• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Шампунь- 1200 шт., мило туалетне- 2640 шт., мило господарське- 100 кг, мило рідке- 20 л

Завершена

68 790.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 687.90 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 11:26 - 04.02.2020 15:00
Вимога
Відхилено

Оскарження результату кваліфікації

Номер: 2e11409a6f404851b9e75a95f1807b4f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001181-c.b2
Назва: Оскарження результату кваліфікації
Вимога:
Відхилення пропозиції учасника ФОП Мунтянов Р.О. за наведеними ознаками , а саме : не відповідність форм виразу фасування та одиниць виміру продукції , та подання документів у електронному вигляді у форматах відмінних від PDF є прямим порушенням статті 5 Закону України Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII . Так, підстави вказані замовником , які чітко не випливають з вимог документації електронних закупівель, а саме не відповідність формулювання одиниць виміру продукції, не впливають на якість та кількість заявленої продукції. Учасником ФОП Мунтянов Р.О. була подана пропозиція відповідно до абзацу другого пункту 3 статті 12 Закону України Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII що відповідає вимогам абзацу четвертого Розділу II Закону України Про електронні документи та електронний документообіг « електронний документ є візуальною формою подання електронного документа,що є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною.» У наведених учасником ФОП Мунтянов Р.О документах немає жодної ознаки яка б відповідала статті 17 Відмова в участі у процедурі закупівлі з акону Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII , а зазначені причини відхилення пропозиції є надуманими та містять ознаки корупційної складової. Виходячи з вищезазначеного, вимагаємо скасувати дискваліфікацію учасника ФОП Мунтянов Р. О.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Голова тендерного комітету Павлов С.В. повідомив щодо вимоги учасника «Учасником ФОП Мунтянов Р.О. була подана пропозиція відповідно до абзацу другого пункту 3 статті 12 Закону України Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII що відповідає вимогам абзацу четвертого Розділу II Закону України Про електронні документи та електронний документообіг « електронний документ є візуальною формою подання електронного документа,що є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною. У наведених учасником ФОП Мунтянов Р.О документах немає жодної ознаки яка б відповідала статті 17 Відмова в участі у процедурі закупівлі закону Про публічні закупівлі 25.12.2015 № 922-VIII , а зазначені причини відхилення пропозиції є надуманими та містять ознаки корупційної складової. » Голова тендерного комітету Павлов С.В. повідомив наступне: Що таке допорогова закупівля на Прозоро. Допорогові закупівлі - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону*, шляхом проведення "допорогової процедури закупівлі" через систему Prozorro. * для замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; для замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі 922-VIII від 25.12.2015 року допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників; неупередженість. Регулювання допорогових закупівель через систему Прозоро здійснюється виключно Наказом № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Звертаємо Вашу увагу та не, що під час проведення допорогових закупівель створення тендерної документації, застосування кваліфікаційних та інших вимог до Постачальників є необов'язковим. Крім цього, немає чітких вимог до тендерної документації, і Замовник сам вирішує, прикріпляти ці документи до оголошення чи ні. Згідно Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 2.пропозиція учасника - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає для участі у закупівлі відповідно до вимог, визначених замовником; В плані закупівлі, оголошенні про закупівлю, та в тендерній документації Замовника чітко прописані вимоги щодо кількісних та якісних вимог до товару. Отже, Учасник не може самовільно змінювати кількість, та одиниці виміру запропонованого товару на свій розсуд. Згідно Наказу № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 4. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення. Звернення щодо роз'яснення та/або вимога можуть бути подані в ЕСЗ як щодо всієї закупівлі так й щодо окремого лоту. Учасник, що був не згоден з вимогами до предмету закупівлі міг звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення. Голова тендерного комітету Павлов С.В. повідомив наступне : згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель в комунальній установі «Запорізький геріатричний пансіонат» Запорізької обласної ради: «п.2 Порядок проведення Закупівель: « Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .pdf або розширення програм, що здійснюють архівацію даних». Це обумовлено технічними можливостями замовника ( документи, прикріплені Учасником в інших форматах, можуть не відкриватися на комп’ютері замовника)., п.3.8 Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої закупівлі, Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Пансіонатом під час оголошення закупівлі» Тендерним комітетом прийнято рішення про відхилення вимоги до замовника ID: UA-2020-01-30-001181-c.b2 від учасника ФОП Мунтянов Родіон Олександрович, а саме: «Оскарження результату кваліфікації в рамках оголошення Шампунь- 1200 шт., мило туалетне- 2640 шт., мило господарське- 100 кг, мило рідке- 20 л
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

зауваження щодо невідповідності пропозиції

Номер: 9e754065c96e41a580bbdd3871324691
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001181-c.a1
Назва: зауваження щодо невідповідності пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «ОФІС КОМФОРТ» приймало участь у допороговій закупівлі № UA-2020-01-30-001181-c, де предметом закупівлі є 33710000-0 Парфуми, засоби гігієни та презервативи, ознайомившись з документаціями інших учасників було виявлено наступні невідповідності: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС" пропонує шампунь по 1000мл, замість 500мл; позиції 3,4 не відповідають одиниці виміру; ФОП Бабій С.П. пропонує мило рідке "VO!", не зазначаючи, що це антибактеріальне мило; ФОП Мунтянов Р.О. позиції 3 та 4 не відповідають одиниці виміру; позиція 1 шампунь – відсутні документи якості, позиція 2 мило туалетне в наданому сертифікаті відповідній додаток з переліком товару; позиція 3 мило господарче надано документи якості на сировину. Просимо звернути на це увагу, при оцінці перелічених вище учасників.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом прийняте рішення про про взяття до уваги при розгляді тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС" вимоги Учасника: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" та відхилити вимогу до кваліфікації UA-2020-01-30-001181-c.a1 як таку, що подана до розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПІР-ЛЮКС" тендерним комітетом и визначену автоматично системою як пропозиція з найнижчою ціною, а не тендерним комітетом.
Статус вимоги: Відхилено