• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

послуги охорони

Завершена

6 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 15:29 - 03.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація Учасника

Номер: 269872880267406a99dcbc8c923bcf0f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001927-a.a4
Назва: Незаконна дискваліфікація Учасника
Вимога:
Ви (Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради) дисквалівікували Приватне підприємство "Реламакс" яке брало участь у закупівлі UA-2020-01-30-001927-a вказавши причину дисклаліфікації, що кваліфікаційні критерії, які були передбачені Замовником не відповідають заявленим, а саме розділ 2 пункт 1. Вказаного розділу 2 пункту 1 кваліфікаційних критеріїв у поданій вашій документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a неіснує (відсутній), тому Приватне підприємство не мало змоги подати документи на неїстуючи вимоги. У звязку з наведеним ви не мали права дискваліфікувати Приватне підприємство "Реламакс". На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати (відмінити) протокол (рішення) Замавника про дискваліфікацію Переможця №8 від 10.01.2020 р. та визнати Приватне підприємство Переможцем закупівлі UA-2020-01-30-001927-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради при оголошені закупівлі послуг охорони (ДК 021:2015 79710000-4 послуги охорони) були зазначені кваліфікаційні критерії, які є для всіх учасників однакові. Тому при кваліфікації Учасників були розглянуті пропозиції на відповідність вимогам зазначених у документації при оголошені закупівлі. При оцінці пропозицій які надало ПП "Реламакс" було встановлено, що кваліфікаційні критерії, які були нами передбачено не відповідають заявленим, тому було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП "Реламакс".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація Учасника

Номер: 1da8f07f8b3f4b81b500be9577a890f5
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001927-a.a5
Назва: Незаконна дискваліфікація Учасника
Вимога:
Ви (Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради) дисквалівікували Приватне підприємство "Реламакс" яке брало участь у закупівлі UA-2020-01-30-001927-a вказавши причину дисклаліфікації, що кваліфікаційні критерії, які були передбачені Замовником не відповідають заявленим, а саме розділ 2 пункт 1. Вказаного розділу 2 пункту 1 кваліфікаційних критеріїв у поданій вашій документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a неіснує (відсутній), тому Приватне підприємство не мало змоги подати документи на неїстуючи вимоги. У звязку з наведеним ви не мали права дискваліфікувати Приватне підприємство "Реламакс". На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати (відмінити) протокол (рішення) Замавника про дискваліфікацію Переможця №8 від 10.01.2020 р. та визнати Приватне підприємство "Реламакс" Переможцем закупівлі UA-2020-01-30-001927-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради при оголошені закупівлі послуг охорони (ДК 021:2015 79710000-4 послуги охорони) були вказані кваліфікаційні критерії, які є для всіх учасників однакові. Тому при кваліфікації Учасників були розглянуті пропозиції на відповідність вимогам зазначених у документації при оголошені закупівлі. При оцінці пропозицій які надало ПП "Реламакс" було встановлено, що кваліфікаційні критерії, які були нами передбачено не відповідають заявленим, тому було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП "Реламакс".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконна дискваліфікація Учасника

