• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби

Вся інформація знаходиться у прикріпленій документації.

Завершена

191 771.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 959.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 12:30 - 05.02.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо внесення змін в Оголошення та в технічні характеристики засобів.

Номер: 93467b9258b142568fda2d4d7b565b02
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001056-a.c1
Назва: Вимога щодо внесення змін в Оголошення та в технічні характеристики засобів.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку положень ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одними з принципових вимог до проведення відкритих торгів є запобігання корупційним діям і зловживанням, недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників закупівель, а згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять антиконкуретні та дискримінаційні вимоги. Зазначення конкретного найменування дезінфікуючого засобу та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою. Зазначення можливості подання еквівалентів несе лише формальне значення, оскільки із таким фасуванням не існує еквівалентів які б повністю відповідали медико-технічним вимогам Замовника. Отже, це штучно придумана вимога для відхилення інших виробників, оскільки засоби прописані так, що унеможливлюють надати еквіваленти, таким чином обмежується коло учасників лише представниками компанії-виробника, а тому вимоги викладені в Оголошені носять дискримінацій та упереджений характер. Своїми вимогами Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, оскільки Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. З метою приведення технічних вимогах до товару у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до непрозорості та упередженості при оцінці пропозицій конкурсних торгів, дискримінації учасників, а також керуюсь ст.ст. 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО внести зміни в Оголошення (UA-2020-01-30-001056-a) та в технічні характеристики засобів, в частині фасування засобів, якими передбачити можливість надавати учасниками засоби у фасуванні від 1 літри до 5 літрів ,щоб надати можливість іншим учасникам надавати повноцінні еквіваленти засобів. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Секретар тендерного комітету, бухгалтер Кириленко Марина Вікторівна, повідомила, що на допорогову закупівлю UA-2020-01-30-001056-a (дезінфікуючі засоби), яка знаходиться у періоді уточнень, надійшла вимога та повідомила її зміст. Допорогову закупівлю UA-2020-01-30-001056-a було оголошено Замовником у системі електронних закупівель Prozorro 30.01.2020 р. о 12:30. Період уточнень закупівлі (подання запитів на уточнення та / або запитань щодо закупівлі) Замовником був визначений з 30.01.2020 р. 12:30 до 04.02.2020 р. 15:00. 04.02.2020 р. о 14:05 на допорогову закупівлю UA-2020-01-30-001056-a було отримано вимогу. Оскільки вимога була подана за 55 хвилин до закінчення періоду уточнень, секретарем тендерного комітету було продовжено період уточнень закупівлі, оскільки цього часу недостатньо для зібрання засідання тендерного комітету, детального розгляду вимоги та винесення рішення щодо задоволення або незадоволення вимоги. Члени тендерного комітету обговорили питання та визначили наступне: Згідно термінології допорогових закупівель: Вимога про усунення порушення, Вимога – офіційне звернення до Замовника з вимогою усунути порушення, припущене з точки зору Скаржника Замовником. Допорогові закупівлі здійснюються відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019 р. (далі – Інструкція). Інструкція не містить рекомендацій або зобов’язань Замовника щодо зазначення посилань на конкретну торгівельну марку або зазначення виразу «або еквівалент» при використанні допорогових закупівель. Також будь-який Замовник може проводити закупівлю товарів вартістю до 200 тис. грн. через електронний каталог Prozorro Market, який не обмежує Замовника у виборі будь-якої торгівельної марки. Проте, електронний каталог Prozorro Market поки не має у своєму асортименті дезінфікуючих засобів. Тобто, нормативними документами не заборонено Замовнику віддавати перевагу будь-якій торгівельній марці при закупівлях до 200 тис. грн. 30.08.2017 року головним лікарям закладів охорони здоров’я м. Маріуполя були надані Управлінням охорони здоров’я міста Маріуполя, з метою ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та зменшення скарг з боку Учасників закупівель, - «Рекомендації щодо закупівель дезінфекційних засобів лікувально-профілактичними установами міста Маріуполя» (далі – Рекомендації). Надані рекомендації були погоджені керівниками Управління охорони здоров’я Маріупольської міської ради, Маріупольської міської філії ДУ «Донецький обласний лабораторний центр МОЗ України» та Тендерного управління Маріупольської міської ради. Згідно цих Рекомендацій, Замовник, при закупівлі дезінфікуючих засобів, повинен визначити: - спектр антимікробної дії; - клас токсичності та безпечності; - діючі речовини; - допоміжні речовини; - властивості (сумісність з матеріалами та ін.); - форму виписку; - фасування; - термін придатності концентрату та робочого розчину. До переліку допорогової закупівлі UA-2020-01-30-001056-a входять чотири найменування дезінфікуючих засобів: № з/п Найменування засобу Фасування 1. Тералін протект або повний еквівалент каністра 2 л каністра 5 л 2. Гігасепт Інстру АФ або повний еквівалент каністра 2 л каністра 5 л 3. Віраксол Ф або повний еквівалент флакон 1 л 4. Терразім або повний еквівалент пластикове відро 1,5 кг Два з чотирьох найменувань Замовник вимагає у різному фасуванні, що пов’язано зі зручністю використання та економією коштів. Оскільки на великі процедурні кабінети відпускаються каністри по 5 літрів, які у перерахунку за 1 літр деззасобу є економнішими при закупівлі. Для маленьких процедурних кабінетів відпускаються каністри по 2 літри. Фасування зазначене у закупівлі, було обрано Замовником виходячи зі зручності подальшого відпуску дезінфікуючих засобів медичному персоналу Замовника. Щодо зазначення конкретного найменування дезінфікуючих засобів, Замовником вище було зазначено, що нормативними документами не регламентується обов’язкове зазначення виразу «або еквівалент» при закупівлі товарів до 200 тис. грн. (допорогова закупівля). Проте, оскільки Замовник не може мати відомостей про весь асортимент ринку дезінфікуючих засобів, Замовником було зазначено вираз «або повний еквівалент». У якості еквіваленту засобу «Віраксол Ф» (дезінфекційний засіб для обробки рук медичного персоналу) Замовник надає приклад гарного еквіваленту – засіб «ОЛЛСЕПТ ПРО». Технічне завдання Замовника Приклад еквіваленту Замовника Назва Віраксол Ф або повний еквівалент ОЛЛСЕПТ ПРО Виробник PRISMAN GmbH, Німеччина FARMOS Oy, Фінляндія Діюча речовина Засіб на основі 2-пропанолу - не менше 62,8%. 2-пропанол – 65% 1-пропанол – 10% Інші вимоги до складу засобу Відсутність у складі засобу барвників, запашок, ЧАСів, гуанідінів, амінів, гуанідінів, ПАВ,похідних бутанолу, перекису водню, хлоргексидину, йоду та його похідних, триклозану, 2-феноксіетанолу, декаметоксину, хлору, кислот Відсутність у складі засобу барвників, запашок, ЧАСів, гуанідінів, амінів, гуанідінів, ПАВ,похідних бутанолу, перекису водню, хлоргексидину, йоду та його похідних, триклозану, 2-феноксіетанолу, декаметоксину, хлору, кислот Сучасні високоефективні дезінфікуючі засоби для обробки медичних виробів повинні відповідати наступним вимогам: - висока антимікробна активність, здатність пригнічувати найбільш адаптовані до зовнішніх впливів мікроорганізми (або їх видозмінені форми). Такі як спори, деякі види стійких вірусів або бактерій. Бажано, щоб число штамів, що пристосувалися до впливу препарату, що застосовується, було мінімальним або повністю було відсутнє; - повний спектр антимікробної дії (бактерії, віруси, гриби); - відсутність деструктуючих впливу на матеріали оброблюваних медичних виробів; - повна безпека для здоров'я персоналу та пацієнтів при рекомендованих режимах роботи; - екологічна безпека. Повне біологічне розкладання в зовнішньому середовищі. З перерахованого вище зрозуміло, що вимоги до