-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 24450000-3 - Агрохімічна продукція (дезінфікуючі засоби)
Завершена
107 332.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 536.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 536.00 UAH
Період оскарження:
30.01.2020 13:59 - 04.02.2020 15:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
57700c8a0003400b89ccec0b86bffd64
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002338-c.b4
Назва:
Вимога!
Вимога:
Хабарнику! Вирішили розіграти тему ненадання гарантійного листа від виробника? Добре. Ми розуміємо, що ви намагаєтеся протягти у переможці «свого» учасника для «розпилу» бюджетних коштів. Ще раз для погано читаючих: вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Ми зверталися до виробника засобу, на який ми ненадали гарантійний лист і у відповідь отримали відмову, бо він вже пообіцяв певному Учаснику, який знаходиться в корупційному зговорі з головним лікарем та головною медичною сестрою Замовника! Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є протизаконним та абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2020 10:01
Вирішення:
Шановний учасник, якщо вимога надання гарнатійного листа є дискримінаційною, то чому ви надали їх на іншу продукцію, а не написали відповідного листа на весь товар? Спочатку Ви вимагали не прописувати технічні характеристики, а тепер вимагаєте піти на порушення Законодавства та прийняти Вашу пропозицію, хоча в ній недостатній пакет документів? Якщо ми на це підемо, то другий учасник, який подав повний комплект документів, також звинуватить нас у корупційній змові з Вами, адже не лише Ви можете писати вимоги, чи Ви про це не думаєте? Шановний, Ви можете і надалі змінювати назву підприємства, по тому, як Ви приймаєте участь у тендерах, Вас всеодно впізнають усі замовники. Ви є недобросовісним учасником, який навмисно зриває процедуру закупівлі, залякує Замовника, здійснює тиск на тендерний комітет та необгрунтовано звинувачує у корупційних змовах посадових осіб. В даному тендері ми розглядали запропоновані Вами засоби, хоча вони не є еквівалентами, так Ви примудрилися подати всі гарантійні листи окрім одного і вважаєте, що так так і треба. Ми виконали свою обіцянку, стосовно колективної скарги, тож бажаємо Вам успіху.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До вимоги!
Номер:
b2976f7cce3e45bcaf4fbf5e57d19494
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002338-c.b5
Назва:
До вимоги!
Вимога:
Хабарнику! Читайте уважно надані листи! Ми не зазначали, що закупили вказаний засіб у виробника, як ви намагаєтесь "криво" трактувати. Ми зазначили, що закупили його в достатній кількості та належної якості, і що гарантуємо якість продукції! Тобто, якщо ми поставимо неякісну проукцію, будемо відповідати згідно чинного Законодавства України! Ще раз впевнюємось,що Замовник "протягує" до перемоги "свого" постачальника, вигадуючи аргументи для відхилення. Всі матеріали ми ретельно збираємо і готуємо для подання в Державну аудиторську службу України, Департамент охорони здоров"я, Антикорупційне Бюро.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2020 10:16
Вирішення:
2. Тобто, Ви навіть не можете сказати у кого Ви закупили даний засіб, а гарантійний лист просили у виробника, як зазначено у попередній вимозі? Це взагалі чудово! Окрім економії бюджетних коштів є ще й принцип ефективності закупівлі, а як можна вважати закупівлю ефективною, якщо ви закупили всі дезінфікуючі засоби у виробників, на що надано гарантійні листи, а Ензоклін невідомо де. Бути впевненими, що продукція не є фальсифікатом ми маємо бути ще на періоді розгляду поданих пропозицій, а не під час виконання Договору, коли Ви нам вже будете поставляти підробку. Ми розуміємо, шановний, що у Вас заздалегідь була складена вимога. Ви чекали, що ми Вас дискваліфікуємо у зв`язку з невідповідністю товару, а зараз Вам доводиться швидко складати нову Вимогу, де Ви шукаєте собі виправдання чому на всі позиції є гарантійні листи а на Ензоклін немає, бо ми «взагалі не мали права його вимагати», але це, чомусь, стосується лише Ензокліну.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Щодо відповіді хабарника
Номер:
f713b9432d424c5ebcc023aee1e0905e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002338-c.b3
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Ви про які алергії та про яку ефективність? І про яку коллегію? Яка хабарі вимагає? Вважаємо, що головний лікар та головна медична сестра з колегією не діляться. Немає ніяких алергій у вашого персоналу, не треба брехати! Нехай у вас виникають алергії від хабарів! На ринку України існує багато засобів різних виробників, які значно дешевші за ті низькопробні торгові марки, що в специфікації ( жигулі, як ви ви їх порівнюєте), і без "відкату". Ви будете акцептувати найдорожчу пропозицію, бо в ціні цих засобів враховано 40% хабаря! І медико-технічне завдання виписане навмисно дискримінаційне для того, щоб протяги до перемоги "свого" улюбленого учасника, від якого головний лікар та головна медична сестра отримають ті ж 40% хабаря! Ми сповістимо всі антикорупційні органи, привернемо увагу до цієї закупівлі і розпорядника коштів, і Державну аудиторську службу, і НАБУ, і представників Громадського контролю, щоб не дати вам, крахоборам, роздерібанити бюджетні кошти країни, щоб притягти до відповідальності корупціонерів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2020 15:03
Вирішення:
Ще навіть не розпочався період подачі пропозицій, а Ви вже звинуватили нас в акцепті найдорожчого товару. Ми розуміємо, Ваше завдання не додержання законодавства у сфері закупівель, а залякати постачальника та всіма способами нав`язати свій товар, тому навіть якщо переможець аукціону буде відповідати нашим вимогам до предмета закупівлі, Ви будете оскаржувати наше рішення. Шановний, додержуйтесь, будь-ласка, регламенту проведення процедури закупівлі та формуйте Вашу документацію. Всі тендерні пропозиції розглядаються комітетом в установленому порядку, і ще нікого ми не відхиляли через те, що «це не наш улюблений учасник». Бажаємо успіху
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді
Номер:
1ae7dc360dfc40fb816a95d343334e6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002338-c.b2
Назва:
Щодо відповіді
Вимога:
Ні, шановний! Ви повинні прописати таким чином медико-технічне завдання, щоб кожному дезінфекційному засобу можна було б підбрати еквівалент іншого виробника, хоча б один, який би відповідав всім одночасно вимогам медико-технічного завдання документації. Але, проаналізувавши перелік зареєстрованих засобів, ми впевнено кажемо, що це неможливо! Тобто ви порушуєте принцип недискримінації Учасників, про який говориться в Наказі №10 ДП Прозорро та в Законі про публічні закупівлі. Останній раз вимагаємо прибрати з документації дискримінаційні пункти МТЗ, про які зазначені першій вимозі. Якщо цього не зробите, ми влаштуємо розголос цій справі по всій Дніпропетровській області, також, окремо, звернемося до Державної аудиторської служби України, бо є всі ознаки корупції та дерібану бюджетних коштів в цій закупівлі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.02.2020 10:44
Вирішення:
В Наказі №10 ДП Прозорро про еквіваленти нічого не сказано, не треба перекручувати нормативно базу, є обов`язок прописати технічні вимоги до предмета закупівлі, що ми і зробили. Технічні вимоги до предмета закупівлі розроблені колегіально, з долученням відповідних фахівців та персоналу, який буде працювати з даними дезінфікуючими засобами в цьому році і працював з ними в усіх попердніх роках. Ви змушуєте нас ризикувати здоров`ям персоналу, Вам відомо, що таке алергічна реакція на складові компоненти, які можеть міститись в інших дез.засобах? Ми не порушуємо принцип конкуренції, так як дані дезінфікуючі засоби є в дуже багатьох постачальників. А Ви, шановний, хочете нав`язати нам «жигулі по ціні мерседесу». Не забувайте про другий основний принцип здійснення закупівлі – це ЕФЕКТИВНІСТЬ. Як можна назвати закупівлю ефективною, якщо ми придбаємо неякісний товар та ще й за завищеною ціною, так як в очікувану вартість закладався якіснішний товар із, звісно ж, вищою ціною, що дасть Вам змогу «накинути» на свій товар, прикриваючись принципом недопущення дискримінації. Дякую за звернення, надайте розголос даній справі, впевнені, буде багато коментаторів даної ситуації з боку Державних замовників.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
cbb0ed4fcbcb4cd6b890c9988fb89c05
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-01-30-002338-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Замовник-хабарник проводить чергову корупційну закупівлю у "свого" постачальника з найдорожчою пропозицією. Звертаємо увагу на беззаперечне порушення з боку Замовника процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані конкретний склад, зазначена відповідність стандартам EN( До чого вони в Україні, відомо тільки цьому хабарнику), відповідність Європейським Директивам ( Ми вже живемо в Європейському Союзі?), прописані режими використання з зазначенням експозицій, характерні тільки певній торговій марці певного виробника, зазначена температура зберігання від -40 С (Цікаво, де ви бачили в Україні такі температури? А чого на інші засоби немає такої вимоги?), вказано, скільки літрів робочого розчину повинно виходити при певних режимах, характерна для певної торгової марки, зазначена протизаконна вимога надання гарантійних листів від виробника, що визнана АМКУ та Міністерством економічного розвитку і торгівлі дискримінаційною, зазначена протизаконна вимога надання зразків для проведення якогось там аналізу (зразки не є частиною документації, тому вимагати їх -протизаконно!) і т.д. Жоден Наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені медико-технічні вимоги суперечить основним принципам Державних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.01.2020 12:02
Вирішення:
Шановний учасник, Ви змушуєте нас взагалі не прописувати технічну специфікацію через те, що у Вас немає дезінфікуючих засобів, які відповідають вимогам тендерної документації? Знову аргументувати вибір саме цієї продукції ми не вважаємо за потрібне, адже з власного досвіду знаємо, що Вас це не цікавить. Вже вкотре Ви навмисно перешкоджаєте розробці тендерної документації, у відповідності до вимог Наказу МЕРТУ №680 від 13.04.2016 року «Про затвердження примірної тендерної документації» та Закону України «Про публічні закупівлі» і звинувачуєте Замовника у корупційних діяннях. В усіх тендерних закупівлях, не тільки нашого закладу, а й інших бюджетних установах України, Ви здійснюєте тиск на тендерний комітет, поширюєте недостовірні відомості, фальсифікуєте факти, порушуєте Конституцію України з метою нав`язування своєї продукції. По даному факту буде розроблена колективна скарга до Центру захисту споживачів та ГО «Громадський контроль», з долученням інших закладів країни, які постраждали від Ваших дій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні