-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фарба для дорожньої розмітки, емалі та акрилові фарби
Завершена
258 509.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 597.81 UAH
мін. крок: 0.2% або 597.81 UAH
Період оскарження:
30.01.2020 14:24 - 11.02.2020 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження
Номер:
9d96b7cca7ba4b05bcc69fd2c89c563a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.c7
Назва:
Оскарження
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог п 1.2. Додатку № 1, Учасник у складі своєї пропозиції «на підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, обов’язково у складі своєї пропозиції подає (завантажує у Систему) відповідний підтвердний документ (скановану кольорову копію з оригіналу), в тому числі:- сертифікат якості (паспорт якості/посвідчення про якість); - сертифікат відповідності (товар повинен відповідати ТУ У 24.3-30781144-001:2003, або еквівалент; ТУ 2310-006-84928782-2012, або еквівалент; ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009, або еквівалент та бути відповідним чином сертифікований органами Державної сертифікації України); - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи;- сертифікат системи управління якості ISO 9001:2015 або ISO 9001:2008 виробника товару.».
Отже, документація закупівлі не містить обмежень щодо «дати» вищезазначених документів або ж вказівки, що документи мають бути видані не раніше 2020 р.
Окрім того, документи щодо якості товару підтверджують необхідні якісні та технічні характеристики предмета закупівлі на кожне найменування товару, я не дату виготовлення конкретної партії товару, що буде постачатися Замовнику.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі : «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"».
У даному випадку, учасником ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» було запропоновано еквівалент товару, запитуваного Замовником.
Враховуючи вищевикладене, прошу скасувати рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та розглянути пропозицію повторно.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.02.2020 16:45
Вимога
Є відповідь
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
dcf2f8eff71149588220b299ca92557c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.a6
Назва:
Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
Вимога:
Згідно вимог п.1.2 та п.1.3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції: 1.2. Договір, на який є посилання у довідці. Включно з усіма додатками, які є його невід’ємною частиною;
1.3. Документ, що підтверджує факт виконання в повному обсязі договору, на який є посилання у довідці.
Крім того, згідно п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен був надати в складі тендерної пропозиції « сертифікат відповідності … відповідним чином сертифікований органами Державної сертифікації України».
В порушення цих вимог ТОВ «ПП ЗИП» не надало в складі своєї пропозиції вищезазначені документи.
Вимагаємо відмінити рішення Тендерного комітету КП НМР «Благоустрій» №66 від 20.02.2020 року про визнання ТОВ «ПП ЗИП» переможцем процедури закупівлі як таке, що порушує ст.30 закону «Про публічні закупівлі» та відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ПП ЗИП» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені звернутись до антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- ISO 9001-2015.pdf 21.02.2020 13:05
- Аналогічний договір, акти, відгук.pdf 21.02.2020 13:05
- Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.pdf 21.02.2020 13:05
- Паспорт якості біла.pdf 21.02.2020 13:05
- Паспорт якості червона.pdf 21.02.2020 13:05
- СГЗ АК-501.pdf 21.02.2020 13:05
- СЕРТИФІКАТ Держдор НДІ 2018-2020.pdf 21.02.2020 13:05
Дата подачі:
21.02.2020 10:17
Вирішення:
На вимогу щодо невідповідності Тендерної пропозиції Учасника ТОВ ПП "ЗІП" вимогам тендерної документації на закупівлю Код ДК 021:2015 (CPV) 44810000-1 Фарби
(фарба для дорожньої розмітки, емалі та акрилові фарби) відповідно до Лоту №1 Фарба для дорожньої розмітки повідомляємо наступне:
Учасник ТОВ ПП "ЗІП" згідно вимог п.1.2 та п.1.3 Додатку 2 та п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації надав усі відповідні документи. Тому порушення норм Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вбачає. На підтвердження додаємо відповідні документи Учасника (у завантаженні).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Технічні характеристики товару
Номер:
0e2931f14cf74b8f9974e0717535982e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.a5
Назва:
Технічні характеристики товару
Вимога:
Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації, Замовником було визначено технічні характеристики товару за Лотом № 2,а саме фарби ПФ-115.
Документація одночасно зазначає параметри, які місять протиріччя та відносять одині той самий товар до різного класу: покривність висушеної плівки (на рівні 60-100 г/м2) та витрату (на рівні 0,1-0,18 кг/м2).
Отже, враховуючи вищевикладене, прошу внести відповідні зміни до документації закупівлі в частині коригування якісних характеристик товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.pdf 06.02.2020 16:04
Дата подачі:
05.02.2020 10:49
Вирішення:
Вимоги стосовно технічних характеристик предмета закупівлі ТУ буде приведено у відповідність та необхідні зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Стосовно відповідності ТУ
Номер:
ae12fc44c53c4bd196a2b5e7295e3245
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.c4
Назва:
Стосовно відповідності ТУ
Вимога:
Відповідно до Додаток 1 до тендерної документації, Замовником було визначено, що товари за лотом № 2 повинні відповідати наступним документам:
Емалі ПФ- 115 - ГОСТ 6465-76 Емалі ПФ-115. Технічні умови (зі змінами N 1-5)
Фарба КО-174 біла - ТУ 2310-006-84928782-2012
Фарба водоемульсійна фасадна- ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009.
Окрім того у п. 1.2. Додатку № 1, вказано, що Учасник, на підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, обов’язково у складі своєї пропозиції подає (завантажує у Систему) відповідний підтвердний документ (скановану кольорову копію з оригіналу), в тому числі « сертифікат відповідності (товар повинен відповідати ГОСТ 6465-76 Емалі ПФ-115. Технічні умови (зі змінами N 1-5), ТУ 2310-006-84928782-2012, ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009 та бути відповідним чином сертифікований органами Державної сертифікації України)».
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Отже, вимога стосовно надання сертифікатів відповідності чітко зазначеним ТУ одного виробника, є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації та привести Додаток № 1 у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.pdf 06.02.2020 16:02
Дата подачі:
05.02.2020 10:48
Вирішення:
Вимоги стосовно відповідності предмета закупівлі ТУ буде приведено у відповідність та необхідні зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Відповідність ГОСТ 6465-76
Номер:
7c08aa223e544548b99aa1dae20875b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.b3
Назва:
Відповідність ГОСТ 6465-76
Вимога:
Згідно Наказу ДП «УкрНДНЦ» від 12 квітня 2018 року №99 від 12.04.2018 «Про скасування чинності ГОСТ 6465–76», з 13.04.2018 року в Україні скасовано чинність ГОСТ 6465-76.
За таких умов посилання як Замовника, так і учасника на відповідність ГОСТ 6465-76 з 01.01.2018 року є таким, що суперечить законодавству України, оскільки неправомірним є посилання на нормативний документ, який втратив чинність.
Виходячи з наведеного, посилання на зазначений нормативний документ у вимогах до предмету закупівлі, вимога до учасників надання документів на підтвердження відповідності стандарту, що втратив чинність, а також порівнювання технічних (якісні) характеристик предмета закупівлі, що пропонується із нормативним документом, що втратив чинність є таким, що суперечить законодавству України.
Враховуючи вищевикладене, прошу внести відповідні зміни до документації закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.pdf 06.02.2020 16:06
Дата подачі:
05.02.2020 10:47
Вирішення:
Вимоги щодо стандарту якості фарби ПФ-115 буде приведено у відповідність та необхідні зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо кількості товару, що закуповується
Номер:
b4f177c8032d49338d6a5951c5b26968
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.c2
Назва:
Щодо кількості товару, що закуповується
Вимога:
Вимогами Додатку № 1 до тендерної документації Замовником було встановлено кількість товару по кожному найменуванню та її фасування.
Однак, вказана інформація містить протиріччя виходячи з наступного. Вказана замовником кількість товару за лотом № 1 не є кратною до фасування, а саме: зазначено кількість Фарби АК-511 на рівні 1640,0 кг і 19,0 кг, при фасуванні від 30 до 50 кг.
По лоту № 2 Замовником було визначено фасування емалі ПФ-115 у 2,8 кг та фарби КО-174 у 50 кг. При цьому кількість товару, що планується придбати знову не відповідає вказаному фасуванню.
Окрім того, Замовником не вказано толеранс, що буде розглядатися, враховуючи таку невідповідність.
Отже, враховуючи вищевикладене, прошу внести відповідні зміни до документації закупівлі в частині коригування кількості товару.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.pdf 06.02.2020 16:19
Дата подачі:
05.02.2020 10:47
Вирішення:
Вимоги щодо розбіжності між кількістю товару та його фасуванням буде приведено у відповідність та необхідні зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Стосовно згоди на обробку персональних даних
Номер:
c5e30d0894dd4586a9317f3d93124fd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002541-c.a1
Назва:
Стосовно згоди на обробку персональних даних
Вимога:
Р. 5 тендерної документації передбачено, що факт подання Учасником юридичною особою пропозиції є підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних та передання такого права Замовнику.
Окрім того, додатком № 2 документації передбачено надання копії паспорту посадової особи Учасника (сторінки 1-6 та місце проживання) у складі пропозиції.
Звертаємо увагу Замовника, що Учасники-юридичні особи в межах пропозиції не надають персональних даних своєї уповноваженої особи, зокрема паспортних даних, ідентифікаційного коду.
Не передбачене надання таких даних і в процесі укладення договору, адже повноваження уповноваженої особи зазвичай визначаються статутом або довіреністю, реквізити яких й зазначаються в договорі.
Будь-яка особа не може вимагати надання вказаних даних при здійсненні повноважень від імені юридичної особи.
Відтак, надання абстрактної згоди відносно персональних даних не обмежених за часом, з широким колом застосування створює вагомі ризики їх неправомірного використання.
Надання паспортних даних не є обов’язковим й згідно вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що відповідно до частини першої статті 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Надання згоди або відмова у наданні такої згоди є виключним правом особи, відтак ані роботодавець, ані будь-яка інша юридична особа не має права впливати ані на саме рішення працівника ані спонукати змінювати його.
Таким чином у разі, якщо уповноважена особа не бажає надавати абстрактну згоду на обробку, використання, поширення та доступ до своїх персональних даних, які взагалі не надаються у складі пропозиції та при укладенні договору, Учасник, як її роботодавець, не може вплинути на це рішення та, як наслідок, надати згоду на обробку персональних даних у складі пропозиції.
Отже, вимога стосовно надання копії паспорту уповноваженої особи учасника юридичної особи, є дискримінаційною по відношенню до Учасників, уповноважені особи яких відмовились від надання такої згоди.
Враховуючи зазначене, вимагаємо виключити вказану вимогу з тендерної документації.
Звертаємо увагу Замовника, що АМКУ та ДП «Прозорро» поділяє занепокоєння учасника щодо необґрунтованих вимог Замовників стосовно надання персональних даних, а також закликає Учасників до оскаржувати їх (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-zaklikaye-biznes-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih).
Сподіваємось на зважене рішення Замовника!
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення.pdf 06.02.2020 15:58
Дата подачі:
05.02.2020 10:22
Вирішення:
Вимоги щодо надання паспортних даних буде приведено у відповідність та необхідні зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено