• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Tвepдe пaливo (Byгiлля)

Tвepдe пaливo (Byгiлля)

Торги відмінено

416 264.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.1% або 510.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 16:03 - 11.02.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга

Номер: 875944f8d646416fbc30a2209b0e5301
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a10
Назва: Скарга
Скарга:
тендерна пропозиція ТОВ «ТК Миколаївоблпаливо» не відповідає умовам тендерної документації Замовника, що відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції
Дата прийняття рішення по скарзі: 24.03.2020 20:30
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам Тендерної документації

Номер: e1c7e7f248c54b4b8fc371561028c2f8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a9
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам Тендерної документації
Вимога:
Розділом 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовником встановлено, «Документи, що складаються безпосередньо учасником та необхідність у складенні яких виникає зі змісту підпункту 1.2. пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» даної тендерної документації (форми довідок, листів, тощо), повинні оформлюватись на фірмовому бланку учасника за його наявності, бути адресовані замовнику, мати вихідний номер, посилання на ідентифікатор закупівлі, містити прізвище і ініціали та посаду або правовий статус (у випадку підписання довіреною особою, яка не входить до штату учасника і не займає посади) уповноваженої на підпис документів тендерної пропозиції особи учасника, дату складення документу та відповідне завіряння копій.» Довідки (агарнтійні листи, тощо), які надані у складі Тендерної пропозиції переможця закупівлі ТОВ «ТК Миколаївоблпаливо» адресовані на ім’я - Тендерного комітету Доманівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Доманівської селищної ради Миколаївської області, однак тендерний комітет не є юридичною особою і Замовником. Замовником є ДОМАНІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І - ІІІ СТУПЕНІВ № 1 ДОМАНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (ДОМАНІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ЗСО № 1) код ЄДРПОУ 37822438.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"! Пунктом 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що «тендерний комітет - службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із цим Законом», а стаття 11 Закону наголошує, що «для організації та проведення процедур закупівель замовник утворює тендерний комітет (комітети)» Тобто, тендерний комітет, відповідно до згадуваного Закону, не є відокремленим, або будь-яким іншим незалежним від замовника органом. Таким чином, не доречно стверджувати, що адресація документів тендерної пропозиції «тендерному комітету», не є адресацією документів «замовнику». Крім того, назва замовника повністю зазначена у адресації (Тендерному комітету Доманівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 Доманівської селищної ради Миколаївської області). Цей висновок зроблено не на підставі окремих думок членів тендерного комітету, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Уповноваженим органом оскарження. У тому разі, якщо ви не згодні з вищезазначеним, ви маєте право звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам Тендерної документації

Номер: 1c4ca7114a2c4a19b036f9c391bbe3a1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a8
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції переможця закупівлі вимогам Тендерної документації
Вимога:
Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимогу, що « п. 1 Учасник процедури повинен подати Довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників нижчої теплоти згорання на робочий стан палива, інших якісних показників згідно з цією тендерною документацією з посиланнями на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно з умовами даної процедури закупівлі.» ТОВ «ТК Миколаївоблпаливо» не виконано вимоги Додатку 2 Тендерної документації і не надано довідку, яка містить інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі конкретних показників нижчої теплоти згорання на робочий стан палива, інших якісних показників з посиланням на нормативні документи (загальна сірка на сухий стан, хлор на сухий стан, миш’як на сухий стан).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник, ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"! Переможцем - ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ МИКОЛАЇВОБЛПАЛИВО" (далі – Переможець), повністю виконану вимогу нашої тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції «довідки у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо кількісних та якісних показників вугілля, в тому числі показників нижчої теплоти згорання на робочий стан палива, зольності на сухий стан палива, вологи на робочий стан палива, інших якісних показників згідно з цією тендерною документацією з посиланнями на відповідні нормативні документи, вимогам яких відповідає вугілля, що буде постачатись згідно з умовами даної процедури закупівлі». Вказана довідка завантажена Переможцем у складі його тендерної пропозиції 14.02.2020 о 18:09 у файлі «25. Довідка (щодо кількісних та якісних показників вугілля)». У тому разі, якщо ви не згодні з вищезазначеним, ви маєте право звернутися з відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга

Номер: cdfa450a399b4bd2ba331a5d2688af85
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.b7
Назва: Скарга
Скарга:
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2020 18:19
Автор: ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ", Дмитрий Ляховец +380931666561 yug-ugol@ukr.net
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: a2702d462a35420dbe7b309fcb18e7af
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.c6
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Пунктом 5.1.2 встановлено, що учасник повинен надати «документи, які підтверджують трудові відносними працівника з учасником (трудові книжки працівників (першу сторінку з прізвищем, останню сторінку про прийняття на роботу) або договір, чи контракт між працівником та роботодавцем, тощо)» Дана вимога є незаконною. Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Статтею 2 «Про захист персональних даних» встановлено, що: персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована володілець персональних даних - фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом. суб’єкт персональних даних - фізична особа, персональні дані якої обробляються. Відповідно до ст. 10 Закону України «Про захист персональних даних» володільцю забороняється розголошувати відомості стосовно суб'єктів персональних даних, доступ до персональних даних яких надається іншим суб'єктам відносин, пов'язаних з такими даними. Таким чином потенційному учаснику як володільцю інформації заборонено розголошувати особисті дані про працівників у тому числі надавати будь-які відомості з кадрових документів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! Доводимо до Вашого відома, що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. Належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є - забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі. З огляду на це, вимога у тендерній документації щодо надання учасниками документів, які підтверджують трудові відносними з працівниками, аж ніяк не є дискримінаційною. Однак, вами доречно зауважено, що дані документи стосуються безпосередньо персональних даних працівників у розумінні чинного законодавства України з питань захисту персональних даних. Дякуємо вам за зауваження, найближчим часом тендерним комітетом будуть внесені відповідні зміни до документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Необгрунтовані та дискримінаційні вимоги

Номер: 63a677877a5c4ec68c89debdd93acacf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a5
Назва: Необгрунтовані та дискримінаційні вимоги
Вимога:
Вимога Додаток 2 до Тендерної документації містить дискримінаційні вимоги, оскільки встановлює надання сертифікатів якості (пункт 4 Додатку 2 Тендерної документації) що є неправомірним. Декретом Кабінету Міністрів України № 46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію та сертифікацію» встановлено правові та економічні аспекти сертифікації та стандартизації продукції в Україні. Статтею 27 Декрету встановлено, що декрет втрачає чинності з 1 січня 2018 року з втратою чинності даного Декрету скасована обов’язкова сертифікація продукції. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є єдиним документом, що підтверджують відповідність характеристик якості вугілля ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96, в яких зазначено детальні характеристики певної марки вугілля за кожним критерієм. Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видані спеціалізованим державним підприємством «НТЦ «Вуглеінновація», що унеможливлюють викривлення, зміну технічних характеристик для певної закупівлі. Таким чином вимога про надання сертифікатів якості, які дублюють Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, та не несуть будь-якої іншої інформації є безпідставною. Додатком 2 Тендерної документації передбачено надання документів на минулі партії вугілля за 2019 рік. Додаток 2 до Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, у потенційного учасника не може бути таких документів за 2019 рік у зв’язку з відсутністю законодавчого обов’язку необхідності отримання таких документів. Крім того, документи за 2019 рік не можуть вважатися документами, що належним чином підтверджують технічні характеристики певної марки вугілля у закупівлі організованої Замовником відповідно до умов якої виконання зобов’язань і поставка планується протягом 2020 року, оскільки минула партія немає жодного відношення до партій 2020року, що плануються до закупівлі. Пунктом 2 Додатку 2 до ТД зобов’язано надати «посвідчення про якість минулої партії вугілля пропонованої марки (яке повинне бути видане не раніше 2019 року), споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів….» Вимагаємо внести внести відповідні зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! Відповіді з обґрунтуваннями вже вищенадано
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 56c6a3a11b8546a8ae5ebf26363ae997
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a4
Назва: Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами 29 січня 2020 року було оголошено закупівлю ID UA-2020-01-29-001230-c Однак, 29.01.2020 року Замовник відмінив закупівлю у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; При цьому, Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, які саме виявлені ним порушення законодавства з питань публічних закупівель, що неможливо усунути, стали підставою для відміни торгів. Разом з тим, наступного дня 30.01.2020 року Замовником було оголошено аналогічну закупівлю (кількість, очікувана вартість, технічне завдання). Однак, до лотів було надано марку вугілля ЖКО (25-80), яку замовник жодного разу не закупляв та жодним чином не обгрунтовує необхідність в закупівлі даної марки вугілля. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! Відносно першої частини вашої вимоги, повідомляємо, що вона не відповідає вимогам частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не стосується цієї закупівлі, у зв’язку з чим, нажаль, ми не маємо права надати вам відповідні роз’яснення. Ваше ствердження, що «…Однак, до лотів було надано марку вугілля ЖКО (25-80), яку замовник жодного разу не закупляв та жодним чином не обгрунтовує необхідність в закупівлі даної марки вугілля. Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 3 Закону, якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.» щонайменше не відповідає дійсності, оскільки, нами визначено предмет закупівлі без поділу на частини (лоти), і відповідно, лот - марка вугілля ЖКО (25-80) у нашій закупівлі відсутній.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Незаконні вимоги Тендреної документації

