• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по заправці та регенерації картриджів)

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 195.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 15:16 - 04.02.2020 16:00
Вимога
Відхилено

недискримінація учасників

Номер: a7e2c8865cda4b3c96f5b4a9264eab02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-003078-c.a1
Назва: недискримінація учасників
Вимога:
Замовником Дніпровська міська рада було проведено закупівлю Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги по заправці та регенерації картриджів) (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-30-003078-c), згідно класифікатору ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки, аукціон якої відбувся 07 лютого 2020 року. Згідно протоколу №6 від 11.02.2020 року засідання тендерного комітету Дніпровської міської ради Замовник вказує причину дискваліфікації – відсутність документів за наступними пунктами: 6.2. Довідку, яка містить відомості про учасника: а) реквізити (місцезнаходження, телефон, факс, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); в) інформація про реквізити банку, за якими буде здійснюватися оплата за договором в разі перемоги. Але довідку, яка містить відомості про учасника, була надана ФОП Тарасенко С.С. у документі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) під номером 502/11 від 05.02.2020 (файл додається). 6.4. Документ про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларацію про відповідність, тощо), встановлений діючим законодавством на тонер та на чорнила – висновки по ТМ Patron дійсні до 02.02.2020 Звертаємо увагу замовника, що у складі пропозиції є сертифікати ТМ WWM, які повністю підпадають під умови тендеру та дійсні на момент розкриття пропозицій. (файл додається) А те, що у висновка ТМ Patron закінчився термін дії, то це не вважається помилкою, так як це додатковий документ, а додаткові документи не можуть бути причиною дискваліфікації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» А також, у відповідності з “Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні”, затвердженим наказом Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005 Зареєстрованим в Мiнiстерствi юстицiї України 4 травня 2005 р. за N 466/10746, витратні матеріали, комплектуючі та запасні частини до комп'ютерної та офісної техніки, принтерів та копіювальних апаратів, станом на момент проведення закупівлі, обов'язковій сертифікації не підлягають. (даний лист був наданий ФОП Тарасенко С.С. у документі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) під номером 502/15 від 05.02.2020 (файл додається). Види діяльності, за якими здійснюються господарські операції по обслуговуванню оргтехніки: 95.11 Ремонт компьютерів і периферійного устаткування не є ліцензіонними видами діяльності згідно ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про ліцензування видів господарської діяльності № 222-VIII від 02.03.2015 статті 7. Діяльність за КВЕДом 95.11 Ремонт компьютерів і периферійного устаткування змінам не підлягало. Тому згідно статті 16 закону Укаїни «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. 6.8. Інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази (офіс, необхідне комп’ютерне та інше обладнання тощо) – обладнання для чистки картриджів вказане але, де знаходиться не зрозуміло, більше ніякого обладнання не вказано. Знову звертаємо увагу замовника, що довідка про наявність матеріально-технічної бази була надана ФОП Тарасенко С.С. у документі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) під номером 502/01 від 05.02.2020 (файл додається). Що стосовно місцерозташування обладнання, то замовником у тендерному завданні не вказувалось, що потрібно на кожну позицію обладнання вказувати його місцезнаходження. 6.10. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів укладених не раніше 2018 року (заповнюється Учасником відповідно до предмету, що закуповується): Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів у заданій формі – відсутня. Дана довідка про наявність досвіду виконня аналогічних договорів у заданій формі була надана ФОП Тарасенко С.С. у документі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) під номером 502/09 від 05.02.2020 (файл додається). 6.11. Інформаційну довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, що містить інформацію про наявність в Учасника працівників, що будуть долучатися до виконання договору. Обов’язкова наявність у штаті Учасника не менше одного працівника інженерної спеціальності (для підтвердження надати копію сертифікату, диплому, посвідчення та інше) – не надано даних. Дана довідка про наявність кваліфікованих працівників була надана ФОП Тарасенко С.С. у документі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) під номером 502/17 від 05.02.2020 (файл додається). Тому ми наполегливо вимагаємо, змінити рішення згідно ч.1ст.3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Якщо рішення не буде змінене, ми будемо змушені звернутися до контролюючого органу вищого рівня.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Файл пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) за номером 502/17 від 05.02.2020, на який Ви робите своє посилання з технічних причин не відкривається. В зв’язку з цим, після звернення до служби технічної підтримки майданчику Zakupki.prom.ua надано інформацію, що у файлі пропозиція ч1.pdf (який Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.02.2020 11:56) за номером 502/17 від 05.02.2020, документи на які Ви посилаєтесь були відсутні і відсутні на сьогоднішній день. Нами був зроблений запит у ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.» відповідь на нього додається.
Статус вимоги: Відхилено