• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

53 801 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 200 000.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 13:56 - 12.03.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження відхилення тендерної пропозиції

Номер: 97e1d92fd87a41b58766bc8c5bcb8973
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001384-a.b4
Назва: Оскарження відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Документи до оскарження додаються.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.04.2020 21:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2020 17:13
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2020 09:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 22/4/2020 засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 18/4/2020 від 10 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Задовільнена: Так
Автор: ДП "ЛИДЕР", Жураківський Анатолій +380674846804 FORTUNALIDER.2000@GMAIL.COM
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"

Номер: 967c88326a11415ca1e25403c1cc2ff3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001384-a.c3
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр"
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Миколаївбудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.04.2020 20:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2020 20:28
Дата виконання рішення Замовником: 19.05.2020 08:56
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ № 19/4/2020 засідання тендерного комітету Управління інфраструктури Миколаївської обласної державної адміністрації Скасувати рішення тендерного комітету (протокол розгляду тендерних пропозицій № 14/4/2020 від 10 квітня 2020 року) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ Миколаївбудцентр за процедурою закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150907 Маринівка-Щасливка (окремими ділянками), Доманівський район, Миколаївська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Миколаївбудцентр, Амірханян Вагінак Рушанович +380960000005 mykbudcentr@ukr.net
Вимога
Відхилено

неправомірні вимоги ТД

Номер: 8b874b7f39cf42c9a7ddddf7a05301c0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001384-a.c2
Назва: неправомірні вимоги ТД
Вимога:
У пункті 5.2 розділу 5 тендерної документації, серед іншого, міститься вимога щодо надання гарантійного листа довільної форми з інформацією, чи становитиме вартість тендерної пропозиції за результатами аукціону менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Перш за все, хочемо відмітити, що «гарантійний лист» направлений на підтвердження тих чи інших фактів. Факт наявності грошових коштів, факт забезпечення дотримання вимог чинного законодавства та інше. Утім, вимога щодо надання відомостей про розміру вартості тендерної пропозиції (буде більше 80%, чи менше) – не є гарантійним листом. Це вимога про отримання інформації: чи буде вартість тендерної пропозиції кожного учасника більшою за 80% чи меншою? З якою метою вимагається така інформація? Також, не зрозумілі наслідки недотримання цієї «гарантії» на етапі оцінки тендерних пропозицій? У подальшому, зміст такого гарантійного листа може бути дискримінаційною умовою для кожного з учасників, наприклад: для тих хто зазначив, що його вартість буде меншою за 80% від загальної вартості закупівлі; або для тих хто зазначить, що їх вартість тендерної пропозиції буде більшою за 80% від загальної вартості закупівлі. Вважаємо такий стан речей незаконним та недопустимим. Замовним створив умови для порушення принципу недискримінації учасників. Замовник стверджує, що тендерна документація повністю відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», а окремо принципу прозорості та відкритості на всіх стадіях закупівель. Однак, Замовник не помітив, як порушив положення пункту 9 частини 2 статті 22 Закону. Розділ 5 тендерної документації відноситься до оцінки тендерної пропозиції, що вбачається з його назви. Відповідно до зазначених положень Закону, тендерна документація повинна містити, серед іншого, перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Оскаржувана вимога (надати гарантію щодо розміру майбутньої вартості тендерної пропозиції) не має відношення ні до критерію оцінки, ні до методики оцінки. По-друге, положеннями статті 28 Закону, чітко визначений етап процедури відкритих торгів, під час якого повинна стати відома вартість тендерних пропозицій усіх учасників. Витребуванням зазначеного документу, Замовник порушує послідовність етапів проведення процедури відритих торгів, визначену положеннями розділу 4 Закону. Вважаємо дану вимогу тендерної документації недопустимою та протизаконною, а тому, вимагаємо внесення змін до тендерної документації щодо скасування цієї вимоги. У випадку відмови у задоволені нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України, для захисту наших прав, як учасника публічної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. «1. Поняття «гарантійний лист» не визначений жодним законодавчим або нормативним актом, існує загальноприйнята думка, що закладається в це поняття. По - перше, Замовник вимагає гарантійний лист довільної форми з певною інформацією, не встановлюючи будь які обмеження, вимога є однаковою для всіх учасників, які бажають взяти участь в закупівлі, тому Ваше твердження, що в подальшому зазначена вимога може бути дискримінаційною умовою ДЛЯ ВСІХ УЧАСНИКІВ не відповідає дійсності, бо на даному етапі вона є неприйнятною тільки для вашого підприємства. По-друге, кожен добросовісний учасник, направлений на дотримання принципів публічних закупівель, на стадії подання тендерної пропозиції прораховує її вартість, з урахуванням всіх складових, в тому числі на матеріальні ресурси, і знає, чи становитиме вартість його пропозиції менше ніж вісімдесят відсотків від загальної вартості закупівлі, або ні. Також, вказаний гарантійний лист є свого роду «гарантією» для Замовника від необґрунтованого «демпінгу» під час проведення аукціону, бо зниження ціни більш ніж на 20% від очікуваної закупівлі є ризиком для своєчасного, якісного виконання робіт за результатами закупівлі. Саме для підтвердження обґрунтованості зниження ціни нижче ризикової межі, Замовником, пунктом 3.1 тендерної документації вимагається детальне обґрунтування ціни на матеріальні ресурси. Ваше твердження щодо недотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» є таким, що не відповідає дійсності, так як частина 2 статті 22 Закону містить перелік інформації, яка обов’язково має бути наявна в тендерній документації, але не обмежує встановлення Замовником інших вимог, тим паче не регламентує зміст розділів тендерної документації, в яких вони мають міститись. Також Замовник не порушує послідовність етапів проведення закупівлі, так як на етапі подання тендерної пропозиції не вимагає зазначення учасником конкретної вартості (ціни) тендерної пропозиції за результатами майбутнього аукціону. Враховуючи наведене, замовником не порушено норми Закону України «Про публічні закупівлі» та інших чинних нормативних актів. Крім того, зазначені у Вашій вимозі погрози щодо звернення до Антимонопольного комітету, розцінюється Замовником як здійснення тиску, з метою досягнення власних інтересів будь якими методами, без обґрунтованих на то підстав, що ставить під загрозу реалізацію ініціативи Президента України «Велике будівництво» в частині розбудови транспортної мережі та покращення експлуатаційного стану існуючих доріг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п 3.1

Номер: d2e7b244eb354db5a67a48172b90bdf6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001384-a.a1
Назва: Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п 3.1
Вимога:
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п 3.1
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Помилка
Дата скасування: 17.02.2020 12:38