH
мін. крок: 0.2% або 3 613.12 UAH
Період оскарження:
31.01.2020 10:53 - 12.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення тендерного комітету
Номер:
930e27ec68fb44b6b90862d898cef4b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-31-001107-a.b1
Назва:
Скасування рішення тендерного комітету
Вимога:
Вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету (протокол № 17 від 21.02.2020 р.). Вважаємо причини відхилення безпідставними.
1) Відповідно до п. 3 додатку 1 тендерної документації наявність досвіду виконання аналогічного договору підтверджується:
- довідкою про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів), складена учасником за встановленою формою;
- копією аналогічного договору (всіх аналогічних договорів), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, з копією акту (копіями актів) приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в (за формою, визначеною чинним законодавством).
- відгуком (відгуками), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 3.1, на бланку та за підписом уповноваженої особи.
Замовник не вимагав надання додатків до договору, в іншому випадку потрібно було прописувати це у вимогах тендерної документації. Нами було надано усі документи, які вимагалися тендерною документацією.
Крім того, згідно п. 3.1. тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належить:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наведений у складі тендерної пропозиції учасника.
Згідно поданих копій договорів, а саме:
- від 04.05.2016 р. № 04-Б: договірна ціна зазначена у п. 3.1, а зміст кошторису повністю відповідає наданим нами актам виконаних робіт № 1 та №2;
- від 15.12.2016 р. № 656: договірна ціна зазначена у п. 3.1, зміст кошторису повністю відповідає наданому нами акту виконаних робіт, у п. 2.2. договору зазначено термін виконання робіт;
- від 05.09.2017 р. № 377: договірна ціна зазначена у п. 3.1, зміст кошторису повністю відповідає наданому нами акту виконаних робіт, у п. 2.2. договору зазначено термін виконання робіт.
Крім того, нами надано лист-відгук від замовника № 245/2.8.20 від 07.02.2020 р., де він зазначив, що усі роботи (згідно вище зазначених договорів) виконані згідно проектно-кошторисної документації та в обумовлені терміни.
2) Згідно п.3.1. тендерної документації вимагалося завантажити документи у 8 згрупованих файлах. Файли, згруповані за ознаками, визначеними у тендерній документації, повинні містити відповідну назву або зазначення номеру файлу. Дані вимогу ми виконали, подані нами документи згруповані у 8 файлів і містять відповідну назву.
Крім того, нами було подано реєстр документів, в якому чітко зазначено назви усіх документів та 8 основних файлів, назви усіх згрупованих файлів відповідають назвам у реєстрі. До великих згрупованих файлів, які складають більше ніж з 2-х документів, надано свої реєстри документів.
Згідно п. 3.1. тендерної документації до формальних (несуттєвих) помилок належить:
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наведений у складі тендерної пропозиції учасника.
Поясніть для чого надавати додатковий реєстр документів до файлу, який складається лише з одного документу, назва та номер якого зазначені у тому ж таки загальному реєстрі документів та назва самого файлу відповідає його змісту («2. Лист-гарантія для підтвердження відповідності вимогам ст. 17.pdf», «6. Тендерна пропозиція.pdf», «7. Інформація про субпідрядника.pdf»). З назви файлу «5. Проект договору та лист-погодження.pdf» теж чітко видно, які два документи там містяться, назва та номер файлу відповідають наданому загальному реєстру документів.
Отже, згідно вище зазначеного, вказані замовником причини відхилення нашої пропозиції вважаємо безпідставним і такими, що не впливають на зміст поданої тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2020 10:33
Вирішення:
Шановний Учаснику!!!!
Тендерний комітет управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради розглянувши вашу вимогу, щодо закупівлі UA-2020-01-31-001107-a «Капітальний ремонт покрівлі дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №11 по вул. Т. Боровця, 2 в м. Ковелі Волинської області» повідомляє наступне.
Під час розгляду Вашої пропозиції тендерним комітетом було виявлено ряд невідповідностей, а саме:
- відсутність невід’ємних частин аналогічних договорів (додатків), без яких, договір вважається поданим не у повному обсязі;
- відсутність реєстрів до двох завантажених файлів, проте згідно вимог тендерної документації КОЖЕН завантажений файл тендерної пропозиції повинен містити свій реєстр наданих документів.
Враховуючи вищезазначене у тендерного комітету управління освіти відсутні підстави для задоволення вашої вимоги.
Разом з цим повідомляємо, що у разі незгоди із прийнятим рішенням Замовника, Учасник має право звернутися до органу оскарження.
Статус вимоги:
Відхилено