сучасних дезінфікуючих засобів досить різноманітні та вони не можуть бути в повній мірі реалізовані однією діючою речовиною. Тобто, ефективний дезінфікуючий засіб повинен містити декілька активнодіючих речовин та допоміжні речовини. «Гігасепт Інстру АФ» – це безальдегідний інструментальний дезінфікуючий засіб для очищення і дезінфекції виробів медичного призначення, що поєднує в собі високі антимікробні властивості (без якого-небудь збитку для оброблюваних інструментів і виробів) з повною безпекою для здоров'я працюючого з ним персоналу і пацієнтів. Особливий характер даного засобу надає комбінація ЧАС (бензалконію хлорид 2,5%) з одним з речовин групи гуанідина (кокоспропілендіамінгуанідіну ацетат 14%) і феноксіпропанолом 35%. Кожне із згаданих речовин відноситься до самостійної групи активнодіючих речовин, синергічно взаємопосилюючи і доповнюючи один одного, вони утворюють виключно потужну антимікробну рецептуру. Наявність антикорозійних добавок в засобі «Гігасепт Інстру АФ» повністю виключає можливість будь-якої деструкції при обробці виробів з металу. Ці речовини в рецептурі засобу «Гігасепт Інстру АФ» забезпечують можливість постійного, частого, багаторічного застосування препарату без будь-якого негативного впливу на оброблювані вироби і здоров'я працюючого з ним персоналу. Замовнику не відомі інші дезінфікуючі засоби, до складу яких входить навіть приблизна кількість кокоспропілендіамінгуанідіну ацетату. Проте, саме ця комбінація трьох активнодіючих речовин та антикорозійних добавок робить дезінфікуючий засіб «Гігасепт Інстру АФ» максимально ефективним, та таким, що підходить потребі Замовника. Дезінфікуючий засіб «Тералін протект» має у якості однієї з діючих речовин 17% фенілетілового спирту. Фенілетіловий спирт – органічна сполука, яка міститься в рожевому, геранієвому і інших ефірних маслах. Він ефективний по відношенню до грампозитивних і грамнегативних бактерій; подовжує термін служби засобу; відмінний натуральний консервант; природний розчинник; не сенсибілізує; не викликає алергічні реакції; не робить негативного впливу на плід і його розвиток під час вагітності, на лактацію. Замовнику не відомі інші дезінфікуючі засоби, до складу яких входить навіть приблизна кількість фенілетілового спирту. Про те саме ця комбінація у поєднанні з бензалконію хлоридом 22% та амінами 1%, робить дезінфікуючий засіб «Тералін протект» максимально ефективним, та таким, що підходить потребі Замовника. Скаржником була висунута наступна вимога: «Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.». Проте Скаржник свідомо подає вимогу за 55 хвилин до закінчення періоду уточнень (який тривав більше 5 днів), щоб у Замовника не було змоги розглянути вимогу та оприлюднити результат розгляду на офіційному веб-порталі. Система електронних закупівель не інформує Замовника про подання вимоги, та завдяки своєчасному реагуванню Замовника, було продовжено період уточнень, та Замовник має змогу оприлюднити результат розгляду вимоги на офіційному веб-порталі. Хочемо застерегти Скаржника від звинувачень в корупції та подібних висловлювань, адже Скаржник можете отримати позов про захист честі, гідності та ділової репутації. Адже Скаржник своїми діями, безпідставним обвинуваченням нашого підприємства в корупційній змові, що не відповідає дійсності, принижує честь, гідність та репутацію нашої установи та посадових осіб, що є неприпустимим. Голова тендерного комітету, директор Андріанова Наталя Віталївна, запропонувала прийняти рішення щодо не задоволення вимоги на допорогову закупівлю UA-2020-01-30-001056-a шляхом голосування. Голова тендерного комітету, Андріанова Наталя Віталіївна – «за» Заступник голови тендерного комітету, Фтиць Ольга Анатоліївна – «за» Секретар тендерного комітету, Кириленко Марина Вікторівна – «за» Член тендерного комітету, Лагутіна Лариса Михайлівна – «за» Член тендерного комітету, Репнікова Вікторія Володимирівна – «за» Член тендерного комітету, Шпак Людмила Миколаївна – «за» Рішення прийнято одноголосно. УХВАЛИЛИ: Вимогу на допорогову закупівлю UA-2020-01-30-001056-a не задовольнити.
Статус вимоги: Відхилено