Номер: 1751d0cb89af46f18e3ebfd609691d9c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a3
Назва: Незаконні вимоги Тендреної документації
Вимога:
Додаток 2 до Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, встановлення вимог щодо надання сертифікатів якості (пункт 4 Додатку 2 Тендерної документації) є незаконним. Вимога про надання сертифікатів якості є незаконною, оскільки, Декретом Кабінету Міністрів України № 46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію та сертифікацію» встановлено правові та економічні аспекти сертифікації та стандартизації продукції в Україні. Статтею 27 Декрету встановлено, що декрет втрачає чинності з 1 січня 2018 року з втратою чинності даного Декрету скасована обов’язкова сертифікація продукції. Тобто з січня 2018 року у суб’єктів господарювання відсутній обов’язок проведення сертифікації будь-якої продукції. Наразі Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є єдиним документом, що підтверджують відповідність характеристик якості вугілля ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96, в яких зазначено детальні характеристики певної марки вугілля за кожним критерієм. Сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик видані спеціалізованим державним підприємством «НТЦ «Вуглеінновація», що унеможливлюють викривлення, зміну технічних характеристик для певної закупівлі. Таким чином вимога про надання сертифікатів якості є незаконною. Просимо внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник! У вашій вимозі міститься протиріччя. З одного боку, ви наголошуєте, що «надання СЕРТИФІКАТІВ якості є незаконним», а з іншого, що «наразі СЕРТИФІКАТ генетичних, технологічних та якісних характеристик є єдиним документом, що підтверджують відповідність характеристик якості вугілля». При цьому, ви стверджуєте про «відсутність обов’язку проведення СЕРТИФІКАЦІЇ продукції». Таким чином, ви вимагаєте внести зміни у тендерну документацію виключно на вашу користь. При цьому, вас аж ніяк не бентежить той факт, що саме у сертифікаті якості, виданому лабораторією, яка атестована Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (або ISO/IEC 17025:2005) містяться основні показники товару.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дисримінаційні вимоги Тендреної документації

