• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95 підвищеної якості (талони)

Завершена

126 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 260.00 UAH
Період оскарження: 23.11.2016 18:41 - 29.11.2016 09:00
Скарга
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: 6f857c8c50d54409a84cc84164880b83
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-001687-a.b2
Назва: СКАРГА
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС», вимагає відмінити закупівлю НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ, Tender ID: UA-2016-11-23-001687-a. Технічні вимоги, а саме: країна виробник, перелік конкретних вулиць м.Києва, де повинні обов’язково знаходитись АЗС та показники бензину автомобільного А-95 підвищеної якості, таємничим чином збігаються з іншим учасником аукціону ТОВ «С КАРД СЕРВІС», по всім пунктам, що наштовхує на думку змови. Таку вимогу, як октанове число у А-95 підвищеної якості з октановим числом не менше 97, взагалі вважаємо необгрунтованою, так як закупівля здійснюється за державні кошти, державною установою, тому технічні вимоги до предмета закупівлі повинні співпадати з відповідними нормами та ДСТУ, що діють в Україні, а не з конкретним паспортом якості бажаного переможця, в данному випадку ТОВ «СОКАР ЕНЕРДЖІ УКРАЇНА». В нашій пропозиції надані сертифікати відповідності та паспорти якості та бензин А-95 підвищеної якості, які відповідають нормам згідно ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив. Ці всі критерії порушують принципи здійснення державних закупівель (ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ст.3 «Принципи здiйснення закупiвель») , такі як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - свободи надання послуг; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій - запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник reviewers
Вирішення: Технічні вимоги, а саме: країна виробник Замовником не вказувалась конкретна країна виробник пального. Перелік конкретних вулиць м. Києва, де повинні обов’язково знаходитись АЗС. Замовником встановлено вимогу: «АЗС власні або партнерів учасників повинні знаходитись на наступних вулицях м. Києва, які наближено знаходяться по маршрутам пересування автомобілів НУФВСУ» Таким чином, замовник розширив можливості надання пального учасником через його партнерів, але сконцентрував необхідність розташування АЗС найбільш наближено до руху службового автотранспорту Замовника, що значно зменшує витрати палива та економить державні кошти. Показники бензину автомобільного А-95 підвищеної якості, таємничим чином збігаються з іншим учасником аукціону ТОВ «С КАРД СЕРВІС», по всім пунктам, що наштовхує на думку змови. Замовник встановив умову відповідності пального нормами та ДСТУ, що діють в Україні. Водночас, технічні показники пального визначено на рівні провідних виробників пального підвищеної якості з метою забезпечення економії витратності пального, у зв’язку з необхідністю жорсткої економії витрат на закупівлю палива. Зазначену підвищену якість пального в Україні можуть здійснювати декілька постачальників, що відповідно забезпечує конкуренцію та не порушує принцип недискримінації учасників, враховуючи, що Замовник має право встановлювати вимоги до якості предмету закупівлі. Крім того, звертаємо увагу, що учасник-скаржник ТОВ «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС» не оскаржував вимоги щодо показників пального до завершення подання пропозицій учасників та проведення аукціону, а отже його дії можна розцінювати виключно як намагання зірвати процедуру закупівлі через власний програш. З огляду на зазначене, та враховуючи нагальну виробничу потребу в закупівлі пального, зокрема можливість зриву рухів службового автотранспорту та порушення діяльності Замовника, прийнято рішення відмовити у задоволенні скарги ТОВ «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС» та укласти договір з переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.12.2016 09:15
Задовільнена: Ні
Автор: Пром Гарант Плюс, Сиз Анастасия Сергеевна +380931255570 a.siz@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

У відповідь на резолюцію Замовника від 05122016

Номер: dfb50fa40d8e4f70b2cd48fbcbfadae6
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-001687-a.b3
Назва: У відповідь на резолюцію Замовника від 05122016
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС», у відповідь на резолюцію Замовника від 5 грудня 2016 року: Країна виробник, вказувалась у документації Замовника (в першій редакції) і також співпадала з переможцем ТОВ «С КАРД СЕРВІС», до першої нашої скарги, після чого Замовник просто видалив цю вимогу з документації. Щодо економії, на якій Замовник акцентує увагу, ціна Переможця перевищує середньоринкові ціни на ринку України на А-95 підвищеної якості. Також Замовник стверджує, що зазначену підвищену якість пального в Україні можуть здійснювати декілька постачальників. Переможець ТОВ «С КАРД СЕРВІС» надає у переліку АЗС WOG та SOCAR. Паспорти та сертифікати надає тільки АЗС SOCAR, хоча розташування цих АЗС повністю не задовольняє вимоги Замовника і тому логічно повинні бути надані паспорти та сертифікати на бензин А-95 підвищеної якості АЗС WOG, на яких також буде заправлятися Замовник. На АЗС SOCAR паливо дійсно відповідає вимогам Замовника, октанове число не менше 97, а на АЗС WOG паливо 95 підвищеної якості не відповідає вимогам Замовника так, як октанове число нижче 97, а саме 96,5. Паспорти якості на їх паливо є у вільному доступі на кожній АЗС у куточку споживача.
Пов'язані документи: Учасник Замовник reviewers
Вирішення: Відповідь у прикріпленому файлі
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.12.2016 17:27
Задовільнена: Ні
Автор: Пром Гарант Плюс, Сиз Анастасия Сергеевна +380931255570 a.siz@ukr.net
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: cce856bf5aaa42d9a9a678b47dd64ee1
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-001687-a.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС», вивчаючи документацію Національного університету фізичного виховання і спорту України (Тender ID: UA-2016-11-23-001687-a) зіткнулося з дискримінацією учасників. Замовник в «Інформації про предмет закупівлі» визначив перелік технічних вимог, які унеможливлюють участь багатьох Постачальників, а саме: - Країна виробник продукції-Литва; - Перелік конкретих вулиць на яких повинні знаходитися АЗС Учасників (співпадають тільки з АЗС «WOG» м. Києва, що дискримінує інших можливих Учасників). Ці всі критерії порушують принципи здійснення державних закупівель (ЗУ «Про здійснення державних закупівель», ст.3 «Принципи здiйснення закупiвель») , такі як: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - недискримінація учасників; - свободи надання послуг; - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОМ ГАРАНТ ПЛЮС» вимагає передивитися критерії вибору Постачальника, так як закупівля здійснюється за кошти Державного бюджету України, а технічні вимоги виставлені Замовником не є обгрунтованими та згідно ст.5 «Недискримiнацiя учасникiв» Замовник не може встановлювати дискримiнацiйнi вимоги до учасникiв.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Зауваження врахованы в новій редакції Документації закупівлі
Статус вимоги: Задоволено