• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення для стентування коронарних артерій

Специфікація, медико-технічні вимоги та кваліфікаційні вимоги до учасників викладені в тендерній документації

Торги відмінено

569 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 845.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 11:17 - 15.02.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: ad71fad2a5c746bfa2a19f5febbf17d9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001109-c.b2
Назва: Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Скарга на наявність в тендерній документації дискримінаційних вимог в порядку ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» додається
Дата прийняття рішення по скарзі: 10.03.2020 21:06
Автор: ТОВ Прикарпатська медична компанія, Кеденко Віталій Валерійович +380342723840 pmctorg@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога, щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: a7bd29f5d09846568e946942f8c8a6ab
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-001109-c.a1
Назва: Вимога, щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Вимога, щодо приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний дописувачу! Щодо Вашої вимоги до предмету закупівлі код ДК 021-2015 «ЄЗС»: 33140000-3 - Медичні матеріали Вироби медичного призначення для стентування коронарних артерій, ID: UA-2020-01-30-001109-c про внесення змін до тендерної документації та зміни до Додатку №5 до ТД «Проект договору» пункт 5.1. 1. Тендерну документацію на закупівлю код ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник»: 33140000-3 - Медичні матеріали (Вироби медичного призначення для стентування коронарних артерій) (код НК 024:2019: 10598 - Набір для катетеризації серця) розроблено відповідно до вимог чинного законодавства України. Відповідно до листа-роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 02.08.2017 р. № 3304-06/26774-06 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та розділом II Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17 березня 2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та є правом, а не обов’язком замовника. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Кодом класифікатора НК 024:2019 зазначеної закупівлі є 10598 - Набір для катетеризації серця, який передбачає здійснення закупівлі саме набору для стентування коронарних артерій, а не окремих його частин. Дана тендерна документація не містить вимог, що суперечили б закону України, що регулює ринок державних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі». Кожен учасник може реалізувати своє право, на участь у процедурі відкритих торгів подавши при цьому свою пропозицію на участь у відкритих торгах. Тендерний комітет має право самостійно визначити, керуючись чинним законодавством, предмет, кількість та якість предмету закупівлі. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі сформовані таким чином, щоб відповідати основним принципам здійснення закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі принципу максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі дозволяють пропонувати товари різних виробників, умови закупівлі не надають переваг жодному потенційному учаснику та не обмежують участь таких учасників у зазначеній процедурі закупівлі. 2. Щодо вимог до пункту 5.1. Договору Договір — домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом (в тому числі в електронному вигляді). Договори є правовими документами, де сторони визначаються із правами та обов'язками. Загальний порядок укладення договору закріплено в статтях 626-650 глави 53 «Укладення, зміна і розірвання договору», Цивільного Кодексу України. Особливості укладення господарських договорів передбачено в статтях 179-187 глави 20 «Господарські договори», Господарського Кодексу України. КНП ЦМЛ РМР є заклад невідкладної медичної допомоги який фінансується з бюджету. Закупівля товару здійснюється щомісячно, під бюджетні призначення, а тому поставка товару буде здійснюватись не один раз. КНП «ЦМЛ» РМР не вбачає порушення вимог законодавства встановлюючи вимоги в умовах договору (строк поставки протягом 5 днів з моменту подачі заявки) і вважає що такий строк є достатнім для виконання договору. Подібні умови лікарня встановлює у багатьох договорах. Статтею 568 ЦК України встановлено, що право продажу товару належить власникові товару. При прийнятті Ваших вимог лікарня ризикує залишитись без товару, оскільки, як випливає з Вашої вимоги, у вас відсутній товар, який ви вже намагаєтесь продати. Крім того, застосування переговорної процедури, яку ви рекомендуєте провести, в даному випадку є грубим порушенням законодавства «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено