• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби для лікувальних закладів

Аналоги не пропонувати

Завершена

196 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 966.37 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 14:12 - 04.02.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 7792e02adae64332988856c465db7298
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002441-c.b1
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, щонайменше це абсолютна не повага до Учасника, різниця між двома пропозиціями 53%, або 104 619грн, а в протоколі відхилення вказано наступне: «не відповідає технічним вимогам товару». НЕ ІСНУЮЧИМ!!!! Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», який є єдиним для всіх закупівель, чітко вказано про еквіваленти, натомість Інструкція , затверджена Наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (далі – Інструкція), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, і ніякого відношення до еквівалентів не має, тому й нічого про це не згадано, адже все вказано в Законі. Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Отже, пряма заборона еквівалентів порушує Закон і носить корупційний характер. Замовник не обґрунтував заборону еквівалентів, бо їх не може бути. Крім того, про цю корупційну змову говорить не тільки вираз: АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ. В Оголошені абсолютно відсутні вимоги до предмету закупівлі, отже як порівнювати засоби, за якими вимогами не відомо, тож яким не існуючим технічним вимогам не відповідають запропоновані нами засоби. Не існує жодного наказу, який би забороняв ті чи інші діючі речовини, обмежував їх кількість. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економніші! Тому, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р вимагаємо детального пояснення відхилення нашої пропозиції з детальними доказами невідповідності, але порівнювати Ви можете лише з тими вимогами, які викладені під час оголошення, жодних відхилень згідно не існуючих вимог ми не приймаємо. Саме тому ми звернемось до розпорядника коштів за роз’ясненнями, чому ви як замовник не дотримуєтесь принципів Закону, адже економії закупівля не принесла жодної копійки, натомість 104 619грн вкрадені у всіх платників податків, закупівля вдвічі завищена в ціні і це підтверджується ціновими пропозиціями Учасників. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Можливо Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, а це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку, або скасувати закупівлю у зв’язку із порушенням вимог Закону, відсутності вимог та навмисне перешкоджання взяти участь у закупівлі широкому колу учасників та заборону розгляду еквівалентів (UA-2020-01-30-002441-c). В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій. Сподіваємось моніторинг всіх ваших закупівель виявить ще не одну таку корупційну закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 року №10 (із змінами), який затверджує Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Інструкцією не встановлено будь-яких імперативних норм щодо розгляду аналогів і еквівалентів. Тому замовник на свій розсуд приймає рішення щодо розгляду аналогів при проведенні допорогової закупівлі. В Додатку №1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ТОВАРУ» вказано «АНАЛОГИ НЕ ПРОПОНУВАТИ». Технічне завдання було складено виходячи з потреб нашої медичної установи, а документація відповідає положенням наказу №10. Замовник встановлює вимоги до закуповуємого товару виходячи з потреб медичної установи та результату тестування певних торгових марок дезінфекційних засобів. Нагадуємо Вам, що якщо, Ви приймаєте рішення брати участь у торгах, то ви повинні надати товар, який повністю відповідає технічним вимогам Заявника. Замовник має повне право відхилити Учасника якщо товар не відповідає, хоча б одному пункту медико-технічних вимог товару. ТОВ «ІМЕД» подало пропозицію з аналогами, що не відповідають умовам тендерної документації, а отже пропозиція ТОВ «ІМЕД» підлягає відхиленню на законних підставах. Хочемо підкреслити, що Замовник в даній процедурі закупівлі не порушив норм та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки положення даного Закону не розповсюджуються на допорогові закупівлі. Також зазначаємо, що Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів.
Статус вимоги: Відхилено