-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція)
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг згідно дислокації Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. протягом 2020 року
Завершена
286 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 869.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 869.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2020 17:51 - 10.02.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
Порушення принципів здійснення закупівель, встановлених ч. 1. ст.3 Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер:
7e8ee6a2f53343e5a1ac3a665b329ae4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-003086-a.b4
Назва:
Порушення принципів здійснення закупівель, встановлених ч. 1. ст.3 Закону України " Про публічні закупівлі"
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю " БІО - СЕРВІС" (надалі - Скаржник) взяло участь у відкритих тендерних торгах, що проводилися Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (надалі - Замовник) щодо закупівлі код ДК 021:2015 - 90920000-2 (Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень) (дератизація та дезінсекція)" оголошення про проведення відкритих торгів в системі електронних закупівель UA-2020-01-30-003086-a.
Відповідно до Протоколу від 05.03.2020року № 37 засідання тендерного комітету Оболонської районної в м. Києві державної адміністрації за результатами розгляду кваліфікаційною комісією тендерну пропозицію ТОВ "БІО-СЕРВІС" було відхилено на підставі статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме:
"Відповідно Додатку № 3 до тендерної документації Учасник, з мінімальною ціною після процедури "Електронний аукціон" повторно протягом трьох робочих днів надає Замовнику ТЕНЕДРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (згідно Додатку №3) - приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону.
ТОВ "БІО-СЕРВІС" було завантажено ТЕНЕДРНУ ПРОПЗИЦІЮ після процедури "Електронний аукціон", в якій неправильно розрахована загальна вартість пропозиції."
Скаржник не погоджується з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, порушують його права та інтереси, а також норми Закону України "Про публічні закупівлі" з наступних підстав:
У відповідності до пункту 13 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації визначено кінцевий строк подання тендерної пропозиції.
Як вбачається з даних системи Прозоро, кінцевий строк подання тендерних пропозицій по закупівлі UA-2020-01-30-003086-a був встановлений 14 лютого 2020 року 18:00.
При цьому, ТОВ "БІО-СЕРВІС" було подано тендерну пропозицію 14 лютого 2020 р. о 15:08 та підписано о 15:10, тобто документація була подана вчасно та зауважень до документів тендерної пропозиції Учасника в період оцінки зі сторони Замовника не було.
Частина 3 статті 25 Закону зазначає, що тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Тендерна пропозиція – це пропозиція, яка подається учасниками відповідно до відповідно до вимог тендерної документації до моменту завершення кінцевого терміну подання пропозицій. Всі документи, що були надані чи не надані після завершення кінцевого терміну подання пропозицій, окрім документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, не вважаються частиною тендерної пропозиції і не можуть бути предметом розгляду на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція (Додаток № 3), яку було завантажено 25.02.2020 р. ТОВ "БІО-СЕРВІС" після процедури "Електронний аукціон", - не є складовою частиною Тендерної Пропозиції, поданої як Учасником торгів.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БІО-СЕРВІС" від 05.03.2020 року відповідно до Протоколу № 37 не відповідає статті 30 Закону України " Про публічні закупівлі", а саме:
Стаття 30 Закону зазначає підстави відхилення тендерних пропозицій в разі якщо Учасник:
1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2) не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
3) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Отже, на нашу думку Замовник не правомірно застосував статтю 30 Закону, яка не підтверджує наявності підстав відхилення пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС".
25.02.2020р після процедури "Електронний аукціон" ТОВ "БІО-СЕРВІС було приведено у відповідність до показників Аукціону та завантажено пропозицію "файл вих. № 01/12 від 24.02.2020р. pdf з дотриманням вимог Додатку №3 ("ціни надаються в гривнях з двома знаками після коми, копійки) .
В завантаженій пропозиції підтверджено загальну вартість пропозиції, визначену Аукціоном в сумі - 229 951 грн. 20 коп. з ПДВ, та підтверджено очікуваний об єм Закупівлі (до вимог Додатку №2 тендерної документації: дератизація - 125044,3 м. кв.; дезінсекція - 66582,0 м.кв ).
На підставі вищезазначеного можемо констатувати той факт, що в Протоколі Замовника від 05.03.2020р. №37, жодної підстави для відхилення пропозиції ТОВ "БІО-СЕРВІС" не вбачається, так як тендерна пропозиція Учасника подана відповідно до Оголошення Замовника UA-2020-01-30-003086-a, з дотриманням вимог Тендерної документації замовника від «22» січня 2020 р. протокол № 37 та вимог статті 16 Закону України " Про публічні закупівлі" .
Таким чином, нами вбачається, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України "Про публічні Закупівлі" :
добросовісна конкуренція серед учасників;
об єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Підстава для відхилення Пропозиції ТОВ " БІО-СЕРВІС" є неправомірною, та такою, що порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМК.pdf 16.03.2020 20:22
- 2. Платіжне Доручення № 1861 від 16.03.2020 року.pdf 16.03.2020 20:22
- рішення від 19.02.2020№5249+лист замовнику.pdf 19.03.2020 17:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2020 №6387.pdf 06.04.2020 17:42
- рішення від 03.04.2020№6387.pdf 08.04.2020 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.03.2020 20:22
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.03.2020 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.04.2020 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2020 16:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення АМКУ
Вимога
Без відповіді
Порушення вимог Закону України " Про публічні закупівлі"
Номер:
37fda2227b0d48619eef651a37d23f1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-003086-a.b3
Назва:
Порушення вимог Закону України " Про публічні закупівлі"
Вимога:
Порушення Замовником наступних принципів здійснення закупівель, встановлених ч. 1 ст. 3 Закону України " Про публічні Закупівлі" :
добросовісна конкуренція серед учасників;
об єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога №2 УО Оболонського р-ну 15.03.2020.pdf 15.03.2020 08:49
Дата подачі:
15.03.2020 08:49
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення Замовника від 05.03.2020р
Номер:
8313915770b44a6193c7cb1a6dd91d12
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-003086-a.a2
Назва:
Вимога на рішення Замовника від 05.03.2020р
Вимога:
Порушення вимог Закону України " Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога УО Оболонського р-ну щодо неправомірних дій.pdf 10.03.2020 11:01
Дата подачі:
10.03.2020 11:01
Вирішення:
Тендерним комітетом Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано Вимогу ТОВ «Біо-Сервіс» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника, що викладено у протоколі засідання тендерного комітету №37 від 05.03.2020р та повідомляємо.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» підставою для відхилення тендерної пропозиції є принаймні одне порушення вимог тендерної документації. Проте, окрім зазначеного у протоколі засідання тендерного комітету №37 від 05.03.2020р тендерна пропозиція ТОВ «Біо-Сервіс» має наступні порушення вимог тендерної документації Замовника.
У додатку 3 Тендерної документації зазначено форму для подання Тендерної пропозиції.
До початку аукціону Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції файл «8 Пропозиція Дод № 3.pdf». У вказаному файлі зазначено загальну вартість грн. з ПДВ за дератизацію 150052,80 грн. Проте, якщо перемножити загальну площу 125044,3 м.кв на ціну за одиницю грн. з ПДВ 1,20 грн, то сума становить 150053,16 грн. Відповідно загальна вартість пропозиції є більшою ніж вказано у тендерній пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене в Замовника відсутні підстави для зміни рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції ТОВ «Біо-Сервіс».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо винесеного рішення про дискваліфікацію
Номер:
ab591bec911344f2bf37f28644181a5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-003086-a.a1
Назва:
Щодо винесеного рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Комунальне підприємство «Профдезінфекція», як учасник даної закупівлі, не погоджується з винесеним рішенням про дискваліфікацію як таким, що є упередженим та неправомірним (протокол №37 від 24.02.2020р.). За результатами аукціону ціна пропозиції КП «Профдезінфекція» склала 209 879,50 грн. з ПДВ і є найнижчою.
Комунальним підприємством «Профдезінфекція» надано документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам закупівлі. Тендерна пропозиція Комунального підприємства супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, у вигляді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису банка-гаранта.
У складі поданої КП «Профдезінфекція» пропозиції надане Погодження з технічними, якісними та кількісними вимогами Замовника стосовно послуг, що закуповуються. Факт погодження з обсягами робіт (тобто з Дислокацією закладів освіти) підтверджується накладанням підпису та печатки Учасника закупівлі.
Стосовно Специфікації до проекту договору зазначаємо наступне: з якою Специфікацією Учасник повинен погоджуватись, якщо на стадії Проекту договору (на якому є факт погодження Учасника – Комунального підприємства «Профдезінфекція») сама Специфікація не має чіткого оформлення у наданому варіанті Замовника ?
Посилання на те, що Учасником не додані додатки до аналогічних договорів - не дають підстав дискваліфікувати Учасника з огляду на те, що невідповідність за кваліфікаційними характеристиками – не була встановлена: у складі пропозиції Комунальним підприємством «Профдезінфекція» надано повний пакет кваліфікаційних документів. Крім того, при складанні Довідки про виконання аналогічного договору Комунальним підприємством “Профдезінфекція” виконано зазначену наступну вимогу Замовника: «До довідки додається копія договору, завірена підписом уповноваженої особи, оригінал відгуку від Замовника, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці».
Стосовно Ліцензії на виконання певного виду послуг зазначаємо наступне: відкриті реєстри на сайті МОЗ України дають можливість Замовнику перевірити необхідну інформацію, в разі виникнення сумнівів щодо її отримання Учасником для надання послуг.
В розділі V. Оцінка тендерної пропозиці Замовником зазначено, що «Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів». Тоді, яким чином відсутність додатків до аналогічного договору є вирішальним фактором в оцінці кваліфікації Учасника закупівлі, пропозиція якого за ціною і є економічно вигідною?
На підставі викладеного, вимагаємо скасування винесеного рішення щодо дискваліфікації учасника закупівлі - Комунального підприємства «Профдезінфекція».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.03.2020 18:42
Вирішення:
Тендерним комітетом Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації уважно опрацьовано Вимогу КП «Профдезінфекція» щодо перегляду рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника, що викладено у протоколі засідання тендерного комітету №37 від 24.02.2020р.та повідомляємо.
У п.6 Приміток до Тендерної пропозиції учасника, що затверджена у додатку 3 до Тендерної документації вказано наступне:
«Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для вас умовами.»
КП «Профдезінфекція» було подано тендерну пропозицію за вказаною формою, що підписана уповноваженою особою.
Окрім того, в період прийому пропозицій від КП «Профдезінфекція» не надходило до Замовника жодних питань чи вимог щодо підготовки тендерної пропозиції та копій документів, що вимагалися.
Зважаючи на вищевикладене в Замовника відсутні підстави для зміни рішення щодо відхилення Тендерної пропозиції КП «Профдезінфекція».
Статус вимоги:
Не задоволено