Номер: d995607fb0c14cbf9e178f0772d3befe
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a2
Назва: Дисримінаційні вимоги Тендреної документації
Вимога:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги. Відповідно до ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені порушення шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Дискримінаційні вимоги Тендерної документації полягають в наступному. - Додатком 2 Тендерної документації передбачено надання документів на минулі партії вугілля за 2019 рік. Додаток 2 до Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, у потенційного учасника не може бути таких документів за 2019 рік у зв’язку з відсутністю законодавчого обов’язку необхідності отримання таких документів. Крім того, документи за 2019 рік не можуть вважатися документами, що належним чином підтверджують технічні характеристики певної марки вугілля у закупівлі організованої Замовником відповідно до умов якої виконання зобов’язань і поставка планується протягом 2020 року. - Пунктом 2 Додатку 2 до ТД зобов’язано надати «посвідчення про якість минулої партії вугілля пропонованої марки (яке повинене бути видане не раніше 2019 року), споживачем в якому повинен бути вказаний учасник процедури торгів….» Пункт 2 Тендерної документації є дискримінаційним, оскільки, потенційний учасник не споживає вугілля, а його продає, таким чином потенційний учасник закупівлі, апріорі не може бути споживачем і отримувати будь-які від будь-кого документи як споживач. Прошу внести зміни до Тендерної документації і видалити дискримінаційні вимоги.  
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"! Тендерний комітет ознайомився з вашою вимогою «ДиСРимінаційні вимоги ТенДРеної документації». З усією відповідальністю запевняємо вас, що у нашій тендерній документації гарантовано відсутні як-то «ДиСРимінаційні вимоги ТенДРеної документації», так і дискримінаційні вимоги у тендерній документації. Вимога у нашій тендерній документації щодо надання документів на минулі партії вугілля має на меті підтвердити якість товару, який вже поставлявся учасником. Вимагання цих документів на партії товару, що будуть нам постачатися, якраз і є недоречним, оскільки, це зобов’язує учасника, який може й не стати переможцем цієї закупівлі, фактично мати у себе відповідний товар (призведе до збитків). «Споживач» у нашій тендерній документації вживається у значенні «отримувач товару», «замовник перевірки якості товару», «учасник закупівлі». Тобто, якщо у відповідних документах не буде зазначено слово «споживач», це не призведе до відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 42c32f72d6524beb9edb79d2e13383d1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003653-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
29 січня 2020 року Вами оприлюднено тендерну документацію на закупівлю предмету ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне) відповідно до умов тендерної документації предметом закупівлі є вугілля марок А (13-25, або 25-50) та ДГ (25-100). Через дві години після оприлюднення тендерної документації 29 січня 2020 року Вами було скасовано дану закупівлю з підстав неможливості усунення порушення законодавства, однак обґрунтованих підстав порушень допущених Вами в тендерній документації не зазначено. 30 січня 2020 року Вами повторно оприлюднено тендерну документацію на закупівлю предмету ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо і оголошено аукціон. При цьому умовами тендерної документації збільшено кількість марок вугілля і передбачено закупівлю наступних товарів: - вугілля марки ДГ (25-100) – 27,90 т. - вугілля марки ЖКО (25-80) – 10 т. - вугілля марки А (13-25) – 37,80 т. Таким чином у закупівлі ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо збільшено асортимент вугілля для закупівлі. Крім того досліджуючи всі Ваші закупівлі твердого палива, які були проведені та організовані Вами за весь час, Ви жодного разу не закупляли вугілля марки ЖКО (25-80). Чим зумовлена необхідність додання марки вугілля ЖКО (25-80) і внесення суттєвих змін до тендерної документації за один календарний день? Прошу надати розгорнуту відповідь на дане питання, оскільки, потенційним учасником вбачається змова між Замовником тендеру та одним із майбутніх учасників процедури, під якого були виписані умови тендерної документації. У випадку ненадання відповіді у встановлений законом строк, Заявник зверниться до контролюючих та правоохоронних органів з відповідною заявою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ"! По-перше, у відповідності до вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель, наполегливо просимо вас не телефонувати нам з «відповідними питаннями, переговорами, пропозиціями тощо», а використовувати виключно електронну систему закупівель. По-друге, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів. Крім того, вимагання від нас інформації, надання якої не передбачено вищевказаним Законом та ваші погрози щодо звернення «до контролюючих та правоохоронних органів з відповідною заявою» ми можемо сприйняти, як ваш умисний вплив на членів нашого тендерного комітету з метою прийняття нами не об’єктивних та упереджених рішень на вашу користь. У такому разі, тендерний комітет також залишає за собою право на звернення до «контролюючих та правоохоронних органів вже з нашою відповідною заявою».
Статус вимоги: Задоволено