Номер: a986e516ea6241a8a6e002232bc60f64
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001927-a.a3
Назва: Незаконна дискваліфікація Учасника
Вимога:
Ви (Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради) дисквалівікували Приватне підприємство "Реламакс" яке брало участь у закупівлі UA-2020-01-30-001927-a вказавши причину дисклаліфікації, що кваліфікаційні критерії, які були передбачені Замовником не відповідають заявленим, а саме розділ 2 пункт 1. Вказаного розділу 2 пункту 1 кваліфікаційних критеріїв у поданій вашій документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a неіснує (відсутній), тому Приватне підприємство не мало змоги подати документи на неїстуючи вимоги. У звязку з наведеним ви не мали права дискваліфікувати Приватне підприємство "Реламакс". На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати (відмінити) протокол (рішення) Замавника про дискваліфікацію Переможця №8 від 10.01.2020 р. та визнати Приватне підприємство Переможцем закупівлі UA-2020-01-30-001927-a.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. М.Заньковецької" при оголошені допорогової закупівлі послуг охорони (ДК 021:2015 79710000-4 послуги охорони) були вказані кваліфікаційні критерії, які є для всіх учасників однакові. Тому при кваліфікації Учасників були розглянуті пропозиції на відповідність вимогам зазначених у документації при оголошені закупівлі. При оцінці пропозицій, які надало ПП "Реламакс" було встановлено, що кваліфікаційні критерії, які були нами передбачено не відповідають заявленим, тому було прийнято рішення про дискваліфікацію ПП "Реламакс".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: e04071a79afc4ea19478a0508c6dda62
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001927-a.c2
Назва: Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами (Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради) було оголошено допорогову закупівлю Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-001927-a на послуги охорони ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги. Детально проаналізувавши Вашу документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах. Згідно Додаток № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради (далі – Замовник) висуває вимоги, щодо документів, які Учасник повинен надати, а саме Учасник повинен надати: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї». Вважаємо, що дані вимоги є дискримінаційними по відношенню до учасників, які мають намір прийняти участь в торгах та обмежує можливість взяти участь та перемогти у торгах представників учасників торгів. Дана вимога є незаконною та порушує права Учасника даних торгів. Наявність права на зброю та його використання згідно чинного законодавства України мають лише окремі правоохоронні органи такі як Національна поліція України, які діють згідно Закону України «Про Національну поліцію». Ми, як потенційні Учасники закупівлі діємо згідно Закону України «Про охоронну діяльність» та інших чинних нормативно-правових актів України не маємо права чи обов’язку на користування, використання, зберігання чи застосування вогнепальної зброї. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджені категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, в яких наявна зброя та мають право на користування, використання та застосування зброї. Відповідно до переліку категорій, Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради не відноситься до об’єктів і споруд державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах із використанням та користуванням зброї. Іншими чинними нормативно-правовими актами України не передбачають та не вимагають використання зброї для надання послуг охорони згідно ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги на об’єктах Замовника. Згідно з ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Згідно ч. 1 ст. 3 Принципи здійснення закупівель Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому, вимоги Замовника, щодо документів, які Учасник повинен надати, згідно Додатку № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a, а саме, Учасник повинен надати: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї» є дискримінаційними. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО: усунути дискримінаційні вимоги та виключити з додатку № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a на послуги охорони ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги вимоги, а саме: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї» та на підставі цього внести зміни до документації закупівлі UA-2020-01-30-001927-a на послуги охорони ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги. У разі невиконання даної вимоги будемо змушені звернутися до суду та правоохоронних органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законом України "Про публічні закупівлі" конкретно не визначено, що є дискримінацією учасників процедури закупівлі. В ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерні пропозиції у тендерній документації КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. М.Заньковецької" щодо закупівлі охоронних послуг є єдиними для всіх учасників. Коледж забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Тому ніякої дискримінації учасників
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимоги щодо усунення порушень

Номер: 887aa3b3db844dfab8c04e6e814aef1d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001927-a.c1
Назва: Вимоги щодо усунення порушень
Вимога:
Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради здійснює закупівлю послуги охорони (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-001927-a). В тендерній документації, а саме в Додатку № 2 Кваліфікаційні критерії Ви вимагаєте: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї». Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» затверджені категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до переліку категорій, Комунальний вищий навчальний заклад "Ніжинський коледж культури і мистецтв імені Марії Заньковецької" Чернігівської обласної ради не відноситься до об’єктів і споруд державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах із використанням зброї. Також, інші чинні нормативно-правові акти України не передбачають та не вимагають використання зброї у навчальних закладах. Тому, вимогу яку ви вимагаєте в Додатку № 2, а саме: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї» є неправомірною та незаконною, яка є дискримінаційною для Учасників. На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО виключити з додатку № 2 тендерної документації на закупівлю послуги охорони (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-001927-a) вимогу, а саме: «Також, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування особовим складом (груп реагування) зброї» та на підставі цього внести зміни до Додатку № 2.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. М. Заньковецької" Чернігівської обласної ради повідомляє, що пропозиції у тендерній документаці щодо закупівлі охоронних послуг є єдиними для всіх учасників. КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. М. Заньковецької" Чернігівської обласної ради забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Тому ніякої дискримінації учасників. Ваше посилання на Постанову Кабінету Міністрів України № 975 від 21 листопада 2018 року "Про затвердження категорій об'єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах" є юридично не правильним, так як у тендерній документації вимога щодо охорони об'єктів КВНЗ "Ніжинський коледж культури і мистецтв ім. М. Заньковецької" Чернігівської обласної ради органами поліції охорони не ставилась.
Статус вимоги: Відхилено