• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Атракуріум бесилат, Піпекуронію бромід, Тіопентал натрію, Суксаметоній йодид, Пропофол, Бупівакаїн, Налоксон

Кількість – 8 найменувань відповідно до МТВ

Завершена

2 243 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 243.00 UAH
Період оскарження: 30.01.2020 11:23 - 10.02.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до документації

Номер: 23a38629472142e192ab072621ef65e3
Ідентифікатор запиту: UA-2020-01-30-000709-a.b1
Назва: Внесення змін до документації
Вимога:
На виконання рекомендацій Антимонопольного Комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.03.2018р. № 4-рк, абз. 3 п. 3 розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з протоколу № 37, прийнятого на засіданні КМУ 26.09.2018р., а також спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України, а саме стосовного того, що замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу. У зв’язку з тим, що зазначена вимога спричиняє дискримінацію потенційних учасників закупівлі, просимо Вас внести зміни до підпункту 4 Додатку 2 Медико-технічних вимог до предмета закупівлі, прибравши вимогу щодо надання копії договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригіналу гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO. Об’єктивно логічно це не збереже замовника від фальсифікатів та не дасть йому гарантій своєчасного постачання товару у кількості, якості та з потрібними строками придатності, а тільки обмежить коло потенційних учасників, що не дасть замовнику провести ефективно закупівлю. Також замовник може бути звинувачений у невиконання Закону України «Про публічні закупівлі» в частині недотримання принципів здійснення закупівель. В протилежному випадку залишаємо за собою право на оскарження даної процедури закупівлі відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або на розміщення інформації на порталі DOZORRO стосовно дискримінації учасників та звуження кола потенційних учасників, що може привести до проведення закупівлі менш ефективно та може збільшити суму витрат бюджетних коштів, за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів. Сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини. Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію. Замовник ознайомлений із рекомендаціями, наведеними у Листі №3301-04/55905-03/01.7/33810 виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров‘я України про закупівлю лікарських засобів. Також зазначаємо, що оскільки даний лист має рекомендаційний характер, Замовник може, проте не зобов’язаний враховувати відповідні рекомендації при проведенні закупівель, відповідно користується таким правом. Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі. Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення від 17.05.2018 № 4681-р/пк-пз щодо закупівлі за оголошенням № UA-2018-04-18-000069-b
Статус вимоги: Відхилено