-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015-90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання прибудинкової території адміністративних будівель Офісу Генерального прокурора)
Завершена
1 368 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 680.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 680.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2020 18:05 - 10.02.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможця торгів
Номер:
568d12496b2e4bf7bdf9ebcc7eae452f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-003171-a.c1
Назва:
Вимога скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможця торгів
Вимога:
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», як учасник відкритих торгів на закупівлю послуг ДК 021:2015-90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з прибирання та підмітання прибудинкової території адміністративних будівель Офісу Генерального прокурора), ознайомившись з пропозицією учасника-переможця ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» виявило її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Так, додатком 1 Тендерної документації встановлена вимога надання довідки (у довільній формі, скріпленої підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати і завіреної печаткою Учасника) про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю або інформацію з обмеженим доступом) (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, загальний строк виконання договору, строк дії договору.
На підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник має надати копії вказаного договору(-ів) та оригінали листа(-ів) відгуку від замовників, з якими було укладено договір(-и).
Серед документів тендерної пропозиції ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» міститься, зокрема:
- довідка про наявність аналогічних договорів від 11.02.2020 № 11/02/20-22;
- копії вказаних у довідці договорів, укладених між ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» та ТОВ «ПМ ВКФ» від 29.11.2019 № 4-112019/1 та ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» з ТОВ «БП-4 КМБ-1» від 03.01.2020 № 20/00354-01;
- оригінали листів відгуків від замовників, з якими було укладено договори.
Враховуючи вищевикладене зазначаємо наступне:
1. У складі пропозиції ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» міститься копія договору з ТОВ «БП-4 КМБ-1» від 03.01.2020 № 20/00354-01 у пунктах 10.1. та 10.2. якого зазначено, що до договору додаються: специфікація, зведений кошторисний розрахунок, договірна ціна, а також, що додатки до договору є його невід’ємними частинами.
ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» не надав до даного договору зазначені вище додатки: специфікацію, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, які за умовами Договору є його невід’ємними частинами.
Таким чином, даний договір вважається поданим не в повному обсязі та таким, що не підтверджує інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією щодо підтвердження виконання аналогічного договору. Зазначену позицію підтримує і Антимонопольний комітет України (рішення від 23.08.2019 № 11762-р/пк-пз).
2. Згідно наданих копій договорів ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» надає послуги ТОВ «БП-4 КМБ-1 - один місяць, а ТОВ «ПМ ВКФ - два місяці, зазначені договори не є виконаними та не можуть бути підтвердженням наявності досвіду «Виконання аналогічних договорів протягом останніх двох років», що також не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам тендерної документації.
Крім того, Додатком 3 Документації встановлена вимога надання учасником реєстру штатних працівників для заміни тимчасово відсутніх основних працівників, які надають послуги. У складі пропозиції ТОВ «ТУРХОТЕЛКОМПАНІ» зазначений реєстр відсутній, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
З урахуванням викладеного, а також практики розгляду рішень Антимонопольним комітетом України (рішення № 11762-р/пк-пз від 23.08.2019, № 1370-р/пк-пз від 15.02.2015) вважаємо, прийняття протокольного рішення Замовника від 20.02.2020 №48 таким, що суперечить вимогам тендерної документації та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо скасування протокольного рішення тендерного комітету від 20.02.2020 №48, як такого, що суперечить вимогам тендерної документації та ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2020 12:03
Вирішення:
Тендерний комітет Офісу Генерального прокурора розглянув вимогу ДП «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» щодо скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Турхотелкомпані».
Згідно з вимогами частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Законних підстав для скасування попереднього рішення тендерного комітету Офісу Генерального прокурора немає.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Антимонопольний комітет України є органом оскарження. Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено