• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів

Призупинено

39 711 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 5 619.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 13:29 - 27.02.2020 00:00
Скарга
Очікує розгляду

Порушення Тендерним комітетом замовника при розляді тендерної пропозиції КЖРЕП 17 в частині не врахування, упущення інших критеріїв відповідності умовм тендерної документації

Номер: 7c5f3fa1c3064a199193260830b427b4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.a16
Назва: Порушення Тендерним комітетом замовника при розляді тендерної пропозиції КЖРЕП 17 в частині не врахування, упущення інших критеріїв відповідності умовм тендерної документації
Скарга:
В системі PROZORRO Тендерним комітетом замовника Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради оголошено відкриті торги за предметом закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м .Чернівцях - 13 лотів ( Код ДК 021:2015-90610000-6). Режим доступу: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-30-002100-c. Тендерні пропозиції по лоту № 8 заявили Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство № 17 (далі – КЖРЕП 17), ПП «Регіон-К», ПП «Санбуд-Сервіс», ТОВ «Град-Комфорт», ФОП Більцан Л.І. Протольним рішенням тендерного комітету ЧМР в період прекваліфікації було відхилено тендерні пропозиції КЖРЕП 17 та ФОП Більцан Л.І. Тендерну пропозицію КЖРЕП 17 відхилено за критерієм недостатньості кількості працівників. Проте, Тендерним комітетом при розгляді пропозиції КЖРЕП 17 не було враховано, упущено інші критерії, які тягнуть за собою відхилення тендерної пропозиції учасника КЖРЕП 17. Тобто, Замовник не приділив суттєвої уваги розгляду цієї пропозиції, чітко демонструючи поверхневий підхід до розгляду цієї пропозиції.
Автор: ПП Регіон-К, Мельничук Олександр Вікторович +380968565080 region.k111@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 21b9303f3f4e495b8f658a030164e066
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b3
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
В довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наданої учасником ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" (файл «Довідка про підтвердження наявності матеріально-технічної бази.pdf») наведений перелік техніки та транспортних засобів, проте не зазначено інформацію щодо підстав для використання вказаної техніки та транспортних засобів (право власності або право користування чи інша підстава). Так, відповідно до вимог Документації для підтвердження інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям у складі пропозиції необхідно надати Інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання. У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування надаються копії документів про право користування (з усіма додатками та додатковими угодами, якщо таке мало місце). У складі пропозиції ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" надано договори оренди транспортних засобів (файли «Договір оренди транспортних засобів.pdf» та «договір хако машинка.pdf»), але не на всі одиниці техніки та транспортних засобів, зазначені у довідці. В договорах відсутня інформація про надання в оренду зокрема: Причіп до трактора більше 4т. 1 од.; Вантажівка КАМАЗ 15т. 1 од. Крім того, зі змісту договору оренди транспортних засобів від 17.05.2018 р. вбачається, що передача транспортного засобу оформляється додатком до договору (розділ 5 договору з ТОВ «ЮМТ і КО»), проте жодного додатку до вказаного договору у складі пропозиції не завантажено. З цього слідує, що права користування орендованим майном та транспортними засобами документально не підтверджено, як того вимагає Замовник у Документації в частині підтвердження права користування механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази копіями документів з усіма додатками та додатковими угодами та як наслідок не підтверджено відповідності кваліфікаційним вимогам. Тож, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможця ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД", всупереч вимогам тендерної документації, не врахував вищевикладені обставини та протиправно не надав оцінки інформації та документам у складі пропозиції. Таким чином, ТОВ "ЄВРОКОМУНБУД" недобросовісно виконав вимоги ТД з підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не відхилив пропозицію такого учасника яка не відповідає вимогам тендерної документації, внаслідок чого порушені права та інтереси Скаржника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно п. 1.1 додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати: «1.1. Документи про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази: 1.1.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання та матеріали для забезпечення виконання послуг, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, тощо, із зазначенням їх місцезнаходження) для забезпечення виконання послуг, відповідно до особливих вимог до учасників щодо кожного окремого предмета закупівлі (лота), зазначених в додатку 1. У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). До уваги учасників: Відсутність вищевказаного обладнання, техніки та матеріально-технічної бази вважається таким, що не відповідає кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази».» Підтвердження кваліфікації відповідно до особливих вимог по лоту 3 учаснику необхідно мати в наявності: - Вантажний транспортний засіб, вантажопідйомність від 4 т (не менше одного). - Вакуумну підмітально-прибиральної машини не менше однієї одиниці або договір. Учасник ТОВ «Єврокомунбуд» на виконання вимог тендерної документації в цій частині надав довідку про підтвердження наявності матеріально-технічної бази з переліком техніки та транспортних засобів. Щодо транспортного засобу, вантажопідйомністю від 4т. надано підтверджуючі документи про право власності, а саме довідку про наявність власної техніки – трактор Беларус разом з техпаспортом. Щодо вакуумної підмітально-прибиральної машини надано підтверджуючі документи про використання на правах оренди, а саме договір оренди транспортного засобу від 27.02.2020р. Оскільки, іншої техніки, крім зазначеної вище, не передбачено тендерною документацією для надання послуг, учасник підтвердив право користування на всю матеріально-технічну базу, яка передбачена в особливих вимогах по лоту 3.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Очікує розгляду

На дискваліфікацію

Номер: 16a0848ce68749ef9ba81cad50e98835
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b15
Назва: На дискваліфікацію
Скарга:
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2020-01-30-002100-c. 3. Визнати рішення Замовника за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-30-002100-c неправомірним та зобовязати скасувати своє рішення про допуск до аукціону ТОВ "ГРАД-КОМФОРТ" зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «13» лютого 2020 року. 4. Визнати рішення Замовника за ідентифікатором закупівлі UA-2020-01-30-002100-c неправомірним та зобовязати скасувати своє рішення про допуск до аукціону ПП "САНБУД-СЕРВІС". зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «13» лютого 2020 року. 5. Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів) за Лотом №8 - Територія обмежена вулицями: Хмельницького Богдана (буд. 1-77, 2-80) - вул. Головна (парна сторона від вул. Хмельницького Богдана до Центральної площі) -Центральна площа (сторона міської ради) - вул. Університетська (від Центральної площі, парна сторона 2-60, непарна сторона від перехрестя вул. Хмельницького Богдана та Університетської 27-39) - вул.Стрийська (парна сторона 2-112) - вул.Корсунська (вся) - вул.Підгаєцька (вся) - вул. Бережанська (буд. 3-25, 4-26) - вул. Чортківська (вся) - вул. Гагаріна Юрія (від моста непарна сторона).
Пов'язані документи: Учасник
Автор: ФОП Більцан Лариса Іванівна, Більцан Лариса Іванівна +380973874972 perepelitsasergei342@gmail.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: ebb3dfef4cf54d6c831c3e1cc26c225a
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b1
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
1. Згідно пункту 3.3 Додатку 3. Для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв в складі пропозиції учасники повинні надати скан-копію виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію. Для підтвердження відповідності цим вимогам учасником ПП «Порядок в домі 11» в складі своєї пропозиції було надано: - скан-копію рішення приватного підприємства «Порядок в домі 11» від 13 лютого 2019 року, - скан-копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Проте учасник не завантажив скан-копію статуту згідно якого діяв попередній директор ПП «Порядок в домі 11» Чернецікий Б.А., що підтверджує його право одноосібно без рішення зборів засновників відсторонитись від посади директора та назначити іншу особу. Також скан-копія рішення ПП «Порядок в домі 11» передбачає рішення засновників підприємства, директор підприємства на підставі рішення засновників може внутрішнім наказом по підприємству приймати на роботу або звільняти працівників необхідних для функціонування підприємства. 2. Згідно пункту 3.8 Додатку 3. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажує скан-копію Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Учасником було надано скан-копію листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних у учасника процедури а саме ПП «Порядок в домі 11». Проте не надано листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженого представника а саме директора ПП «Порядок в домі 11» - Кисилиці М.М., який завантажив в складі пропозиції паспорт 1-3 ст. та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду. 3. Згідно пункту 3.9 Додатку 3. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажує Лист-згоду в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) з Проектом договору, що у Додатку 4 цієї тендерної документації. Проте завантажено тільки лист-згоду з погодження з проектом договору без проекту договору що у додатку 4 тендерної документації. Даний факт підтверджує неправомірні дії Замовника щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції ПП «Порядок в домі 11»., так як умовами Документації визначено чітку вимогу щодо документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: п. 3.3 Додатку 3 Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію. п. 3.8 Додатку 3 Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. п. 3.9 Додатку 3 Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) з Проектом договору, що у Додатку 4 цієї тендерної документації. На виконання вимог ст. 25 Закону відповідно до розділу 3 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Документацією передбачено: Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронну систему закупівель документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, інші документи, передбачені цією тендерною документацією у сканованому вигляду до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у текстових, табличних або графічних форматах за підписом посадової особи або представника учасника процедури закупівлі з: -тендерною пропозицією (згідно Додатку 2); -інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону; -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічнічного завдання та технічних вимог; -документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -інформацією про субпідрядника (субпідрядників); -іншими документами, передбаченими цією документацією. Крім того, вимогами Документації не передбачена можливість використання оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про закупівлі, у тому числі у формі відкритих даних для перевірки або підтвердження кваліфікації учасників процедури закупівлі. Тобто, враховуючи вимоги розділу Додатку 3 ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв та інші документи, учасникам закупівлі у складі своєї пропозиції необхідно завантажити файли (інформацію та документи) зокрема у вигляді копій статуту згідно якого діяв попередній директор ПП «Порядок в домі 11» Чернецікий Б.А., що підтверджує його право одноосібно без рішення зборів засновників відсторонитись від посади директора та назначити іншу особу, листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних уповноваженого представника а саме директора ПП «Порядок в домі 11» - Кисилиці М.М., який завантажив в складі пропозиції паспорт 1-3 ст. та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, лист-згоду з погодження з проектом договору без проекту договору що у додатку 4 тендерної документації. Таким чином, тендерний комітет Замовника при розгляді тендерної пропозиції діяв всупереч встановленому Законом порядку, а саме ст. ст. 25, 28 та власним вимогам, визначеними тендерною документацією по предмету: Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів Код ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Слід зазначити, що відхилення пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації є не правом, а обов’язком замовника згідно з Законом. Не відхиливши пропозицію ПП «Порядок в домі 11» Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Щодо документів, які підтверджують повноваження учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Згідно п. 3.3 додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати інші документи «Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію». Вказані документи жодним чином не підтверджують кваліфікацію учасника, як то стверджує скаржник. Подання учасниками конкретного установчого документу як Статут не передбачено умовами тендерної документації для підтвердження повноважень підпису документів пропозиції. Так, учасник процедури закупівлі ПП «Порядок в домі 11» на виконання вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції надав рішення про прийняття на посаду директора Кисилицю М.М. Крім того, було надано копію паспортних даних на ім’я Кисилиця М.М., як особи, яка підписала документи тендерної пропозиції. Отже, учасник ПП «Порядок в домі 11» надав необхідні документи, що підтверджують повноваження підпису пропозиції у відповідності до тендерної документації. 2. Щодо листа про згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. Згідно п.3.8 додатку 3 тендерної документації учасникам необхідно надати інші документи «Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних». ПП «Порядок в домі 11» у складі тендерної пропозиції завантажив лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на імя учасника. Вказана довідка підписана директором Кисилиця М.М. та містить печатку підприємства. Тобто учасник надав вищевказаний документ у відповідності до вимог тендерної документації оскільки надав згоду на обробку персональних даних на учасника ПП «Порядок в домі 11» та над директора підприємства, який підписав вказану довідку. 3. Щодо згоди з проектом договору. Згідно п. 3.9 додатку 3 тендерної документації учасником необхідно надати інші документи «Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) з Проектом договору, що у Додатку 4 цієї тендерної документації». Учасник ПП «Порядок в домі 11» в складі тендерної пропозиції надав лист-году з проектом договору, що міститься в додатку 4 тендерної документації (на аркушах 103-105). Подання учасниками окремо проекту договору не передбачалося тендерною документацією.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

невідповідність рішення замовника про дискваліфікацію учасника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"

Номер: 29ff8cb8a4124715b882e76bece66c15
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b14
Назва: невідповідність рішення замовника про дискваліфікацію учасника вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
13 березня 2020 року замовником закупівлі – Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради сформовано протокол кваліфікації, згідно якого тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Порядок в домі 11» по ЛОТу №5 дискваліфіковано та вказано причину: за результатами розгляду наданих учасниками документів тендерним комітетом встановлено, що тендерна пропозиція учасника торгів Приватне підприємство «ПОРЯДОК В ДОМІ 11» не відповідає вимогам, визначеним у тендерній документації, зважаючи на таке. 1. У складі тендерної пропозиції подано Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам по Лоту №2, що не відповідає технічним характеристикам предмета закупівлі по Лоту №5. Отже, тендерна пропозиція ПП «ПОРЯДОК В ДОМІ 11» не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині. Вважаю, що рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ПП «Порядок в домі 11», має бути переглянуте та скасоване виходячи із наступного: Так, статтею 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі по тексту – Закон) визначено підстави , за яких замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема: учасник: пункт 1) не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; пункт 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; пункт 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у текстових, табличних або графічних форматах за підписом посадової особи або представника учасника процедури закупівлі з: -тендерною пропозицією (згідно Додатку 2); -інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону; -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; -документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -інформацією про субпідрядника (субпідрядників); -іншими документами, передбаченими цією документацією. У разі допущення учасником формальних(несуттєвих) по-милок, тендерна пропозиція такого учасника не відхиляється. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах (на всіх чи на окремих документах пропозиції); - наявність технічних помилок та описок. ПП «Порядок в домі 11» як учасником із тендерною пропозицією завантажено документ під назвою «Гарантійний лист ЛОТ №2.pdf», в якому помилково вказано найменування тридцяти п’яти вулиць, послуги по яким замовником оголошені до закупівлі під іншим ЛОТом (№2). При цьому, учасником ПП «Порядок в домі» в завантаженому документі із помилково зазначеними найменуваннями вулиць наведено відповідність всіх необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі відповідно до технічних вимог та завдань, що стосується ЛОТу№5 в Додатку №1 до Тендерної документації. Також, у відповідності до вимог пункту 2 Розділу 3 Тендерної документації учасником документально підтверджено Замовнику надання банківської гарантії саме по ЛОТу №5. В завантаженому документі під назвою «3424__2__ПОРЯДОК_В_ДОМІ_11_Гарантія_27_02_2020» наведено зобов’язання банку у наданні безвідкличної та безумовної банківської гарантії саме за Лотом №5 та наведено перелік вулиць, що відносяться до вказаного лоту. Окрім цього, у відповідності до вимог Тендерної документації учасником на підтвердження критеріїв, висунутих з метою оцінки відповідності установленим кваліфікаційним та іншим вимогам надано документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а також вимог, встановлених ст.17 Закону для надання послуг по ЛОТу №5. Адже, наведені в Додатку №1 особливі вимоги до учасників по ЛОТу №5 повністю ідентичні вимогам по ЛОТу №2 за виключенням наявності працівників та запасу посипкового матеріалу, необхідна наявність яких підтверджена у відповідності до вимог пунктів 1.1 та 1.2 Додатку 3 Тендерної документації документом під назвою «Інф.довідка щодо матер.-технічної бази». Таким чином, рішення замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції ПП «Порядок в домі 11» з причин помилкового подання гарантійного листа про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам по ЛОТу №2 не ґрунтується на вимогах норми статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», та Тендерної документації, а тому має бути переглянуте та скасоване із допущенням тендерної пропозиції ПП «Порядок в домі 11» до аукціону. На підтвердження гарантії відповідності всіх необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі відповідно до технічних вимог та завдань згідно Додатку №1 Тендерної документації по ЛОТу №5 Приватне підприємство «Порядок в домі 11» як учасник процедури закупівлі надає Гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам по Лоту №5.
Пов'язані документи: Учасник
Скарга
Очікує розгляду

Порушення процедури закупівлі при розгляді Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради тендерних пропозицій учасників по Лоту №8

Номер: ed2c9bbad18d49a6ade0f2b87fe146f1
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b13
Назва: Порушення процедури закупівлі при розгляді Департаментом житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради тендерних пропозицій учасників по Лоту №8
Скарга:
Тендерним комітетом Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради оголошено відкриті торги у системі Prozorro предметом закупівлі яких є послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів) Код ДК 021:2015-90610000-6, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-01-30-002100-c. Очікувала вартість 39 711 200,00грн. Строк подання тендерних пропозицій 02 березня 2020 року до 10 год. 00 хв. Аукціон -19 березня 2020 р. Тендерні пропозиції по лоту № 8 подали ПП «Регіон-К», ПП «САНБУД-СЕРВІС» , Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №17, ТОВ «Град-Комфорт», ФОП Більцан Л.І. Рішенням тендерного комітету в період прекваліфікації було відхилено тендерні пропозиції Комунальне житлове ремонтно-експлуатаційне підприємство №17 та ФОП Більцан Л.І., а тендерні пропозиції ПП «Регіон-К», ПП «САНБУД-СЕРВІС» та ТОВ «Град-Комфорт» допущено до аукціону. Вважаємо вказане рішення тендерного комітету неправомірним та необгрунтованим, з підстав описаних у скарзі, що додається.
Автор: КОМУНАЛЬНЕ ЖИТЛОВЕ РЕМОНТНО - ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО № 17, Людмила Леонтій +380956033469 kjrep17@ukr.net
Вимога
Без відповіді

невідповідність критеріям Тендерної документації

Номер: 38e3eb79512a41cfb01b9e15ce20e341
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b12
Назва: невідповідність критеріям Тендерної документації
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації та вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі по тексту – Закон) критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є зокрема, наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним та іншим вимогам згідно з Додатком 3. Відповідно до підпункту 1.3. Додатку 3 Тендерної документації документом про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тобто відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» є скан-копія аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротурів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р. (крім інформації, що становить комерційну таємницю); Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасником ПП "САНБУД-СЕРВІС" по ЛОТу №5 завантажено документи під назвою «2019 договір № 57 від 05.03.2019.PDF» та «2019 додаткова угода № 1 до договору № 57 (1).pdf», згідно яких вказаний учасник надавав Департаменту житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях. Дані послуги надавались згідно договору №57 від 05.03.2019 на підставі рішення тендерного комітету від 22.02.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2018-12- 13-003509-c). Відповідно інформації, розміщеній на сайті «Zakupki.prom.ua» за інтернет-адресою «https://my.zakupki.prom.ua/cabinet/purchases/state_contracting/view/2576125» між Департаментом ЖКГ ЧМР та ПП «САНБУД-СЕРВІС» укладались додаткові договори до договору №57 від 05.03.2019, а саме 26.12.2019 укладено додатковий договір №2 до договору №57 від 05.03.2019 та 16.01.2020 укладено додатковий договір №3 до договору №57 від 05.03.2019. Незважаючи на наявність укладених вказаних додаткових договорів, учасником ПП «САНБУД-СЕРВІС», в порушення вимог пункту 1.3. Додатку 3 Тендерної документації сканкопії їх не завантажено із Тендерною пропозицією, про факт їх укладено не зазначено в завантаженому документі під назвою «довідка про виконання аналогічних договорів.pdf». Таким чином, учасник ПП «САНБУД-СЕРВІС» не надав у відповідності до вимог підпункту 1.3. Додатку 3 Тендерної документації документи про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, тобто відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку із чим тендерна пропозиція вказаного учасника має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 246a4c0b55e74c24909e4937d0f4ed03
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b11
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Згідно пункту 3.9 Додатку 3. Учасник у складі тендерної пропозиції завантажує Лист-згоду в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) з Проектом договору, що у Додатку 4 цієї тендерної документації. Проте учасником ПП «Порядок в домі» завантажено тільки лист-згоду з погодження з проектом договору без проекту договору що у додатку 4 тендерної документації. Даний факт підтверджує неправомірні дії Замовника щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції ПП «Порядок в домі»., так як умовами Документації визначено чітку вимогу щодо документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: п. 3.3 Додатку 3 Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції. Надаються скан-копії: довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту (1-3 сторінки) або паспорту у формі ID-картки (всі сторони) особи, що підписала тендерну пропозицію. п. 3.8 Додатку 3 Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних. п. 3.9 Додатку 3 Лист-згода в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) з Проектом договору, що у Додатку 4 цієї тендерної документації. На виконання вимог ст. 25 Закону відповідно до розділу 3 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Документацією передбачено: Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронну систему закупівель документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, інші документи, передбачені цією тендерною документацією у сканованому вигляду до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у текстових, табличних або графічних форматах за підписом посадової особи або представника учасника процедури закупівлі з: -тендерною пропозицією (згідно Додатку 2); -інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону; -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до технічнічного завдання та технічних вимог; -документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -інформацією про субпідрядника (субпідрядників); -іншими документами, передбаченими цією документацією. Крім того, вимогами Документації не передбачена можливість використання оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про закупівлі, у тому числі у формі відкритих даних для перевірки або підтвердження кваліфікації учасників процедури закупівлі. Тобто, враховуючи вимоги розділу Додатку 3 ТД, для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв та інші документи, учасникам закупівлі у складі своєї пропозиції необхідно завантажити файли (інформацію та документи) зокрема лист-згоду з погодження з проектом договору з проектом договору що у додатку 4 тендерної документації. Таким чином, тендерний комітет Замовника при розгляді тендерної пропозиції діяв всупереч встановленому Законом порядку, а саме ст. ст. 25, 28 та власним вимогам, визначеними тендерною документацією по предмету: Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів Код ДК 021:2015-90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Слід зазначити, що відхилення пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації є не правом, а обов’язком замовника згідно з Законом. Не відхиливши пропозицію ПП «Порядок в домі» Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ

Номер: 3d08f5b6af6e46c7b9090efe7b380cea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b10
Назва: ВИМОГА ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Згідно п.п.1.3.1 п.1.3 Додатку 3 Документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасники торгів повинні надати Скан-копію аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротурів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р.;. Для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв, що визначені вимогами зокрема п.1.3. Додатку 3 Документації учасником ПП "САНБУД-СЕРВІС" було надано: - скан-копію договору №57 від 05.03.2019 (файл «2019 договір № 57 від 05.03.2019.PDF»). Даний договір укладався за результатами закупівлі № https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-12-13-003509-c?lot_id=a183afa0e70744068704b8aa554f28a9#lots , згідно якої договір має три додаткові угоди від 13.03.19 р., 26.12.19 р., 16.01.2020 р. Але в складі тендерної пропозиції відсутні додаткові угоди до вищезазначеного договору, що є порушенням вимог п.п. 1.3.1 п.1.3 Додатку 3 до Документації. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 13.03.2020 р., опублікованого Замовником в електронній системі 13 березня 2020, зафіксовано, що учасник ПП "САНБУД-СЕРВІС" допущений до аукціону.. Даний факт підтверджує неправомірні дії Замовника щодо об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції ПП "САНБУД-СЕРВІС", так як умовами Документації визначено чітку вимогу щодо документально підтвердженої інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: п. 1.3.1 Додатку 3 Скан-копію аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротурів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р.. На виконання вимог ст. 25 Закону відповідно до розділу 3 п.1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Документацією передбачено: Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронну систему закупівель документи для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, інші документи, передбачені цією тендерною документацією у сканованому вигляду до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів у текстових, табличних або графічних форматах за підписом посадової особи або представника учасника процедури закупівлі з: -тендерною пропозицією (згідно Додатку 2); -інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; -інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у ст. 17 Закону; -інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; -документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; -інформацією про субпідрядника (субпідрядників); -іншими документами, передбаченими цією документацією. Крім того, вимогами Документації не передбачена можливість використання оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу інформації про закупівлі, у тому числі у формі відкритих даних для перевірки або підтвердження кваліфікації учасників процедури закупівлі. Тобто, враховуючи вимоги розділу 3 п.1 та Додатку 3 Докментації, для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв, учасникам закупівлі у складі своєї пропозиції необхідно завантажити файли (інформацію та документи) зокрема у вигляді Скан-копії аналогічного договору щодо успішного виконання та завершення в якості виконавця договору (щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (тротурів, прибордюрної частини доріг) або утримання доріг) з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце) за період виконання у поточному та/або за попередні роки, але не раніше 2017р.. Таким чином, тендерний комітет Замовника при розгляді тендерної пропозиції діяв всупереч встановленому Законом порядку, а саме ст. ст. 25, 28 та власним вимогам, визначеними тендерною документацією по предмету: Послуги з прибирання та підмітання вулиць в м.Чернівцях - 13 лотів (Код ДК 021:2015: 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць). Слід зазначити, що відхилення пропозиції, яка не відповідає вимогам тендерної документації є не правом, а обовязком замовника згідно з Законом. Не відхиливши пропозицію ПП "САНБУД-СЕРВІС" Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, а також наші права та законні інтереси як учасника торгів. Тож, Замовник, приймаючи рішення про визначення переможця ПП "САНБУД-СЕРВІС", всупереч вимогам тендерної документації, не врахував вищевикладені обставини та протиправно не надав оцінки інформації та документам у складі пропозиції. Таким чином, ПП "САНБУД-СЕРВІС" недобросовісно виконав вимоги Документації про підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а Замовник прийняв рішення, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та не відхилив пропозицію такого учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, внаслідок чого порушені права та інтереси Скаржника. Не відхиливши пропозиції ПП "САНБУД-СЕРВІС" Замовник грубо порушив Закон та принципи здійснення закупівель, а також мої права та законні інтереси як учасника торгів, оскільки відповідно до ч. 5 ст. 28 Закону якщо за результатами розгляду тендерних пропозицій до оцінки допущено тендерні пропозиції менше ніж двох учасників, процедура закупівлі відміняється. На підставі вище наведеного, з метою дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, принципу не дискримінації учасників, керуючись ст. ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Прошу скасувати своє рішення про допуск до аукціону ПП "САНБУД-СЕРВІС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

невідповідність учасника встановленим Тендерною документацією кваліфікаційним вимогам

Номер: c2e451670ff34a3f893a01708c3b6700
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-002100-c.b9
Назва: невідповідність учасника встановленим Тендерною документацією кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Відповідно до пункту 5 Розділ 3 Тендерної документації та вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»№922-VIII (далі по тексту – Закон) критеріями, які висуваються з метою оцінки відповідності Учасників установленим кваліфікаційним та іншим вимогам є зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Учасник подає, як частину його пропозиції, документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним та іншим вимогам згідно з Додатком 3. В Додатку 1 до Тендерної документації по ЛОТу №5 наведено особливі вимоги до учасників, а саме наявність відповідної матеріально-технічної бази, зокрема згідно пункту 1.4. - вакуумної підмітально-прибиральної машини не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою. Відповідно до підпункту 1.1. Додатку 3 Тендерної документації документом про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, тобто відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» є інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: зазначити інформацію про наявну у власності, чи на правах користування, чи в інший спосіб використання техніку, механізми, обладнання та матеріали для забезпечення виконання послуг, а також вказати матеріально-технічну базу (офісні, виробничі та інші приміщення, тощо, із зазначенням їх місцезнаходження) для забезпечення виконання послуг, відповідно до особливих вимог до учасників щодо кожного окремого предмета закупівлі (лота), зазначених в додатку 1. У разі використання механізмів, техніки, обладнання та матеріально-технічної бази на правах користування або згідно послуг будівельної техніки надаються копії документів про право користування або про надання послуг будівельної техніки з усіма додатками та додатковими угодами (якщо таке мало місце). Так, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасником ПП "МЕГАПОЛІС 2005" по ЛОТу №5 завантажено документи під назвою «Гарантійний лист по тех.характеристиках.pdf» та «Довідка матеріально-технічна база.pdf», в яких зазначено про наявність в користуванні на правах оренди вакуумно підмітально-прибиральних машин ПМ-130-533701-01 на базі автомобілів МАЗ (Глобус) в кількості дві одиниці (далі по тексту – Машини). На підтвердження вказаної інформації учасником ПП «МЕГАПОЛІС 2005» завантажено документ під назвою «Оренда машин.pdf» , а саме договір оренди транспортного засобу №4 від 17.02.2020, укладеного між Тернопільським міським шляховим ремонтно-будівельним підприємством «Міськшляхрембуд» (орендодавцем) та ПП «МЕГАПОЛІС 2005» (орендарем, учасником ацкціону), предметом якого було строкове оплатне право користування двома одиницями Машин. Однак, 05 березня 2020 року між Тернопільським міським шляховим ремонтно-будівельним підприємством «Міськшляхрембуд», як орендодавцем, та ПП «МЕГАПОЛІС 2005» укладено та підписано в двосторонньому порядку Додаткову угоду до Договору оренди транспортного засобу №4 від 17.02.2020 про розірвання даного Договору в зв’язку із недодержанням умов (процедури) укладення даного Договору (п.5.2.) та Статуту підприємства, підтвердженням чого є лист Тернопільського міського шляхового ремонтно-будівельного підприємства «Міськшляхрембуд» за вихідним №18/20 від 16.03.2020 (копія листа додається). Таким чином, в учасника ПП «МЕГАПОЛІС 2005» відсутня на момент проведення закупівлі послуг по ЛОТу №5 матеріально-технічної бази, яка наведена в пункті 1.4. особливих вимог Додатку №1 до Тендерної документації по вказаному ЛОТу - вакуумної підмітально-прибиральної машини не менше однієї одиниці або договір оренди або інший документ користування зазначеною технікою. Відсутність вказаної матеріально-технічної бази свідчить про невідповідність Учасника ПП «МЕГАПОЛІС 2005» кваліфікаційним критеріям, визначеним пунктом 5 Розділ 3 Тендерної документації та ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», в зв’язку із чим тендерна пропозиція вказаного учасника має бути дискваліфікована.
Пов'язані документи: Учасник