• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Частини до світильників та освітлювального обладнання

Завершена

15 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 15:03 - 03.02.2020 14:58
Вимога
Відхилено

Щодо відсутності підґрунтя в прийнятті не чинних документів

Номер: 674568a409274bb898568f1ac19602ee
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002933-c.a3
Назва: Щодо відсутності підґрунтя в прийнятті не чинних документів
Вимога:
Якщо Замовник буде приймати до уваги юридично спірні документи, які повинні підтверджувати якість і відповідність вимогам запропонованого товару, то наступним кроком в цьому напрямку буде прийняття як належного документів з підписом "мамой клянусь". Якщо Ваші юристи не вбачають таких недоліків, то отримання товару найнижчої якості буде Вам заслуженою винагородою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Пане, та зрозумійте, нарешті: Замовник, скористався можливістю та використав електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, ефективного та прозорого здійснення закупівлі. Запропонований товар відповідає нашим вимогам, запропонована ціна – найнижча.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності вимогам Замовника

Номер: d0bcc4b809844e05a68e2ff9b0c663bf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002933-c.a1
Назва: Щодо невідповідності вимогам Замовника
Вимога:
Учасник в п.4 запропонував панель Прізматік потужністю 40Вт при тому ж світловому потоці, замість вимагаємої Замовником потужності 36Вт. Це вказує на те, що панель має гіршу енергоефективність, і як наслідок нижчу якість та вартість. Такий виріб не може визнаватись аналогом того, що вимагає Замовник, бо має гірші показники. Виходячи з вище наведеного, вважаю за доцільне дискваліфікувати пропозицію Учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У технічних вимогах до предмету закупівлі вказано: LED панель 36-40Вт 595х595, нейтральний білий – 49 шт. Запропонавані панелі відповідають технічним вимогам. Ваша вимога не є дійсною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо документів відповідності

Номер: 6ab3f00fed2f4f55a0602e1ca83bf999
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002933-c.b2
Назва: Щодо документів відповідності
Вимога:
Учасником надані декларації відповідності, які мають вагомі недоліки, а саме. Декларація відповідності на панель ECOLAMP не має підпису директора відповідного органу, що ставить під сумнів легальність даного документу. По-друге: LED лампа Е14 5Вт, яка вказана у ціновій пропозиції Учасника, не знаходить аналогічного запису у Декларації відповідності на лампи Іскра (ламп з такою назвою немає в переліку). Виходячи з вище викладеного прошу прийняти відповідне рішення щодо дійсності наданих документів відповідності, товару, заявленому у пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! На Ваше поставлене запитання роз’ясняємо: З 01.08.2016 р. вступив в дію Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Щодо закупівлі «Частини до світильників та освітлювального обладнання» згідно Закону виконані наступні дії • згідно статті 4 Закону – додаток до річного плану та зміни до нього безоплатно оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель; • згідно статті 2 Закону Замовник може використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Таким чином, Замовник, скористався можливістю та використав електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару, ефективного та прозорого здійснення закупівлі. Згідно статті 2 Закону – Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Очікувана вартість закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне» складає 15000,00 грн., тобто дія цього Закону на закупівлю «Частини до світильників та освітлювального обладнання» - не розповсюджується. Тому, на Ваше поставлене запитання – вимогу про декларацію, підпис і т.п. не має законодавчого підґрунтя. Таким чином, Замовник повністю дотримався вимог Закону при оголошенні ДОПОРОГОВОЇ закупівлі, скористався можливістю використання електронної системи з метою відбору постачальника з найменшою ціною. З повагою, Голова тендерного комітету Едуард Неділько 12.02.2020
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні