• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з озеленення та утримання зелених насаджень

Завершена

10 055 603.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 650.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2020 08:39 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Відхилено

Неправомірний допуск учасника до аукціону.

Номер: b41fb5dfdfd24729b1752dfb8e748c22
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-31-000032-c.b1
Назва: Неправомірний допуск учасника до аукціону.
Скарга:
СКАРГА на дії замовника щодо допущення учасника до аукціону. За результатом розгляду пропозицій учасників, відповідно до процедури закупівлі (UA-2020-01-31-000032-c ● 0291fb6ee371475a8c377e86ca651f4e), замовником (Департамент міського господарства Ужгородської міської ради ЄДРПОУ 36541721) був допущений до аукціону учасник КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради (ЄДРПОУ 03328362), ПРОТОКОЛ від 16.03.2020р. Скаржник, ТОВ «НАШ-ДОБРОБУТ.» (ЄДРПОУ 36357996), як учасник даної процедури закупівлі не може погодитися з таким рішенням оскільки взяв в ній участь за лотами №1, №3 і №6 та дослідивши документи учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, виявив їх невідповідність умовам тендерної документації, чим було порушено право скаржника на участь в неупередженій, добросовісній, відкритій, недискримінаційній та об’єктивно оціненій закупівлі. Було порушено Закон України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 3, статтю 5 (принципи здійснення закупівель та недискримінація учасників) та статтю 30. Обґрунтовуючи нашу скаргу, зазначаємо наступне: 1. У складі тендерної пропозиції КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради, надало банківську гарантію № N71.00.0000000044 від 26.02.2020р., за якою Банк-гарант бере на себе безвідкличні та безумовні зобов’язання негайно сплатити замовнику суму в розмірі 225 300,00 грн., а саме: Лот 1- 32 600,00 грн., Лот 2- 16 000,00 грн., Лот 3- 50 700,00 грн., Лот 7- 120 000,00 грн., Лот 9- 6 000,00 грн., (тут і надалі у тексті – Гарантована сума) за його першою письмовою вимогою платежу з посиланням на те, що учасник не виконав своїх зобов'язань. Замовником у тендерній документації (ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції) вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1- 32600,00 гривень Лот 2- 16000,00 гривень Лот 3- 50700,00 гривень Лот 4- 12600,00 гривень Лот 5- 14700,00 гривень Лот 6- 3700,00 гривень Лот 7- 120000,00 гривень Лот 8- 45000,00 гривень Лот 9- 6000,00 гривень Оскільки дана процедура є багатолотовою зазначаємо що: Згідно п.37 Ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч.1, ч.2 Ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником можуть бути відмінені торги або визнані такими, що не відбулися частково – за лотом. У разі таких дій замовника (відміни торгів, або визнання їх такими що не відбулися частково за лотом) учасник отримує право звернутися до банку з вимогою закриття його гарантії та повернення коштів покриття гарантії в цілому, оскільки гарантія оформлена одна «загальна» на декілька лотів. Участь у торгах по решті лотах, на яких залишились його пропозиції, не буде забезпечена банківською гарантією, як того вимагає замовник. Це надасть учаснику виключну перевагу понижувати ціну на торгах не турбуючись про ризики неукладання договору про закупівлю, що може призвести до спотворення торгів. Вважаємо, що забезпечення тендерної пропозиції у багатолотових торгах повинно бути надане у вигляді окремих банківських гарантій на кожен лот, в зв’язку з чим тендерна пропозиція КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради мала бути відхилена замовником та недопущена до аукціону. 2. Замовником у тендерній документації (Розділ 7 ДОДАТКИ, Розділ 3 Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції) в частині підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю вимагається надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних який складається та підписується особисто підписантом договору (ДОДАТОК 6). У складі наданої КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради тендерної пропозиції наданий «Лист-згода» від 26.02.2020р., який завірений печаткою комунального підприємства та відповідно посадовою особою цього підприємства І.М. Довбак. Вимога замовника стосувалася згоди щодо персональних даних у відповідності до ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.10 №2297-VI, згідно якого «персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована;». Отже, підписантом цього листа-згоди мала бути виключно фізична особа І.М. Довбак, що не було виконано і наданий лист-згода не мав бути прийнятий замовником як відповідний. Така невідповідність умовам тендерної документації мала призвести до відхилення тендерної пропозиції КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради замовником та недопущена до аукціону. 3. Замовником у тендерній документації (Розділ 7 ДОДАТКИ, Розділ 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям) в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагалося: «1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання послуг за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». У складі наданої КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради тендерної пропозиції міститься «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації» №51 від 26.02.2020р. в якій відсутня вся інформація щодо спеціальності/кваліфікації працівників, як того вимагав замовник, чим вкотре була порушена умова тендерної документації, що мало наслідком відхилення такої пропозиції. Виходячи з вищенаведеного, вважаємо неправомірним допуск учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради до аукціону та керуючись ст.18 ЗУ « Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановлення порушення процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника відхилити пропозицію учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради. 4. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про допуск до аукціону тендерної пропозиції учасника КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від 16.03.2020р. Додатки ( файл в форматі pdf ) : - копія банківської гарантії № N71.00.0000000044 від 26.02.2020р. - Лист-згода 26.02.2020р. - копія довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» №51 від 26.02.2020р. Всі зазначені в додатках та інші необхідні документи містяться у системі «Prozorro» за наданими вище ідентифікаторами.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2020 20:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.04.2020 21:04
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "НАШ-ДОБРОБУТ.", Афанасьєв Максим Юрійович +380674099854 4max79@gmail.com